wtorek, 21 sierpnia 2012

bettsoccer11@gmail.com - OSZUST!!!

Witam. Kolejny oszust na czacie livesports. Oferuje typy bagatela po 700 zł za mecz !!!! Kursy ht/ft od 15 do 30. Wyłacznie kontaktuje sie bettsoccer11@gmail.com w nazwie Andrzej Ziętarski. Kase chce zeby wysyłac mu na MB/SKrill na konto o nazwie thebiggestcourses@o2.pl. Oszust jakich mało ze wzgledu na wygórowane żadania finansowe za typ. Na czacie podsyła linki z filmami które pokazuja celność poprzednich trafnych typów. Prosze o szybkie dodanie oszusta na strone aby uniknac kolejnych naciagniec.

Tak wyglada jego oferta:

heisten (13:34):
TROCHĘ ARCHIWUM !
http://tinypic.com/r/29bnbix/6
http://tinypic.com/r/ae3bih/6

F IXED G AME CONFIRMED !
Date: 15/08/2012
Tip: HT/FT
Odds: 15.00
KONTAKT,email : bettsoccer11@gmail.com lub G G : 44063151

FILMIKI HT/FT :
tinypic.com/r/2u77uhf/6
tinypic.com/r/znvn1d/6
tinypic.com/r/ipa1ki/6
tinypic.com/r/1zykioi/6
tinypic.com/r/9sdkas/6
tinypic.com/r/rusboy/6
tinypic.com/r/eirvqx/6

SCREENY HT/FT :
imageshack.us/photo/my-images/12/gombakhougang.png/ imageshack.us/photo/my-images/205/woodlions.png/ imageshack.us/f/98/tanzaniaa.png/ imageshack.us/f/28/cruzeiroo.png/ imageshack.us/f/851/skontorigavip.png/ imageshack.us/f/846/raith.png/ imageshack.us/f/560/ipswichwatford.png/ imageshack.us/photo/my-images/29/ostatnic.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26/bulgarian48.jpg/

238 komentarzy:

  1. bettsoccer11@gmail.com to ta sama osoba co germanyhtft ale spokojnie niedlugo kominiarze go odwiedza tyle tylko mozna zrobic kasy nie odzyskacie niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kominiarze? a po co? przeczyścić mu komin?
      daj już spokój ze swoimi bajkami!

      Usuń
    2. komin moze zostawia w spokoju hehe

      Usuń
    3. a czego nie zostawią w spokoju?

      Usuń
    4. pojawił sie kolejny typ na stronie http://perfect-tips.xorg.pl
      szukam kogoś do zrzutki na te info z kursem nawet 40,00 gg25900394

      Usuń
  2. no to jest oszust, wszystko jest prawdą co jest wyżej napisane

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z was dzieciaki, haha, każdy może sobie takie pedalskie filmiki nakręcić ze zmodyfikowaną zawartością stron internetowych


    dalej wierzcie w superfiksy to będzie bogatsi, sorry biedniejsi, lol

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny fix ht|+ft 26-08-2012 zapraszam .. http://perfect-tips.xorg.pl 3 osoby i zamykam liste

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne typy22.08.2012, 01:27

    jeszcze jedno miejsce wolne!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam fixy knorra do sprzedania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OSTATNI TAKI TURNIEJ W TYM ROKU - US OPEN 2012

    DLA KAŻDEGO:

    E-BOOK: BIBLIA BUKMACHERSKA - czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o zakładach sportowych

    PORADNIK TYPERA TENISOWEGO

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    WAŻNE!!! NIE MAM FIXÓW, NIKOGO NIE OSZUKUJE, NIE NACIĄGAM, ZAJMUJE SIĘ TYLKO TENISEM, UCZCIWIE I RZETELNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Idz szczekac na livesports oszuscie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sam idź szczekać ja tam gram!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś wie o gościu jakovpavlov ????

    OdpowiedzUsuń
  11. To se graj ziuja mnie oszukał pewnie to ty palo jedna.....

    OdpowiedzUsuń
  12. JAKOVPAVLOV


    "http://jakovgames.blogspot.com/
    mój blog z naprawde dobrymi informacjami zapraszam sami możecie sie przeknonac"

    Prosze bardzo, niech się wszyscy przekonają:

    http://iv.pl/images/26458105011757845270.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi screeny maili wysyłanych sam do siebie i to jest dowód?
      a jakiś papierowy kupon z ziemniaka na potwierdzenie ze to grasz to co?

