sobota, 22 maja 2010

kolejni oszuści!

informacja od Czytelnika: Chciałbym ostrzec przed dwiema firmami. Po pierwsze strona sportbets.cz.Biorą bardzo duże pieniądze (199 euro za miesiąc) i w statystykach jest zielono jak na wiosennej łące. Wykupiłem ich abonament i zacząłem z nimi grać za grube stawki (600 zł na każdy typ). Typy były wysyłane regularnie, ale statystyki na stronie pozostawały cały czas nieaktualizowane. Przymknąłem na to oko. Bilans za luty (od 1-ego zacząłem grę) był ujemny, ale wychodziłem z założenia że to chwilowy kryzys. Kiedy w końcu statystyki na stronie zostały zaktualizowane, złapałem się za głowę. Każdy zwycięski typ był oczywiœcie uwzględniony, natomiast mecze przegrane były wpisane wyrywkowo - niektóre były, niektóre nie. Dla przykładu: dni 16 i 17 lutego podane sąjako "dni wolne od typów", co jest kłamstwem. Na te dni były podane dwa typy: under w meczu milanu z manchesterem oraz under w meczu porto z arsenalem, obydwa były nietrafione. Z kolei wygrany typ na under vitorii guimares jest, rzecz jasna, uwzględniony w statystykach. Poniżej przedstawiam skan zestawiający archwium moje z archiwum sportbets.cz.
Na czerwono zaznaczyłem typy które grałem, a których nie ma na stronie, natomiast na zielono mecz który wszedł. Jeœli ktoœ by mnie chciał posądzić o to że chcę "wcisnąć" im mecze, z którymi nie mieli nic wspólnego - spójrzcie na stawki. Jak wspomniałem, każdy ich typ grałem konsekwentnie za 600 zł. "Swoje" mecze grałem za znacznie mniejsze pieniądze, czego dowodzi powyższy skan. Typów wysłany, przegranych i przemilczanych było oczywiœcie znacznie więcej, w skanie podałem tylko najbardziej dobitny przykład.
Drugie zródło typów przed którym przestrzegam to osoba podpisująca się jako Piotr, która pisze z adresu e-mail piotrplatneserwisy@gmail.com. W zasadzie klasyka gatunku - facet oferuje ustawione mecze za 250 zł miesięcznie. Jedyne novum to to że nie zmywa się po otrzymaniu pieniędzy, ale konsekwentnie podaje typy. Nie ma dobrej skutecznosci. Na moje pytanie, dlaczego typy, które rzekomo są ustawione, mają tak niską skutecznoœć, odpisał żeby oceniać go pod koniec miesiąca. Poczekałem do końca miesiąca i wyszło szydło z worka - ten facet to oszust. Zasadę działania ma podobną do sportbets.cz - typy które nie weszły są pomijane (oczywiœcie nie wszystkie, żeby zachować pozory uczciwoœci). Przedstawiam skan, który jest dowodem oszustwa. Na górze wkleiłem fragment "miesięcznego podsumowania gry". Jedyne rzeczy które dodałem od siebie to daty każdego zdarzenia, ponieważ nie było ich w podsumowaniu. Nieco niżej wkleiłem fragment maila z typami. Proszę zwrócić uwagę: w rozliczeniu między 6 a 10 marca nie ma żadnych typów. Tymczasem 7-ego marca wysłanych zostało aż 5 typów! Wszystkie przegrane! Na moim skanie nie ma pierwszego z nich, bo został wysłany parę godzin wczeœniej. A zatem 7 marca było 5 przegranych meczy, ale w podsumowaniu nie ma o nich ani słowa. W najbliższym czasie (około 26.04.2010) pan Piotr ma zamiar utworzyć własny serwis z płatnymi typami. Ma być on dostępny pod adresem www.platneserwisy.pl Jesli lubicie być okradani - gorąco polecam. W załącznikach przesyłam screeny.





2 komentarze:

  1. Potwierdzam, sam naciąłem się na ustawionych meczach Piotra. Odradzam

    OdpowiedzUsuń
  2. to sa jakies sprawdzone i uczciwe strony o skutecznosci 70-80% jak ktos zna to prosze pisac player153@wp.pl nagroda

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.