poniedziałek, 2 lipca 2012

43147762 - TO OSZUST!

Kolejny oszust na chacie livesports.pl!!
Proszę uważać na osobę, która na chacie livesports.pl ogłasza się w taki oto sposób :
poza_pln (20:04):
grasz przez internet lub w kolekturach naziemnych ?
masz problemy z wygrywaniem ?
poszukujesz duzych kursow ?
chcialbys regularnie zarabiac ?
nic prostszego wystarczy ze napiszesz do mnie 43147762 !
z typerskim pozdrowieniem david !
Otoż dnia 29 czerwca za klikałem do tego "fixarza" i podał mi mecz z zapłatą PO SPOTKANIU 100 zł.
Co otrzymałem?
Tutaj skan numer 1 :

Oczywiście mecz nie wszedł i dostałem na odegranie kolejnego super FIXA na noc:
Tutaj skan numer 2:
A co sie na koniec okazało??
Podobno jednak był grany inny "FIX" :
Uważajcie na tego perfidnego oszusta, który uważa, że codziennie ma ustawki :)

83 komentarze:

  1. następny cwaniaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten gość jest cienki jak sik węża :D Żebrak i biedak plus oszust

    OdpowiedzUsuń
  3. jebać ciecia

    OdpowiedzUsuń
  4. EMAIL : germanyhtft@o2.pl
    WCZORAJSZY MECZ Z KURSEM 4.30 !!!!!!!
    http://i45.tinypic.com/2572iaf.jpg
    OSTATNI MECZ Z KURSEM 4.00 Z 30.06.2012 !!!
    http://i46.tinypic.com/jrqu7d.jpg

    PRZEDOSTATNI MECZ HTFT !!:
    http://imageshack.us/photo/my-images/205/woodlions.png/
    WITAM WAS WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH MECZAMI.
    POSIADAM SPOTKANIA HT/FT Z KURSAMI POWYZEJ 20.
    NAJBLIZSZY MECZ 5.07.2012R. (CZWARTEK).

    PONIZEJ PRZEDSTAWIAM SCREENY TRAFIONYCH MECZY:

    MECZ TRAFIONY Z 10.06.2012 !!
    http://imageshack.us/f/98/tanzaniaa.png/

    MECZ Z 8.06.2012 !!
    http://imageshack.us/f/28/cruzeiroo.png/

    ORAZ PRZYKLADOWE SCREENY Z POPRZEDNICH MIESIECY http://imageshack.us/f/851/skontorigavip.png/ http://imageshack.us/f/846/raith.png/ http://imageshack.us/f/560/ipswichwatford.png/ WSZELKIE PYTANIA PROSZE KIEROWAC NA EMAIL : germanyhtft@o2.pl POZDRAWIAM SERRDECZNI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grasz przez internet lub w kolekturach naziemnych ?
      masz problemy z wygrywaniem ?
      poszukujesz duzych kursow ?
      chcialbys regularnie zarabiac ?
      nic prostszego wystarczy ze napiszesz do mnie 43147762 !
      z typerskim pozdrowieniem david !

      http://desmond.imageshack.us/Himg803/scaled.php?server=803&filename=fiks.jpg&res=landing

      Usuń
    2. Spadaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. to
    dzieciak
    ustawki
    po
    100zl

    OdpowiedzUsuń
  6. http://1x2typ.bloog.pl/ zapraszam
    oszust blog założony w 5 minut
    za tydzień już go nie będzie tak jak i waszej kasy

    OdpowiedzUsuń
  7. PANOWIE JEŚLI KTOŚ BY CHCIAŁ SPRÓBOWAĆ ZE MNĄ ZŁOŻYĆ NA TYPY OD TEGO lesniowski_krystian@o2.pl Proszę o kontakt na adres esters@prokonto.pl

    Prawdopodobnie ma dobre informację trochę się boję bo zostałem już nie raz oszukany ale chciałbym spróbować może tym razem to prawda.

    Ma informacją na 4 Lipca kurs ponad 3,0 i chcę za tą informację 700zł.

    Czym więcej osób by chciało tym mniej wyjdzie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie licz na to że ktoś ci odpisze bo każdy kto z nim współpracuje nie czuje potrzeby mi się składać.

