sobota, 11 lutego 2012

kolejne informacje na temat oszusta z jokertips.blogspot.com

Witam

Chciałbym zgłosić kolejnego oszusta. Dostałem ostatnio tak samo jak wiele osób taką oto propozycję:

Witam Z góry chciał bym zaznaczyć że państwa maile dostałem w jakimś ogłoszeniu z typami. Szukam osoby lub dwóch osób chętnych do wykupywania ze mną typów z tego bloga www.jokertips.blogspot.com Bloga obserwuje ja i pewnie wiele osób od pierwszego dnia i wszystkie typy są wiarygodne ponieważ trzy ostatnie wykupywałem sam. We 2 lub 3 osoby zawsze są mniejsze koszta zakupu a na takie typy naprawde warto się złożyć. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na mój e-mail: kami24@o2.pl Pozdrawiam


Wczoraj wpłaciłem 50zł i dzisiaj rano miałem dostać typ. Oczywiście od tamtego czasu nie ma z nim żadnego kontaktu. Wysłałem przez MB żądanie zapłaty od tego osobnika aby zwrócił mi moją wpłatę. Po kilku minutach okazało się, że ten bezczelny typ zrobił to samo na mnie i zażądał przez MB 100zł!!! Napisałem odpowiedzniego maila do MB w tej sprawie. Co ciekawe żadanie zapłaty dostałem od osobnika Tomasz Groszyk z mailem mostbesttips@prokonto.pl Po sprawdzeniu w google prowadzi on bloga http://platne-typy.manifo.com/ Proszę o umieszczenie tego typa na blogu jako oszusta. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. nie rozumiem jak mozescie dalej nabierac sie na te pseudo fixy

    lebki z gim robia was w konia

    malo macie dowodow stron oszukanczych ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie nie ma zadnych fixow,dzieki takim jak wy oni dalej beda naciagac ludzi,zaden typer nie trafi 100% typow co typuje zrozumcie to w koncu

    OdpowiedzUsuń
  3. tutaj raczej chodziło o osobę która chciała się zrzucić na te typy, a nie samą stronę jokertips

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.