      Usuń
  13. "robi screeny maili wysyłanych sam do siebie i to jest dowód?
    a jakiś papierowy kupon z ziemniaka na potwierdzenie ze to grasz to co?"


    Barani łbie, nie widzisz co ten fiut jakov napisał w mailu?
    Przecież mecz wtopił. To oszust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idioto a co mnie obchodzi czy trafił czy nie?
      dla ciebie dowodem jest skan z maila?

      bo dla mnie to zagrany kupon w ziemniaku gdzie widze ze ktos był i puscił te typy naprawde a nie tylko pierdoli ze gra a tylko rozsyła maile na tem sam mecz z róznymi typami to na chuja niech spierdala!!!

      Usuń
  14. Nie pisz oszuscie gowniany sam do siebie!!!!! won!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Idz sobie oszuscie szczekac na livesports albo zrob se bloga i tam szczekaj kurwa!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Idz szczekac oszuscie na livesports! zuja to oszust wiadomo to nie od dzis!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. kupował ktoś z was typ od tego kolesia co ma podpis perfekcyjne typy??? jeśli tak to napiszcie na gg 40945186

    OdpowiedzUsuń
  18. JAKOVPAVLOV jest rzetelny! jego strone monitoruje fairbetfixmonitor! NIE OCZERNIAJCIE GO!

    OdpowiedzUsuń
  19. To czemu nie wstawia ze wtopil mecze ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma takiego ....

    OdpowiedzUsuń
  21. PANOWIE GRAJCIE

    Balestier Khalsa-Geylang HT2/1FT
    13:45

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PEWNA INFORMACJA.

    e-mail

    lobek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. sorki adres e-mal rafalqwer12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahah i co zagrałeś sam oszuście?!?!?!?!
    Pewna jest tylko śmierć!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,

    Polecam wam obstawienie/sprawdzenie ustawionego meczu, który odbędzie się dziś :

    23.08.2012 18:00
    Szwecja: Superettan
    Östers - Brage
    Typ : 2 Kurs : 7,00 - 8,00

    Mecz ma się zakończyć wygraną gości (Brage), wynik końcowy ma być poniżej 2,5 gola.
    Prawdopodobne wyniki : 0-1 ; 0-2

    Końcowy wynik, znajdziesz tu :

    http://www.livesports.pl/mecz/lYTPTEN9/#szczegoly-meczu

    Kontakt :

    bartosz.stasiuk@gmail.com

    (jedyną formą kontaktu jest mail, nie posiadam GG itp.)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stasiak nie kompromituj się już więcej!!! Prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    Polecam wam obstawienie/sprawdzenie ustawionego meczu, który odbędzie się dziś :

    23.08.2012 18:00
    Szwecja: Superettan
    Östers - Brage
    Typ : 2 Kurs : 7,00 - 8,00

    Mecz ma się zakończyć wygraną gości (Brage), wynik końcowy ma być poniżej 2,5 gola.
    Prawdopodobne wyniki : 0-1 ; 0-2

    Końcowy wynik, znajdziesz tu :

    http://www.livesports.pl/mecz/lYTPTEN9/#szczegoly-meczu

    Kontakt :

    bartosz.stasiuk@gmail.com

    (jedyną formą kontaktu jest mail, nie posiadam GG itp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      FIXY !!! FIXY!!!!
      PEWNE!!!!!!!!!!
      TANIO!!!!!

      Usuń
  27. spierdalaj stasiuk stara kurwo

    OdpowiedzUsuń
  28. Stasiuk znowu grasuje i wymysla absurdalne mecze! Niektorzy to sa juz maksymalnie bezczelni. Spadaj Stasiuk oszuscie juz dawno skompromitowany i zdemaskowany!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurwa Stasiuk oszuscie won!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    PISAĆ: polishroot@
    o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      PISAĆ: polishroot@
      o2.pl
      FIXY !!! FIXY!!!!
      PEWNE!!!!!!!!!!
      TANIO!!!!!