      Usuń
    2. NIE KŁAM SERIO SZUKAM KOGOŚ DO ZRZUTKI

      Usuń
  8. Witam i zapraszam na moja stronę

    http://typerok.ubf.pl
    fdfdg
    na dzis kolejny mecz platny po , z kursem powyzej 5.0

    Zapraszam

    typer.ok@onet.pl / 12095162

    OdpowiedzUsuń
  9. no a ja szukam osoby co kupuje od tego lesniowskiego w sprawie odkupienia informacji.
    Raz już brałem od niego meczyk wszedł owszem ale chciał 1tys więc mnie na tyle stać nie było dałem mu wtedy 100zł heh potem miałem jakies włamy na e-mail pisz karol_pack@o2.pl po ukazaniu dowodu jakiegos że dana osoba kupuje od niego i mogę odkupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tą informację ale nie liczcie że komu kol wiek ją odsprzedam i ogólnie wątpie by kto kol wiek taki sie znalazł no chyba ze naciagacz nikt wam normalny takiego czegoś nie zrobi bo po co jak i tak sam am zysk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wykupiłem typ od niego i okazało się , ze typ nie wszedł... Nie wiem co o tym myslec. Chciałbym jeszcze raz spróbowac , ale juz wtedy straciłem troche kasy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mógłbys kolego odpisac na esters@prokonto.pl
      ??

      Usuń
    2. to chyba kupowałeś od jakiegos oszusta wtedy ;p
      Ja także współpracuję z lesniowskim ale tez nie mam teraz kasy na dzisiejszy mecz;/ ale zarobic niezle idzie z nim, pod warunkiem że się go traktuje uczciwie.

      Usuń
  12. ja także współpracowałem z lesniowskim... Pierwszy mecz wszedł lecz już drugi nie i kontakt się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po ci piszecie takie rzeczy ,przecież wiadome jest że jeśli ktoś współpracuje z lesniowskim to nie odsprzeda wam informacji po co niby jak ma zysk z zagrania meczu.Ja osobiscie także bym spróbował ale nie mam wystarczająco srodków na koncie terazm wczesniej kupowałem od niego i wszsytko ok.

    Ludzie pisząc coś wstylu że ktoś chce odkupić przecież napisać może kto bądz jakiś oszust by wyłudzić kasę ze niby ma od niego typ i będziecie płakać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłem od niego i na pewno zadnym oszustem nie jestem ... Wrecz przeciwnie , to ja sie poczułem oszukany.
    Zapłaciłem mu polowe, tak zreszta sie zgodził. Tylko, ze postawilem kilka stówek i teraz boje sie jeszcze raz zaryzykowac . Tez mi sie wydawało, ze ma pewne informacje . Najgorzej, jak nie wchodzi pierwszy mecz, to wtedy jest dupa ....
    Pisałem na email , taki który tu jest ogólnie dostepny i z tego emaila mi odpisywał , to niemożliwe, zeby to był jakiś oszust. Jezeli wspolpracujesz z nim, to powiedz chociaz , na jaki adres MB wplacasz mu kase, to moze tu się upewnię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego adres zaczyna się ma.......16.

      Usuń
    2. Dokładnie . Na taki własnie wpłacałem ... 16@o2.pl. Bede chciał spróbowac jeszcze raz, moze wtedy sie uda, ze wejdzie . . .

      Usuń
  15. Jezeli niezle z nim mozna zarobic , to dziwne , ze nie masz kasy na oplate za typ ...
    Jak czesto on podaje typy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie każdy ma tyle kasy by zaraz po kilka tyś ładować na typy.Z tego co wiem to on bierze po 500-1tys nawet za typ. Także nie każdego stać + zagrać.
      Ja niestety nie myslałem że on jest w miare uczciwy byłem pewny ze mecz nie wejdzie podał kurs 5,0. Ale wszedł ja nie zagrałem tego spotkania miałem wpłacić po meczu ale nie miałem tyle kasy.
      Jak pisałem miałem jakieś próby włamu na pocztę nawet wdarł się do mojego buka danych ale i tak tam nic nie było;p

