środa, 24 sierpnia 2011

http://insidery.tnb.pl oraz http://bestzaklady.tnb.pl prowadzi OSZUST!

http://insidery.tnb.pl oraz http://bestzaklady.tnb.pl prowadzi OSZUST. Informacja od czytelnika: To dwie strony tego samego gościa. Na tej pierwszej mnie naciągnął i gdy troche go postraszyłem chyba już jej nie używa, ale widzę, że na tej drugiej zaczął znowu zarabiać na oszustwach. Dlaczego tak piszę? Bo chciałem sprawdzić tę jego skuteczność, o której pisał mi na gg, i wysłałem 2 sms-y. Jeden mecz wszedł drugi nie, ale on zaproponował mi za 50 zł typy na 5 dni, podawane około 3 dziennie. Spoko, przelałem mu te pieniądze na Moneybookers. Typy przychodziły, ale jeden dziennie i nie trafione. Po 3 chyba typie nie trafionym kazałem sobie zwrócic kase i od tamtej pory kontakt się urwał. Nawet shoutbox zlikwidował na stronie, bo mu nie pasowało jak tam go upominałem. Nie grajcie u oszusta, bo archiwum też ma przekłamane. Wpisuje mecze tylko wygrane. Te co mi podawał i były przegrane w ogóle ich tam nie uwzględnił. Pozdrawiam i ostrzegam wszystkich!

7 komentarzy:

  1. Oczywiście użytkownik mirqs przelał pieniążki jak należy, ale zapomniał uwzględnić, że dostawał 3 typy jak sie umawialiśmy z czego 1 nie wchodził, bo użytkownik zażyczył sobie typów z kursem ponad 4,00.
    Jak każdy wie takie typy bardzo ciężko wyanalizować. Nawet najlepsze serwisy jak socer-tips.org tego nie potrafią.
    Pierwszy raz spotkałem się z takim komentarzem na temat mojej strony, która cieszy się ogólnym zainteresowaniem kupna typów. U nas są typy sprawdzone ustalane codziennie rano, a rzekome archiwum, które jest niby fałszywe-również zwykłe oszczerstwo. Użytkownik nie słuchał rad aby grać każdy mecz osobno i chciał się za szybko wzbogacić. Bez potrzeby ustawiał wszystkie mecze dużymi stawkami na jednym kuponie. To wszystko mam do powiedzenia i bardzo przykro, że niedoświadczeni gracze mają taką władzę na takich serwisach.
    Z pozdrowieniami www.bestzaklady.tnb.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirqs:
    Ja nie doświadczony?
    Prosze zobaczyć na http://mirqs.blogabet.com

    Tam daję darmowe typy

    Co do wyjaśnienia to nie obstawiałem zakładów akumulacyjnych, bo gość co sie teraz usprawiedliwia podawał je w dość dużych odsępach czasowych.
    Wyłudził tak jak pisałem 50 zł, ale wcześniej sms-em zapłaciłem 25 zł i typy tez nie weszły.
    Żadnego odzewu nie było tylko info o zapłacie 50 zł za pewniejsze typy.

    Wczoraj znowu na gg próbował wyłudzic kase, bo chyba sie zapomniał do kogo pisze.Jak mu napisałem, żeby oddał mi kasę to proponował mi typy niby z jakiejś dziwnej, płatnej stronki.

    Dla mnie płatne typy to bzdura i abstrakcja, bo to samo można znaleźć na wielu dobrych forach.

    Dla ostrzeżenia podam, że ten oszust używa nr komórki: 794551406 lub 668341266, mail: insidery@gmail.com i gg - 2123121

    Kto chce niech sprubóje jego kłamstw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem jeszcze dodać, że nigdy nie żądałem typów z kursem ponad 4.00, bo sam wiem, że to nie realne :)
    I nie pierwszy raz spotkał się z takim komentarzem, bo jak miał na stronie shoutbox to nie jeden naciągnięty gość się kiepsko wypowiadał.
    Nie gram od dziś żeby ktoś mi zarzucał chęć szybkiego wzbogacenia czy nie doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Sorry,że pisze co chwile takie Post Scriptum, ale przypomniałem sobie najśmieszniejszy tekst tego typa do mnie na gg...
    Stwierdził, że nie może mi oddac kasy, bo to nie on zbiera te pieniądze tylko jego szef :))
    Napisał, że jego szef wykona telefon do swojego kolegi i ten post tutaj zostanie wykasowany :)
    Jak cos mam do dyspozycji archiwum gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu żenujące, przykre to co się czyta, że tak ludzie oszukują i są tacy, co dają się oszukiwać. Smutne to. Moja rada, proszę nie korzystajcie z takich stron, które są zrobione niechlujnie, brak profesjonalizmu widać na każdym kroku. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. KU PRZESTRODZE!!!
    Ludzie darujcie sobie te polskie serwisy, bo to woła o pomste do nieba. Jeżeli już chcecie kupować typy to róbcie to z głową.

    www.changeyourpicks.com
    www.bestpropicks.com
    www.soccerbuck.com
    www.bettingsqueeze.com

    Dobre zagraniczne serwisy, drogie, ale przynajmniej nikt was nie wydyma a macie szanse coś ugrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolega wymienił akurat soccerbuck... Mam tam subskrybcję do 7.10.2011 i katastrofa z typami... Cos sie pochrzaniło z tymi typerami ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.