      Usuń
  32. Kurwa Stasiuk!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty idioto !!!! Nie pisz juz wiecej, bo i tak nikt z tych twoich zarąbistych typów nie korzysta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. I gdzie kurwa Stasiuk twoje Brage??? no gdzie?????? 1-0 dla gospodarzy sie skonczylo co bylo do przewidzenia!!!! spadaj oszuscie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Stasiuk won spamowac na livespors!!! nie zanieczyszczaj swoimi absurdami tego bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostawcie te pojebane Stasiuki srasiuki tu macie pewny fix na jutro: Salpa-Espoo - 2 kurs ponad 5!!!!!!!!!!!
    xindax80@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak a jak mi nie wejdzie to zwrocisz mi 100eur ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fix byl zupelnie pewny bo mialem informacje z pewnego zrodla. Uczcie sie ode mnie stasiuki-srasiuki!!!!

      Usuń
  38. Brawo dla stasiuka wystarczt grać jego typy odwrotnie i full kasy sie zarobi
    Tak trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Znacie te perfekcyjne typy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierna strona oszukancza raczej

      Usuń
  40. Kurwa Stasiuk!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Stasiuk!!!!!!!!! oszust!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Panowie jeśli ktoś ma informację z tej strony na dziś
    http://certain-victory.blogspot.com/

    Proszę o kontakt piotr693206@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Marny interes zrobisz! to jest strona znanego oszusta Lesniowskiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200% fix!!!!!!!! 1 liga polska!!!! w celu uzyskania dalszych informacji nalezy pisac pod xindax80@gmail com!!!!! pospiech wskazany!!!

      Usuń
    2. idiota fixy codziennie bażant !

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Spadaj oszuscie na livesports se "obstawiac"!!!!! tam szukaj naiwnych spadaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  45. Oszust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. UWAGA!!!!!! OSZUST! PODŁY OSZUST!!

    OdpowiedzUsuń
  47. najlepsze stronki z typami to:

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    http://typowanie-meczow.blogspot.com/

    http://www.zuja-bet.bloger.hr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szczekaj kurwa oszuscie plugawy! won z tym spamem!!!!!!!

      Usuń
  48. wziąłem mecz od certain-victory.blogspot.com

    Hottur-Vikingur 1 wynik 5-2
    nie wiem co o tym myśleć nie zagralem meczu za grubo byle by był mały zysk tylko teraz nie wiem czy przy kolejnym próbować za grubo czy nie mam troche mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  49. To oszukancza strona to ze typ wszedl nic jeszcze nie dowodzi bo raz na jakis czas to nawet oszust-Stasiuk cos trafi!! nie graj tam!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. ej ale skąd wiesz że oszukańcza masz jakies skany?? bo jak to to pokaż byłbym wdzięczny bo wtedy nie wtopie pieniędzy dzis mecz wszedł i wiem ze to nic nie znaczy dlatego się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gram darmowe i płatne od 2 typerów z typowanie-meczow.blogspot.com i to mi starczy, żadne stasiuki, ustawki i fixy

      Usuń
  51. ten z certain-victory.blogspot.com podał kolejny mecz na dzis ma ktos ten meczyk może?

    OdpowiedzUsuń
  52. Po godz 18 podam tu mecz na DW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłbym wdzięczny , jakbyś podał. Ja tez tą stronę obserwuje i się zastanawiam . . . Jezeli kilka meczy ktoś poda, to sprawdzimy ta strone i wtedy mozemy sie składac w kilka osób !

      Usuń
    2. certain to oszust z chata livesports.pl !!!

      Usuń
    3. to jak jest oszustem to daj jakieś argumanty pisanie takiego czegoś to każdy może podaj coś co kol wiek wtedy upewnisz nas ze to oszust i nie będziemy sobie dupy zawracać

      Usuń
  53. Jeśli chodzi o certain to ja kupiłem przed chwilą można jeszcze kupić mecz jest wieczorem.Kupowałem także wczesniej i mecz siadł nie wczorajszy tylko jeszcze wczesniejszy.Ale za darmo nie podam bo jaki w tym mój interes za kasę raczej też nie podam bo po cp mecz wejdzie zarobię.

    OdpowiedzUsuń
  54. a chuj zaryzykowałem i tez kupiłem równe 200zł Ukash i mecz dostałem 5 min po wysyłce kodu.Może ich nie sprawdza;p
    Pewno dalej zostanę wydymany, ale zobaczymy może wskoczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli to prawda że kupiliście, to pokażcie tu screeny po meczu.
    Pierdolić to se można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jaki skan mam ci wysłać i po co niby? Przecież mi nie zależy czy ty mi wierzysz czy nie ja nawet po meczu nie napisze bo po co?