      Usuń
  16. Ja też kupiłem tylko że drugi mecz nie wszedł i kontakt się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmm co prawda przez ostatni miesiąc ja nie kupowałem od lesniowskiego typu, ale współpracuje z nim od około 6 miesięcy i jeszcze nie otrzymałem błędnego meczu.Więc nie wiem ale on pisał przecież że nie ma nic na 100% i że zdarzały mu się wpadki rzadko ale zdarzały. Ja już nie jeden tyś przegrałem na tych oszustach co niby mieli jakieś ustawki ale na jego temat złego nie mogę powiedzieć jak na razie co będzie dalej zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  18. tak masz racje mówił, że miał błędne mecze ale także mówił, że jak nie wejdzie to zwróci opłatę za typ a tego nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówie nie wiem co było ostatnio bo miesiąc juz nie kupowałem.

      Usuń
  19. to
    bajki
    co
    piszecie
    o
    jakims
    lesniowskim

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy to prawda że mecz który podawał wczoraj ten lesniowski_krystian@o2.pl to Den Bosch-Leuven 2??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez to dostałem. Gośc ma kolejny mecz.Może jak ktos kupi niech ktoś napisze jaki to mecz tutaj;p

      Usuń
    2. Ja przed chwilą kupiłem dałem za tą informację 600zł.
      Zobaczymy czy prawde o nim piszecie

      Usuń
  21. i
    co
    jeszcze
    reklamujecie
    goscia

    OdpowiedzUsuń
  22. Hameenlinna
    wczoraj
    kurs,spadl4,5>3,4facet,w,fortunie,zagral
    3kupony
    po
    500zl
    siadło,i,narobil,dzis,zamieszania,w,punkcie

    OdpowiedzUsuń
  23. a dlaczego narobił zamieszania?
    pewnie nie miały wypłacic?
    kiedyś w kilku punktach byłem bo nie chcieli mi wypłacić bo twierdzili ze nie mają tyle kasy
    wstyd kurwa!

    OdpowiedzUsuń
  24. narobił,zamieszania,bo,wyplacily,mu,kase,cos,ok,4,5,tysiaca,i,odrazu,goscie,w,punkcie
    co
    gra
    dzis
    skad,mial
    taki,typ
    itp,w,ziemniaku,zaraz,zamieszanie,jak,ktos,gra,grubo,i,trafia

    OdpowiedzUsuń
  25. najlepsze
    jest
    to
    ze
    dzis
    zagral
    2
    mecze
    baseball,z,japonii
    po
    kursach,1.6i,1,5
    2x,za500zl
    i
    trafil
    jest
    guru
    w
    fortunie

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też próbuje od tego lesniowskiego 300zł przed i reszte po zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie te komentarze pisze lesniowski pewnie...
    Den Bosch - Leuven 2
    to nie był żaden fix tylko insider dostępny na wielu stronach ZA DARMO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę kupuję już od niego jakiś czas i mecze wchodzą, a czy to są jak napisałeś "fixy" czy zwykłe typy to zbytnio mnie nie interesuje byle by wchodziły.

      Usuń
  28. to
    kupujcie
    dalej
    a
    oni
    beda
    kase
    nabijac
    ciekawe
    za
    ile
    te
    typy
    gracie
    jak
    placicie,za,typ,700zl

    OdpowiedzUsuń
  29. ehhh próbowałem go jakoś podejść zeby dał informację za darmo ale nie dał sie;p.Ja tam nie wierze w jakieś ustawki już.Bo tyle co ja utopiłem na tych gnojach to głowa mała.Ale tego goscia znają dobrze na FB(na największym forum bukmacherskim w Polsce) i mówili że mecze wchodzą niby,ale i tak nie mam zamiaru płacić po 700zł.Jednak jakby ktoś kupił i wrzucił tutaj ten mecz to bym się nie obraził.

    OdpowiedzUsuń
  30. eurobetsport@gmail.com,

    zrzutki na typy Leśniowskiego Krystiana (aktualnie 3 osoby)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urząd skarbowy juz wie o tym mailu

      Usuń
    2. Skończ już du..ć o tym urzędzie skarbowym.

      Usuń
    3. co za gosc powiedz że jeszcze ja jako kupujący tez zostałem podany do urzędu hahahahhahaha.

