poniedziałek, 28 stycznia 2013

Przypominamy: http://fixedbets1x2.blogspot.com to OSZUST!

kolejny oszust - sam się wpakowałem i mu zapłaciłem...szkoda że nie
znalazłem Twojej strony wcześniej a utopiłem dużo kasy za jego
propozycje fix typu + moje zakłady....

http://fixedbets1x2.blogspot.com/   -tutaj koleś podał mi na maila że
bedzie to mecz CHARLTON-SHEFFIELD WEDNESDAY  zakład: 2/1 czyli
halftime/full
pewnie już jutro zmieni na jakiś inny mecz a faktycznie wszedłby mecz
klubu Bristol - Ipswich - jakby koleś podał ten mecz to by wszystkim
wszedł i pewnie ci wszyscy ludzie nawet ja znowu by mu zapłacili a on
wiedząc że trafił dałby wyższą kwotę za podanie wyniku...hehe ale ja
głupi


tu kolejna strona od tego samego kolesia bo dostałem(napewno od niego)
zaraz maila ale z innego konta i koleś twierdzi że nie wie o czym
mówię..to ciekawe skąd miał mój adres mailowy...hehe ale mają sposób
na życie a ja jestem totalnie spłukany...:-((

http://johnfixed.blogspot.com/

21 komentarzy:

  1. trafnewyniki@o2.pl - polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. betmarketonline@gmail.com28.01.2013, 14:04

    betmarketonline@gmail.com <-- napisz do nas a otrzymasz dzisiejszy mecz za darmo i przedstawimy Ci ofertę dalszej współpracy.

    Skontaktuj się z nami : betmarketonline@gmail.com [BMO Support]

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jestescie naiwni na dzis Larnaka z cypru i 2 grecka Larisa ako 4,40

    OdpowiedzUsuń
  4. betmarketonline@gmail.com28.01.2013, 17:12

    Dzisiejszy typ :

    England : Blue Square South [20:45]
    Boreham Wood - Hayes & Yeading
    Typ : 2 Kurs : 3,80
    [100%] [mecz ustawiony]

    Napisz do nas o nawiązanie dalszej współpracy.

    Skontaktuj się z nami : betmarketonline@gmail.com [BMO Support]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. betmarketonline to oszust28.01.2013, 17:37

      spierdalaj śmieciu oszuście!!!

      Usuń
    2. ha ha ha

      Boreham Wood 3 - 0 Hayes & Yeading

      ustaw to się ale z moim penisem !!! :D

      Usuń
  5. Jaki oszust deklu, dobre typki ma korzystam... wiecznie kurwa hejty piiiiierdooool sieeee białasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deklu?

      Boreham Wood 3 - 0 Hayes & Yeading

      pierdolić to ciebie mogę w dupe cweluchu
      hajsik nie wpadnie oszuście, coś ci nie weszło cioto ha ha

      Usuń
  6. Larnaka 2-2 2 bramke stracili w 91 minucie Larisa 3-0 trudno nie weszlo ale nie piszcie bajek o ustawionym meczu żenada

    OdpowiedzUsuń
  7. I gdzie ten ustawiony mecz kto go ustawil krasnoludki pewnie znowu info z anglii hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  8. na jakim chacie teraz sprzedają ustawki takie jak kiedyś na livesports.pl ?

    jest coś teraz bo dawno tam nie zaglądałem a teraz nie mogę znaleźć tam chata... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. czat livesports został zlikwidowany miedzy innimi za wyludzanie fixsy itp teraz jest czat http://livesportschat.pl/index.php na tym juz sie nikt nie reklamuje etypy.pl mozliwe ze tu sie reklamuja

    OdpowiedzUsuń
  10. Watford Swindon Notts County ako 6,4 ja gram swoje typy nie wymyslone ustawki tu jeszcze nikt nie dodał uczciwego bloga czyli nie ma takich

    OdpowiedzUsuń
  11. wwww.jacekkucharczyk.blogspot.com

    Od dziś podaje 3 darmowe ustawione spotkania.

    Zajrzyjcie tam.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://typrofesional.blogspot.com/

    na dziś 2 typy całkowicie za darmo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. WELCOME!!!

    http://BetBoxExtra.blogspot.com

    WELCOME!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcialbym ostrzec przed dwoma osobnikami.
    Jeden to: twojprzyjaciel2012@interia.pl. Koles rozsyla mecze na zasadzie: 1x2, jedni dostaja typ na 1, inni na x a jeszcze inni na 2. Ostatnio podal tak typ z Wenezueli.
    Drugi to: soreno_82@tlen.pl. Znany oszust ktory po dluzszym czasie znow zaczyna dzialac. Pobieral horrendalne kwoty za mecze ktore nie wchodzily. Reklamuje sie jakoby byl jednym z adminow forum.bukmacherskie.
    UWAGA NA TYCH OSZUSTOW!

    OdpowiedzUsuń
  15. WELCOME!!!

    http://BetBoxExtra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Drodzy Państwo zapraszam tych którzy utrczymujecie się z tego pięknego zajęcia jakim jest bukmacherka . Jeśli nudzą Was stawki 10-15 zł i pewność zakładu 0 zapraszam na moją stronę www.insider-typer.pl
    Odnajdziecie u Nas to czego poszukujecie od dawna .
    Jesteśmy resellerami typów bukmacherskich . Pozyskujemy źródła i otrzymujecie typy od najlepszych ekspertów z całego świata . Płacicie jedyne 50 % tego co my wkładamy w zakup typu
    Zapraszamy www.insider-typer.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. oferuje typy ze swietna skutecznoscia i yeld ok 20% miesiecznie. Aktywnie udzielalem sie w serwisie oddsportal.com moj nik to nogos. Teraz ruszam ze swoja stronka. www.pogromcabukow.pl.tl narazie na niej sa moje najwyzsze wygrane a juz od marca regularnie bede podawal typy. Okres promocyjny dla kazdego tylko do konca lutego w tym czasie bede przyjmowal zapisy na abonament na marzec. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. spadaj osa żreć trawę!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.