      Usuń
  56. Po co?
    Jeśli nie rozumiesz kolego tego pytania, to jesteś albo właścicielem tego bloga, albo typowym zakompleksionym polaczkiem, dla którego pomoc innym graczom nie wchodzi w rachubę.
    To nie jest kwestia wiary czy kupiłeś czy nie, chodzi o to czy blog jest uczciwy czy oszukańczy.
    No ale ty przecież tego nie rozumiesz bo liczy się tylko czubek twojego własnego nosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowieku Tak samo ryzykuję jak każdy kto by kupił ten mecz.
      Co mnie obchodzisz ty np?Po meczu jak napiszę że wszedł po co mam niby kłamać?

      Jak każdy wie że te wszystkie strony to buble każdy to wie
      a po mimo tego niektórzy próbują tak samo jak ja.

      Usuń
  57. wlasnie i tu wychdzi nasza polska zazdrosc zamiast sobie pomagac to kurwa dymamy sie na wzajem a co tu komu szkodzi wystawic kupiony mecz jak wejdzie to wszyscy traca a jak wejdzie to wszyscy zyskaja ... przeciez chodzi zeby oblupac buka z kasy ....czy ja sie myle ,,,

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mylisz się kolego, ale ciołkom to można pół dnia tłumaczyć i nic z tego nie będzie.
    Ciołek zawsze będzie ciołkiem.

    OdpowiedzUsuń
  59. malo sie znam na pilce ale bukmacher rozdaje kase na city jest dobry kurs ....2,5

    OdpowiedzUsuń
  60. F IXED G AME CONFIRMED !
    Date: 26/08/2012
    Tip: HT/FT
    Odds: 15.00
    KONTAKT,email : bettsoccer11@gmail.com lub G G : 440 63151

    FILMIKI HT/FT :
    tinypic.com/r/2u77uhf/6
    tinypic.com/r/znvn1d/6
    tinypic.com/r/ipa1ki/6
    tinypic.com/r/1zykioi/6
    tinypic.com/r/9sdkas/6
    tinypic.com/r/rusboy/6
    tinypic.com/r/eirvqx/6

    SCREENY HT/FT :

    imageshack.us/photo/my-images/12/gombakhougang.png/
    imageshack.us/photo/my-images/205/woodlions.png/
    imageshack.us/f/98/tanzaniaa.png/
    imageshack.us/f/28/cruzeiroo.png/ imageshack.us/f/851/skontorigavip.png/ imageshack.us/f/846/raith.png/ imageshack.us/f/560/ipswichwatford.png/ imageshack.us/photo/my-images/29/ostatnic.jpg/ imageshack.us/photo/my-images /26/bulgarian48.jpg/xcxzzxzcxzx

    OdpowiedzUsuń
  61. wlasnie chodzi tu zeby ograc buka to co tu komu szkodzi jezeli ma trafne typy je wystawic za darmo przeciez to i tak nie idzie z jego kieszeni tylko bukmacherta ..... tylko ja mysle ze ludzie co chca kase za typy graja za nia bez ryzyka bo nie graja za swoje ...to jest moje zdanie ... a polak zawsze pozostanie polakiem

    OdpowiedzUsuń
  62. panie od fixu jezeli jestes taki dobry jak sie reklamujesz wstaw tu fixa i sie okaze ....
    jezeli wejdzie to ludzie napewna kupia nastepnym razem

    OdpowiedzUsuń
  63. Dobra przeczytałem te wszystkie wasze piękne teksty i teraz wbijcie sobie jedno do głowy ja kupiłem mecz zapłaciłem za niego prawda? I co mam podać komuś o tak o za darmo? bez sensu przecież zresztą nie ma co wy też tego nigdy nie zrozumiecie jeśli się boicie to nie kupujcie dajcie spokój i stawiajcie swoje meczyki.Ja spróbowałem ale nie jestem przekonany że ten mecz wejdzie A potem jak nie wejdzie to się zacznie ty chu.. ty skur.... heheh to jest pefka więc nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  64. nik cie nie bedzie wyzywal przeciez jak nie wejdzie to nie twoja wina .... mozna sie dozucic....

