środa, 2 czerwca 2010

http://www.krzysztofbetting.blogspot.com/ - OSZUST!!!

Witam. Sporo zgarniam ostatnio na bukach i zakręciłem się na tym temacie, postanowiłem zaryzykować 50zł na sprawdzenie(przez moneybookers brak danych o nim), ale widzę że nie ma co liczyć wolę grać sam. Podał spotkanie Salthill Devon - Shelbourne Irlandia Dywizja 1 typ 1 po kursie 7, wystarczający że wiedziałem że straciłem kase, dlatego nie grałem nie myliłem się skończyło się 0-2. Choć mogło śmierdzieć gosp nie wygrali jeszcze u siebie.

Na stronie podał

Ustawiony mecz 29.05

aktualnie zamienił newsa i jest

Ustawiony mecz 30.05

Proszę o dodanie do listy. Włoska Seria B dostarcza lepsze fixy niż ci krętacze ;].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.