      Usuń
    4. kupujesz ustawki rozliczysz się z tego w urzędzie skarbowym
      płacisz podatki od wygranych?

      Usuń
    5. UWAGA GOSC CO MA E-MAIL eurobetsport@gmail.com,TO OSZUST CHCE HAJS DLA SIEBIE NIE NA ZRZUTĘ UWAZAĆ NA GNOJA

      Usuń
    6. Anonimowy06.07.2012 16:11

      kupujesz ustawki rozliczysz się z tego w urzędzie skarbowym
      płacisz podatki od wygranych?

      TY CEPIE A UDOWODNIJ MI TO ŻE JA COŚ KUPIŁEM OD NIEGO? PO PROSTU ZNAJOMY WYSŁAŁ MI KASĘ I CO MUSZE ODPROWADZIĆ PODATEK? NIE OSMIESZAJ SIE SMIECIU LEPIEJ IDZ PILNUJ STAREJ BO CI UCIEKNIE I ZNÓW JĄ SĄSIAD ZERŻNIE .PAJACU

      Usuń
    7. niezły z ciebie baran
      będziesz sie tłumaczył na skarbówce a nie mi pyta końsko

      Usuń
    8. hahahahhahahahhahaha jaki cep o ja pierd......
      słyszałem ze twój stary to anna maria wesołowska hahahahahhahaha

      Usuń
    9. liż mi jajka gimbusie

      Usuń
    10. wystarczy że twoja stara lizała moje chyba że chce jeszcze twoja siostra mi possać to zapraszam gnido mała hahaha

      Usuń
    11. dawaj poliż mi odbyt lubisz to męska dziwko!!!

      Usuń
  31. UWAGA!

    nie dajcie się naciąć na te zrzutki bo tak zostałem owalony na 200zł niby jeden koleś chciał zrzutki miał on sam wpłacić za wszystkich do tego lesniowskiego a okazało sie że wpłaciłem a ta osoba wzięła sobie kase i tyle.Jak chcecie się zrzucać piszcie do tego lesniowskiego ze robicie zrzutę w kilka osób i każdy pojedynczo z własnego MB wpłaca na jego konto MB on podaje każdemu z osobna mecz.

    OdpowiedzUsuń
  32. zrzutki na typy Leśniowskiego Krystiana

    proszę do mnie: biuro@win2012.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Panowie jaki jest e-mail tego goscia poprawny z tymi informacjami lesniowskiego ??

    OdpowiedzUsuń
  34. http://high-type-odds.blogspot.com/ Jedyne sprawdzone źródło

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogę się zrzucić na typ od tego Lesniowskiego na ten który jest na dziś.Nawet w 2 osoby.Lecz na zasadzie każdy z osobna wysyła swoją częśc bezposrednio do tego lesniowskiego. Za duzo oszustów by to zrobić w inny sposób. Jak ktoś byłby chętny liuytr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. nie ma to jak mieć "fixy" prawie codziennie :) powodzenia dzieciaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. WIN2012.EU

    Profesjonalne doradztwo bukmacherskie

    NAJWYŻSZA SKUTECZNOŚĆ
    INDYWIDUALNE PORADY DT. TYPÓW
    POMOC W DOBORZE STRATEGII GRY

    TYP NA DZIŚ JUŻ DOSTĘPNY!

    WIN2012.EU

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    Posiadam na dziś informację HT/FT.Informacja jest pewna i sprawdzona z bezpośredniego źródła.Więcej informacji pod adresem szewes@gazeta.pl

    Informację mogę podać maksymalnie 10 osobom

    OdpowiedzUsuń
  39. JA NIE JESTEM OSZUSTEM ANI NACIĄGACZEM,

    CZASEM WYGRAM CZASEM PRZEGRAM,

    PROWADZĘ BLOGA O TEMATYCE TENISOWEJ Z TYPAMI ZA DARMO.