    OdpowiedzUsuń
  65. "Dobra przeczytałem te wszystkie wasze piękne teksty i teraz wbijcie sobie jedno do głowy ja kupiłem mecz zapłaciłem za niego prawda? I co mam podać komuś o tak o za darmo? bez sensu przecież zresztą nie ma co wy też tego nigdy nie zrozumiecie jeśli się boicie to nie kupujcie dajcie spokój i stawiajcie swoje meczyki.Ja spróbowałem ale nie jestem przekonany że ten mecz wejdzie A potem jak nie wejdzie to się zacznie ty chu.. ty skur.... heheh to jest pefka więc nie ma szans."



    Umiesz czytać, co napisałem?
    Nikt ci nie każe podawać tu meczu który kupiłeś.
    Wrzuć screen po meczu.
    Okaże się czy blog coś ma, czy to zwykłe oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
  66. ok skan moge wysłac po meczu czy wejdzie czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  67. I o to chodzi.
    Nikt z normalnych ludzi przecież nie jest twoim wrogiem.
    Mało tego, szczerze ci życzę żeby mecz siadł.
    Zarobisz ty, zarobię na następnym i ja.
    Proste.

    OdpowiedzUsuń
  68. ja jakbym kasiorie miał w buku jak i na koncie może bym się skusił ale też on żadnych skanów nie ma na stronie ciekawe czemu? na livesports czacie pytałem czy go znają może 1-2 osoby sie zgłosiła 1 osoba napisała że coś słyszała o nim że mecze wchodzą a druga niby kiedys kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  69. Takich gadek nie słuchaj.
    Jedyne wyjście to weryfikacja.
    Albo się kasę zyska albo straci.
    Niestety ja daję kilka %, że on coś ma.
    Znam te blogi od podszewki od kilku lat niestety.

    OdpowiedzUsuń
  70. Z reszta zrobić podrobiony screen to 3 min roboty.
    Kolo może np. wybrać mecz gdzie kursy są np:

    2.6-3.10-2.6

    Na każde zdarzenie stawia po 1zł, a potem to już minuta zabawy i masz screen za jaką stawkę chcesz i nie do odróżnienia od prawdziwego. I wcale nie chodzi o fotoshopa czy painta...


    Także screenom też nie ma co wierzyć.
    Zobacz co wyprawiają ze screenami chorwaci. Na stronach setki kuponów z buków naziemnych i same htft.
    Niestey żaden z nich nie jest oryginalny, mimo że tak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwaci to są prze talenty potrafią nawet filmik zrobić z anym kuponem fałszywym kuponem.

      Usuń
  71. ja też znam jeszcze do tego czasu nie trafiłem na żadnym dobry serwis a straciłem juz kilka tyś na tych pajacach.Nie jest wyjsciem jedynym weryfikacja bo duzo razy mnie niektóre serwisy, czy ludzie ostrzegły przed strata kasy od oszusta także wiadomo.Nic nie mam kasy więc nie spróbuję a jakbym miał hmm prawdopodobnie bym znów próbował

    Jednak jak zobaczę tu skana to uwierzę choć 1 skan też niczego nie powie nam na 100% ale ok.

    OdpowiedzUsuń
  72. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. I jak weszło ???

    OdpowiedzUsuń
  78. Obiecanki...

    OdpowiedzUsuń
  79. ch*ja kupil pewnie

    OdpowiedzUsuń
  80. A ktoś kupił od tego " perfect-tips" ???

    OdpowiedzUsuń
  81. Spadaj stad kurwa ty surowy syro-gadzie!!!! won!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. o co ci chodzi sprawdzam czy weszly te typy co oferowali

    OdpowiedzUsuń
  83. witam ktos wspolpracuje z jakov palov , chce sprawdzic czy koles jest wiarygodny , jaki wam typ na dzisiaj podal ??? dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palov to oszust. Niezbyt grozny bo bardzo mierny ale jednak szkoda na niego kasy!!!

      Usuń
  84. zje bałem sprawę kupiłęm mecz od certain-victory.blogspot.com
    ale kupon zagrany w STS i połączony z moimi meczami kasę wybrałem miałem zrobić zdjęcie i wam wysłać ale po prostu zapomniałem.Mecz podał taki jak zamieścił na blogu.

