środa, 11 maja 2011

http://mecze24typy.hpu.pl/news.php to OSZUST !!!

Mecze24typy to oszust. Wyłudza pieniądze od naiwniaków. Stworzył stronkę, gdzie chwali się swoimi wynikami, ale nie ujawnia typów , więc nie można mu zaufać.Sprzedaje za 175 zł tzw. Mecze ustawione, które są zupełnie z kapelusza. Gość tytułuje się Typer co mnie śmieszy, bo nie ma z tym nic wspólnego. Kiedy próbowałem na forum opisać mecz , który podał jako ustawiony skutecznie usuwał moje komentarze, a potem zablokował moje konto. Pozdrawiam

UWAŻAJCIE NA OSZUSTA !

29 komentarzy:

  1. gosc nazywa sie Patryk Bielski, mam jego dane, lacznie z nr telefonu, imieniem matki, numerami gg, cwaniaczek z niego, jezeli ktos chce troche go postraszyc to zapraszam pod moj nr gg: 20841492

    OdpowiedzUsuń
  2. edit: jezeli ktos mu chce mu wpierdolic to rowniez zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ludzie na niego gadają raz tak raz tak . a ja mialem dwa mecze kosza chorwackiego od niego ( jeden moj kupon na stronie zamiescil) i jakos ok .. a chyba z dupy kursów 6,0 i 4,5 nie wymyslil...

    OdpowiedzUsuń
  4. racja dziś SLOVAko-Znojmo na 2 i weszlo . wiec na jakiej zasadzie oceniles ze oszust hehehe?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszust i tyle!Czasem ma dobre info ale wciska też wymyślone fixy za grubą kase!

    OdpowiedzUsuń
  6. chelsea spierdlaja z tymi swoimi typami po 1,3 które nie wchodzą. takiś sam naciągacz jak ten mecze24 !

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwne , jak ja mu wpłacałem kasiore przez karte kredytowa to dane miał z Gdańska . na jakiej podstawie namierzyleś ??? czy coś

    OdpowiedzUsuń
  8. wplacales kase kartą? nie bales sie? przeciez to oszust i zwykły jebany złodziej

    OdpowiedzUsuń
  9. wplacilem tylko raz i dane specjalnie mam spisane . Być może są lewe ale wtedy by nie mógł kasy wypłacic nie wiem w sumie ..

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie był adres banku jeszcze inny?!
    dostałem mecz, który nie wszedł...

    OdpowiedzUsuń
  11. przeciez to oszust robi was w chuja a wy mu wierzycie zal mi was i tego bloga tylu naiwniaków jest tutaj haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Patryczku nie nabijaj tu sam postow bo w wakacje zostaniesz dojechany szczurzy ryju.

    OdpowiedzUsuń
  13. EJ panowie oco chodzi z tym blogiem w pazdzierniku nagle przestjecie pisac i jakgdyby nigdy nic wracacie w maju oco chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto kupuje fixy ten jebana ciota hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. typ-dnia oszuscie spierdalaj szukac naiwniaków na livesports :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Panowie nie oszukujmy sie kazdy kto kupuje fixy jest szmata

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutaj macie link do tematu darmowe typy do progresji nie jakieś czarodziejskie fixy od wujka Stasia:)

    http://www.stawiaj.pl/powrot-gry-progresja-zabezpieczajaca-t16712.htm&gopid=265888#entry265888

    OdpowiedzUsuń
  18. buehehehe

    progresje sresje a i tak kończysz jako bankrut jak masz chujowe typy to nic ci nie pomoże ani progresja ani fiksy knorra idz lepiej daj to na tacę

    OdpowiedzUsuń
  19. OK wiec obserwoj i zobaczymy czy nastapi bankructwo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mecz jest o 18

    OdpowiedzUsuń
  21. przepraszam koncowka gg jest 44 a nie 54 numer wyglada tak 36179544

    OdpowiedzUsuń
  22. pamietajcie hlucin sparta X3,50 10/10 fixed mecz wlasnie rusza info o kolejnych gg 36179544

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebisty fix pedale jebany

    OdpowiedzUsuń
  24. mareksanti31@interia.pl pierwszy darmowo kolejne po 150 macie na dziś gratis zarabiajcie panowie Vikingur Reykjavík - Fylkir X 3,55 10/10 piszcie na maila *3250* *3250* *3250*

    OdpowiedzUsuń
  25. http://gamebethtft.blogspot.com/

    kolejny oszust. nie dajcie sie wciagnac. gosc fabrykuje screeny. daje screeny z BAH z meczami, ktorych nie maja w ofercie. edytuje archiwum i usuwa posty. kombinator

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecież to jakiś dzieciak. Nawet nie potrafi poprawnie złożyć kilku zdań w języku polskim bez błędów ortograficznych.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie darujcie sobie te polskie serwisy, bo to woła o pomste do nieba. Jeżeli już chcecie kupować typy to róbcie to z głową.

    www.changeyourpicks.com
    www.bestpropicks.com
    www.soccerbuck.com
    www.bettingsqueeze.com

    Dobre zagraniczne serwisy, drogie, ale przynajmniej nikt was nie wydyma a macie szanse coś ugrać.

    OdpowiedzUsuń
  28. polecam changeyourpicks.com serwis drogi, ale mają bardzo solidne typy z bardzo wysokimi kursami

    OdpowiedzUsuń
  29. extratipser.blogspot.com TO JEST OSZUST KUPIŁEM JEDEN MECZ NIE DOŚĆ ŻE NISKI KURS TO NIE WSZEDŁ NIGDY NIE POKAZAŁ MI ŻADNEGO SCREENA POMIMO ŻE PROSIŁEM WIELOKROTNIE

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.