wtorek, 20 października 2009

Tomasz Jackowski to OSZUST!!!

Po raz kolejny ogłaszamy, że Tomasz Jackowski jest oszustem. prowadzi bloga http://tomasz-jackowski.blogspot.com/. Komentarz oszukanego: Tomasz Jackowski http://tomasz-jackowski.blogspot.com/2009/10/fix-na-18_16.html podał mi fixa na 18.10.2009 za którego zapłaciłem 200zł o godzinie 13.34 (w załączniku jest screen z e-milem od niego) i fix nie wpadł ponieważ był to inny mecz niz on umieścił na swoim blogu i pisze on ze wpadł ładnie pięknie przeciez to całkiem inny mecz i skad on tego screena wziął chyba sam sobie go wysłał na poczte oszust proszę uważać na niego oszust straszny dla potwierdzenia jest screen w załączniku szkoda zeby ludzie wtpaiali kase ja wtopiłem 200zł za fix a za 800zł go grałem czyli 1000zł w plecy przez oszusta.


21 komentarzy:

  1. jaki debil
    uwiarygadnia swoje fixy na podstawie maili pewnie wysłał do siebie 10 roznych maili i teraz wstawił jeden. głupek z tego jackowskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co ale typy ma zajebiste większość na +++

    OdpowiedzUsuń
  3. na +++ ?? jackowski to ty? szukasz mowych łosi do wrobienia?





    żal

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mowie o typach!!!!! nucz sie czytać buraku
    i nie żadej jackowcki tylko Michal

    ŻAL!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jackowski hehehe znana internetowa oszustowa ciota

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie te oszczerstwa na temat mój i mojego bloga to prowokacja ze strony konkurencji.Pseudo-fix'arze zazdroszczą że mam dobre dojścia i zabieram im klientów od których mogą wyciągnąć pieniądze.Aby sprawdzić moja wiarygodność zachęcam do korzystania z darmowych typów które oferuje na blogu.
    zapraszam wszystkich na mojego bloga a adnimów proszę o usunięcie tych bzdur na mój temat.

    a do tego chłopczyka z podstawówki co piał wyżej: TY lepiej zajmij się odrabianiem lekcji a bukmacherke zostaw dorosłym osobom

    OdpowiedzUsuń
  7. człowieku ktoś stracił przez ciebie tysiąc złotych a tu udajesz, że to nie do ciebie... jesteś oszust i nic więcej. UNIKAć TEGO OSZUSTA

    OdpowiedzUsuń
  8. tysiąc złotych to staracil admin tego bloga.
    Pewnie na lewo jest speudo fix-arzem i traci kientow dlatego dal informacje ze mój blog prowadzi oszust.
    Brawo za spryt,ale żal mi was że oszukujecie ludzi,którzy chca naprawde zarobic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jackowski umiesz czytac? jest zrzut ekranu jak wysyłasz jakiś chujowy typ a potem inny dajesz na bloga i co ? jeszcze ci mało? OSZUSCIE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie jestem pod wielkim wrażeniem jak jesteś dobry w podrabianiu scen-ów i wklejania Ci na bloga.
    Rozumiem że nie masz klientów na swoim lewym blogu i musisz wykończyć konkurencje,ale weź się za te blogi które naprawdę oszukują ludzi!! i odczep się od mojego
    pozdrawiam
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  11. "podrabiania" haha weź się za uczciwą pracę a nie wmawiasz, że ktoś podrobił maile. Pokaż chłopczyku skany z granymi kuponami - pewnie masz same wirtualne. Kogo chcesz oszukać Tomaszu? jestes agent Tomasz czy co? hahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przypominam abym z jakimś chłopaczkiem przeszedł na TY.
    Ty masz jeszcze mleko pod nosem,a ja już jestem dorosły wiec chyba jakiś szacunek się należy.
    Po pierwsze to napisz z normalnego konta to pogadamy,bo ja z anonimowym gimnazjalista nie mam zamiaru rozmawiać,a tym bardziej się tłumaczyć.
    pozdrawiam i zapraszam na darmowe typy
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  13. uwaga jackowski zaprasza na darmowe typy czyli czytaj: beznadziejne niby fiksy których nie ma

    OdpowiedzUsuń
  14. mówiłem chyba Tobie dzieciaku żebyś najpierw się zalogował a potem pogadamy.
    Co do typów to możesz mnie całować po nogach że masz je za darmo,bo innych blogach musisz za nie płacić.
    TY nie kupowałeś moich fixów wiec,za dużo do powiezienia nie masz dzieciaczku,a dobre typy to tylko potwierdzenie że mam dobre dojścia do insiderów/typów oraz fixów

    OdpowiedzUsuń
  15. Jackowski fiksiarzem jestes hujowym ale ze wzgledu na twoja matke cisnac sie niebede bo tak starganego łotra w życiu niemialem

    OdpowiedzUsuń
  16. 20.30 Urugwaj: Primera Division
    Cerrito v Danubio
    2 @2.20 100/100

    JACKOWSKI wytłumaczysz sie z tego typa????
    nie dałeś nawet 10/10 tylko 100/100 czy ty jesteś nienormalny pseudo-fiksiarzu??? coś ci chyba nie siadło , pewnie już tu nam wszystkim nie odpiszesz mądralo jakie to masz dobre typy

    hahahaha

    jackowski to oszust złodziej i naciągacz w jednej osobie zobaczcie jego typy
    100/100 i nie wchodzi ale żałosny oszust

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście jackowski lecz się z bukmacherki !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. napisze wam, ze to zwykly typ i mogla byc pomylka hahaha, co za dno.

    Wydymal kogos na hajs i jeszcze pierdoli, ze to nie on wyslal haha co za ograniczona ciota

    OdpowiedzUsuń
  19. jackowski usuń ten typ 100/100 bo tylko wioche sobie robisz gimgówniany typerze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. lepiej niech usunie bloga, przeciez to dziecinada

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma o czym mowic, nie zamiescił zadnego kuponu na blogu a jedynie jakies informacje mailowe. Jackowski to oszust oszukujący począrkujących graczy

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.