    Ale uważajcie,ja wziąłem pierwszy mecz więc nie ufam jeszcze na 100% bo dla mnie 1 mecz który siadł to nie argument by kolejny pakować za tyś.

    OdpowiedzUsuń
  85. Dzięki za info ....... Wreszcie ktoś normalny ....

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale jakie to info?
    To tylko slowa, internet wszystko przyjmie.
    kolega moze przeciez screen z maila zamiescic. jakis dowod by byl, a nie zagralem w ziemniaku, zapomnialem zrobic zdjecia. No ku*wa, co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  87. Ok wrzucam wam skana,Ale jak mówie to nie znaczy że jest pewny gosc nie napalac się tak ja także spróbuje kolejny raz ale nie będę szalał z kwotami

    http://imageshack.us/photo/my-images/823/skkkkkaaann.png/

    wysłałem kupon ukash 200zł i automatycznie za 10min otrzymałem mecz.

    OdpowiedzUsuń
  88. Oszust!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Tak to oszust

    OdpowiedzUsuń
  90. czemu oszust
    ??

    OdpowiedzUsuń
  91. tak pisać to każdy umie czy oszust czy nie ale już ukazać dowód nikt nie ukaże bo to zwykłe gówniarskie a napisze sobie.
    Za tydzień o tej porze dzieciaczków tu nie będzie bo do gimbazy czas wyruszyć

    OdpowiedzUsuń
  92. Spadaj kurwa oszuscie stad smierdzacy podly i haniebny!!!!!!!! won!!!!!!!!!!!! nie szczekaj!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. certain to oszust z chata livesports.pl !!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Zostawcie tych oszustow!!! trzeba ich bojkotowac!!!!!! W celu kupna pewnych typow pisac pod xindax80@gmail.com!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xindax80 - mozesz coś powiedziec odnośnie Twoich typów ? Jakie kursy, jaka skutecznosc, jaki koszt ....

      Usuń
  95. Pisze do niego od 3 dni i żadnej odpowiedzi nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
  96. Panowie gość wyjebał mnie na 350zł
    Jego mail to pewnie wszystkim wam znany bettsoccer11@gmail.com

    Da się coś z tym gościem zrobić ? Zgłaszać sprawę na policję ?

    Mam jego adres email, imie nazwisko, IP, archiwum rozmów.

    OdpowiedzUsuń
  97. te komentarze wszystkie chu jowe pisze xindax80@gmail.com to je bany oszust jest ostrzegam wje bałem na nim około 500zł ani 1 meczu nie dał poprwanego

    xindax80@gmail.com to oszusT!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. to co piszecie to same oszusty niestety !!!
    ja gram typami z blogów
    http://betting-sports-winner.blogspot.com

    http://typowanie-meczow.blogspot.com

    ten pierwszy daje darmowe nawet niezłe a ten drugi biore tylko płatne bo darmowe są naprawdę średnie

    na weekend dostałem psv 2, zawisza 2 i sociedad 1 dnb
    jak widzicie zero pomyłki mało typów jak na 40 zł ale puściłem za 300 zł i jestem happy
    nie wierze stasiukom xindaxom i innym tego typu oszustom
    trzymajta się !

    OdpowiedzUsuń
  99. To dziwne bo ja pisalem do xindaxa i mowil ze zadnych meczy nigdy nikomu nie dawal. A jesli tak piszesz to pokaz dowod ze tobie jakis mecz sprzedal.

    OdpowiedzUsuń
  100. ten xindax80@gmail.com to oszust jest i tyle.Raz napisał do mnie z prośbą czy nie mam pożyczyć 50zł na buka bo nie ma za co grać uwaga na niego!

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeśli chcecie tak na serio pewną współpracę i typy to wbijać na GG Panowie!! GG 42937346. Będziecie płacic za typy jakims debilom ?? Wbijać po pewniaki na GG razem ogramy buka a nie jakies pierdolenie czy oszust czy nie ;/


    Zapraszam wszytskich chętnych którzy chcą zarobić na : NEW BUTY na NEW komputer, rower, remont czy inne duperele przydatne do zycia :)


    Jestescie DURNI BO;

    PŁACICIE KASE JAKIMS LESZCZOM PRZED MECZEM ZA HUJ WIE CO!!