    ZAPRASZAM

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. http://www.finland-tips.bloger.hr/
    kolejny oszust

    OdpowiedzUsuń
  41. Leśniowski to jeden z najbardziej prymitywnych i haniebnych oszustów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. jak chcecie reklamować swoje typy to zapiszcie sie do strony fix-monitor.xorg.pl podbno maja ogromną popularnosc i reklamując sie u nich maja c dobre archiwum mozna duzo zarobić

    OdpowiedzUsuń
  43. tak to prawda strona fix-monitor.xorg.pl rozgramia wszelkich oszustów!! Nie daje im żadnych szans. Skutecznie oczyszcza internet z tych kreatur!!! Sprawia, że kupowanie typów jest wspaniałą drogą ku szczęściu. Tylko na stronie fix-monitor.xorg.pl można czerpać ze źródła żywych i wiecznych prawd!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. http://1x2typ.bloog.pl/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj oszuscie !!! to kolejna mutacja oslubet!!! oszust!!!!!!!!

      Usuń
  45. UWAGA!!! OTO LISTA W PEŁNI ZAUFANYCH STRON. GRAM ICH TYPKI CODZIENNIE. JESTEM NA OGROMNYM PLUSIE!!!!!!! :):):):)

    http://www.zuja-bet.bloger.hr

    http://www.betting-tipser.bloger.hr/

    http://high-type-odds.blogspot.com/

    http://www.magicinsiders.blogspot.com/

    http://www.codziennadawkaemocji.blogspot.com

    http://opakos.blogspot.com/

    http://betts-1x2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl

    FIXY !!! FIXY!!!! PEWNE!!!!!!!!!! TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  48. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  49. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  50. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  51. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  52. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    ZAMÓW JUŻ DZIŚ TYPY WRAZ Z ANALIZAMI SPOTKAŃ

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    HISTORIA MECZY FEDERER - NADAL

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli chcecie tak na serio pewną współpracę i typy to wbijać na GG Panowie!! GG 42937346. Będziecie płacic za typy jakims debilom ?? Wbijać po pewniaki na GG razem ogramy buka a nie jakies pierdolenie czy oszust czy nie ;/


    Zapraszam wszytskich chętnych którzy chcą zarobić na : NEW BUTY na NEW komputer, rower, remont czy inne duperele przydatne do zycia :)


    Jestescie DURNI BO;

    PŁACICIE KASE JAKIMS LESZCZOM PRZED MECZEM ZA HUJ WIE CO!!

    I

    PŁACICIE BUKOM ZA POSYLANIE TEGO GOWNIANEGO TYPU A ONI ZA WASZE PIENIADZE KUPUJA SOBIE NOWE BUTY LUB BUDUJA DOMY JAK WPIERDALACIE PO TYISKACH CZY NAWET GŁUPICH 20zł. ZNajdzie się takich 10tys osob i sobie policzcie!


    NIE ZAPEWNIAM WAM 100% TYPOW BO TAKICH NIE MA ALE ZAPEWNIC 100% DOBRA WSPOLPRACE MOGĘ !




    JESZZCE RAZ ZAPRASZAM!

    GG 42937346

    OdpowiedzUsuń
  54. http://www.myearn.com/?ref=119740&subid=


    Nie da Ci ojciec, nie da Ci matka to co da Ci mypay. Nie ma innej strony POLSKIEJ;) gdzie tak zarobisz! To jest fakt! Serwis wyplaca pieniadze juz od 7,50, zbiera sie je bardzo szybko. Wyplaty sa szybciej niz regulaminowe 14 dni. Duzo akcji do zrobienia, a co za tym idzie duzo do zarobienia. Polecam!

    Serwis wypłacił już ponad 364 tysiące złotych!!! LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ NIE MACIE NA BUKMACHERKE LUB CO INNEGO SPOKO ALE NIE PŁAĆĆIE OSZUSTOM ZA JAKIES GÓWNA!!! ZAROBCIE SAMI KASE W ŁATWY SPOSÓB!!!!


    JESZCZE RAZ DAJE LINKA!!!

    http://www.myearn.com/?ref=119740&subid=




    KONTAKT:


    GG 42321090
    E-mail: klakier561@o2.pl

    PISAĆ!!!


    Pomogę na początek wam!!!


    Podam poradnik jakie dane podawać by zaliczało akcje i jak szybko zarabiać kase!!

    Wypłaty na KONTA BANKOWE I PAYPAL!!!


    100% WYPŁACALNY I DARMOWY SERWIS!!



    http://www.myearn.com/?ref=119740&subid=

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.