    I

    PŁACICIE BUKOM ZA POSYLANIE TEGO GOWNIANEGO TYPU A ONI ZA WASZE PIENIADZE KUPUJA SOBIE NOWE BUTY LUB BUDUJA DOMY JAK WPIERDALACIE PO TYISKACH CZY NAWET GŁUPICH 20zł. ZNajdzie się takich 10tys osob i sobie policzcie!


    NIE ZAPEWNIAM WAM 100% TYPOW BO TAKICH NIE MA ALE ZAPEWNIC 100% DOBRA WSPOLPRACE MOGĘ !




    JESZZCE RAZ ZAPRASZAM!

    GG 42937346

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty kretynie poje bany sam brałes niedawno przed meczem hajs i mecze nie wchodziły ani kasy ani odzewu pedale je bany oszuscie pierdolonye lecz sie cwelu

      Usuń
  102. tak to prawda to oszust kase chce meczow nie daje albo daje jakies bzdury na dodatek wyraza sie bardzo wulgarnie. oszust oszust oszust!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ma ktoś mecz od certain-victory.blogspot.com???????

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja biore od certain na jutro.
    iw1410@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale czemu mialbym podac za darmo jesli place 200?
    Moge po meczu wrzucic screen i okaze sie czy to oszust czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spadaj oszuście !!!!!!!!!!!!! won wynoś się spamować na livesports!!!

      Usuń
    2. To daj email to pogadamy ja bym sie dorzucił

      Usuń
  106. To sie zrzucimy na mecz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      FIXY !!! FIXY!!!!
      PEWNE!!!!!!!!!!
      TANIO!!!!!

      Usuń
  107. ja bym sie zrzucił ale nie mam kasy tylko mam w bahu 250zł.
    Po meczu moge zapłacić jak wejdzie nawet 200zł wtedy i tak bym miał zysk 800zł.Czy Ktoś jest chętny na taką opcję.

    Jak mecz wejdzie zapłacę bez obawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      FIXY !!! FIXY!!!!
      PEWNE!!!!!!!!!!
      TANIO!!!!!

      Usuń
  108. mój e-mail jakby co kacper.boryga@onet.pl

    jak ktoś by chciał na takiej zasadzie jak napisałem powyżej to napisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      FIXY !!! FIXY!!!!
      PEWNE!!!!!!!!!!
      TANIO!!!!!

      Usuń
  109. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  110. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  112. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o
      s
      z
      u
      s
      t

      uwaga

      polishroot@o2.pl

      o
      s
      z
      u
      s
      t

      Usuń
  113. Ta 1 i 3 to ku rwa jedno wielkie oszustwo jest !!!!!!!!!! ta w srodku tez cos mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  114. Teraz tA strona to sami oszuści sie glaszaja kurwa syf sie tu zrobil

    OdpowiedzUsuń
  115. ja też próbuje z tej strony certain-victory.blogspot.com

    zobaczymy czy to co ma na stronie jest prawdziwe.
    Po meczu wam napisze czy gosc uczciwy czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  116. to oszust!! Nie próbuj...nie daj się naciągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  117. zuja to oszust a spróbowałem ostatnio zagrać z typowanie-meczow.blogspot.com i dostałem 3 typy tak jak ktoś tu napisał PSV, Zawisze i zakład bez remisu na Sociedad!
    wszystko siadło i mnie przekonały, że ma kupony s STS a nie jakieś podróbki z bet at home i inne zabawy paintem

    OdpowiedzUsuń
  118. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie ma tu ludzi Uczciwych reklamują sie oszuści i tyle a ucCiwy sprawdza i pisze do nich taka jest prawda i sie daje naciągnąć na kasę ... Niech żyje Polski naród Polak Polaka zawsze wydyma ..
    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  120. Odpowiedzi
    1. OSZUST juz napisałem do admina obstawia zeby wyjebał tego chuja co oszukuje ludzi

      Usuń
    2. uczciwy

      Usuń
    3. jak on oszukuje ludzi pajacu jebany, jak nawet nie sprzedaje

      Usuń
    4. jak to nie??????? spadaj stad oszuscie kurwa pojebany!!!

      Usuń
  121. co ty pierdolisz? kto kogo ma wydymac?
    graj na www.zuja-bet.bloger.hr

    OdpowiedzUsuń
  122. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  123. Co za syf ludzie najlepiej będzie zamknąć ta stronę to oszuści bedą siedzieć cicho w domu a nie oglaszali sie A darmo

    OdpowiedzUsuń
  124. PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    PISAĆ: polishroot@o2.pl
    FIXY !!! FIXY!!!!
    PEWNE!!!!!!!!!!
    TANIO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Polish daj sobie spokój i sie już nie oglaszaj pochwal sie wynikami a ludzie sami przyjdą do ciebie ....
    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  126. Jak ktos kupil od certain niech sie skontaktuje ze mna na: iw1410@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłem ale nie podam nawet za kasę.

      Usuń
    2. to po co tu piszesz oszuście!!! spadaj spamować gdzie indziej!!!!!

      Usuń
  127. Ma ktoś mecz od certain-victory.blogspot.com???????

    OdpowiedzUsuń
  128. Ma ktoś mecz od certain-victory.blogspot.com???????

    OdpowiedzUsuń
  129. Ma ktoś mecz od certain-victory.blogspot.com???????

    OdpowiedzUsuń
  130. dawać typki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tylko pewne!!!

    OdpowiedzUsuń
  131. MACIE JEDEN DAM FREE
    Udinese (Ita) - Braga (Por) 1

    montpelier@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestes na jakims forum?

      Usuń
    2. Jak typ nie wejdzie zostaniesz zdemaskowany jako oszust!!!

      Usuń
    3. a jak wejdzie to co? dasz mu dupy czy opierdolisz kiełbasę?

      Usuń
  132. Torpedo-energiya
    typ: 2

    iw1410@gazeta.pl

    to typ ktory kupilem wczoraj, podaje za free, a co. Jesli wejdzie to nie pisac do mnie, jak cos bede mial to sam tutaj podam, za darmo. Osobiscie gram Energiya 0. Bezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wejdzie to
      ja mam na kuponie torpedo 1

      Usuń
  133. Bez sensu jest tutaj cokolwiek pisac. Ten blog to jeszcze wieksze bagno niz czat na livesports. Jeden normalny na stu debilkow.

    OdpowiedzUsuń
  134. na zachętę: Nottingham - Wigan 1

    xindax80@gmail.com - najlepsze typy!!!

    OdpowiedzUsuń
  135. powtarzam!!!

    MACIE JEDEN DAM FREE
    Udinese (Ita) - Braga (Por) 1

    montpelier@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszust!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. jeszcze się mecz nie odbył debilu ;)
      co za dzieci tutaj wypisują bzdury !!!

      już cie uprzedzę i sam sobie odpisze

      oszust!!!!

      Usuń
    3. spadaj kurwa oszuście!!! nawet jeśli mecz wejdzie to i tak jesteś oszust...od czasu do czasu mecze wchodzą nawet Stasiukowi...daj z kilka meczów...dopiero wtedy się przekonamy...co z ciebie za ziółko....

      Usuń
    4. pierdolisz farmazony
      ja zagram jego typ

      Usuń
  136. Estonia: Maag Tammeka - Sillamäe Kalev - 1


    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Estonia: Maag Tammeka - Sillamäe Kalev - 1


    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Estonia: Maag Tammeka - Sillamäe Kalev - 1


    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Estonia: Maag Tammeka - Sillamäe Kalev - 1


    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com
    tomasgmyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maag Tammeka - Sillamae Kalev - 0 - 3 !!! FT....oszust!!!!!!!!!! spadaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OSZUST OSZUST!!!

      Usuń
  140. Panowie gość wyjebał mnie na 350zł
    Jego mail to pewnie wszystkim wam znany bettsoccer11@gmail.com

    Da się coś z tym gościem zrobić ? Zgłaszać sprawę na policję ?

    Mam jego adres email, imie nazwisko, IP, archiwum rozmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jaki sposób cie wyjebał?
      zgłaszać nie masz co bo cie posądzą o kupowanie meczów

      Usuń
  141. A co na policji powiesz? Ze zaplaciles za fixa? :-) Trzeba bylo od fiuta nie kupowac. Nie nauczyles sie ze prawdziwych ustawek nikt nie sprzedaje?

    OdpowiedzUsuń
  142. I co powiesz na glinach?
    Dzien dobry, kupilem fixa i nie wszedl?
    Naucz sie, ze prawdziwych ustawek nikt nigdy ci nie sprzeda. A jak ci pasi oszustom w dupe pchac, no to niestety juz twoj problem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.