niedziela, 22 listopada 2009

http://fix-and-insider-tips.blogspot.com/ to OSZUST!

Blog http://fix-and-insider-tips.blogspot.com prowadzi oszust. Poniżej treść maila, który otrzymałem od czytelnika: Zainteresowałem się blogiem http://fix-and-insider-tips.blogspot.com bo wydawał mi się uczciwy. Postanowiłem zakupić jeden mecz. Wszystko było ok pieniądze wysłałem na maila otrzymałem typ. Niestety mecz zakończył się zwycięstwem gości a nie oczekiwanym remisem. Jeszcze większe moje zdziwienie było, gdy zobaczyłem na blogu iż bloger (nazywający siebie Janusz Milewicz) zamieścił ten sam mecz ale typował w tym meczu zwycięstwo gości. Oszust wysłał różne wyniki na ten sam mecz i wiedział, że w ten sposób jakiś klient trafi poprawnie wynik. proszę o napisanie o tym. Milewicz to oszust. W załączeniu daje maila z typem jaki mi wysłał.



80 komentarzy:

  1. sranie w banie widac ze ten screen jest podrobiony mi wyslal 2 i kazdemu innemu tez pewnie dictum znowu cos majstruje dictum prosze wyslij nam tresc tej rzekomej wiadomosci ktora ci ten gosc wyslal bo cos mi tu smierdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem oszust a gra te typy w fortunie

    OdpowiedzUsuń
  3. do anonima z 1 komentarza: raz piszesz jak milewicz a raz jak klient tego kolesia, podrobione screeny to on ma na blogu daułnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem oszust a gra te typy w fortunie

    teraz sprawidzilem ten mecz i na remis był kurs 3,5 i na zwyciestwo cruz azul tez 3,5 wiec jak umiesz liczyc to bys szybko zorientował sie ze jak puscil x oraz 2 w fortunie to jak mu jeden wszedł to i tak wyszedł na tym interesie z zyskiem i to niezłym

    niezły cwaniaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie dzisiejszy fix mu nie siadł.

    OdpowiedzUsuń
  6. serio??

    hahaha ciekawe ilu baranów na 3 stówki zrobił hahaha a co to był za mecz?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://dobry-typ.blogspot.com - nastepny model kiedyś podawał po 15 typów, ostatnio po 10 a teraz daje tylko trzy ale jak wtapiał tak wtapia dalej, ale co wyrwał 50 zł od paru osób to już jego, macie swoich super typerów, gowno sie znają a typują na siłe, ostatnio skasował tez statystyke bo był na minusie ale żałosne..

    OdpowiedzUsuń
  8. pytacie o dzisiejszy mecz... już odpowiadam, gość dał taki mecz z grecji
    Thrasivoulos - Anagennisi Karditsa 2
    pewnie poleciał po spadku kursów, a wynik mówi sam za siebie 3-0 I GDZIE TU FIX PANIE JANUSZU??

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko ze pan Januszek nie zdaje sobie sprawy ze buki czesto robią podpuchę z kursami podpuszczają graczy zmieniając kurs bez powodu ale pan Januszek ma swoją stronkę z dynamicznymi kursami i wybiera sobie jeden który ma mocne spadki i już zgrywa "poinformowanego" ze ma fiksa. ALe co tam, zgarnał pewnie od kilku osób po 300 zł i ma już wypłatę w jeden weekend

    teraz typujemy pan Januszek:
    A) już nie zaktualizuje bloga
    B) bedzie tłumaczył się, że ktoś zrobił wyciek i był public bet hahahah
    C) poda zupełnie inny mecz albo jak ktoś tu pisał napisze że grał w tym meczu remis

    OSZUST !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. daje na opcje B wymysli sobie ze ktos robi przecieki i musiał dać zly typ :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stawiam na C, poda inny mecz i w przyszły weekend znowu zapoluje na naiwnych jeleni

    OdpowiedzUsuń
  12. znowu bedzie rykowisko i znowu zarzudzi sidła na młode jelonki

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko ze ten mecz podał za nim zaczely spadac kursy, mowie prawde. Dopiero wieczorem z piatku na sobote zaczely spadac. Takze o spadki kursow nie podjerzewam. Zobaczymy czy sie wytlumaczy i w jaki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie do tego, kto zamiescil zdjecie. Kiedy wpłaciles kase na konto tego "oszusta"?

    OdpowiedzUsuń
  15. kursy rosną/spadaja z róznych powodów albo ktos stawia duze stawki na dany typ albo bukmacherzy celowo manipulują wiec nie pisz ze nagle wczoraj malały a dzisiaj okazało sie 3-0 w plecy

    OdpowiedzUsuń
  16. a co chcesz sie dowiedziec kto ciebie milewicz zakapował?

    OdpowiedzUsuń
  17. oszust, łaske zrobił że napisał ze była wpadka a skanów już nie wrzucił paź

    OdpowiedzUsuń
  18. widizliscie milewskiego? pokazał kupon ze grał w bwin za 800 zł hahahaha dobry a on wie co to LIMITY są????

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten jego kupon wklejony jakiś dziwny jest. Po mojemu coś smierdzi z tym screenem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, że jest dziwny bo to kolejne dziecko neo (niedostające kieszonkowego od rodziców), które nie zna limitów na bwin a sili sie na poważne kupony, bwin fun kłania się pani Januszu

    OdpowiedzUsuń
  21. racja

    poczytajcie jego blog teraz napisał że jak fix 10/10 skonczyłsie porazką to jednak nie był to fix... kręci, manipuluje, chce zobaczyc jego kupon z fortuny na 300 zł a nie jakis bwin na wymyslone 800 zeta

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra ludzie zauwazylem ze ten blog to jedno wielkie gowno kazdy kto oferuje fixy jest oszustem i koniec tematu!!!! ale na tym blogu mialy byc tez dobre blogi juz serwisy przeciez takie sa i mozna sie na nie nawet skladac tym czasem dictum olewa wszystkich moze w tym temacie sie wypowiemy ja zrozumialem juz dawno ze fixow w necie niema i zapewne 99% ludzi takze a ten 1% to zjeby techniczne moze dictum wkoncu zaczniesz robic to co takze przypominam ze mialo byc na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  23. ten blog to dobra robota a nie jedno wielkie gówno

    OdpowiedzUsuń
  24. milewicz jak sie tłumaczy a niech lepiej wytłumaczy co to za fix co dostaje w dupsko 3-0 i do tego rozsyła rozne mecze klientom z roznymi wynikami

    oszust i gnida

    OdpowiedzUsuń
  25. http://dzikson1.blogspot.com/


    typy za darmo na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  26. za darmo na zawsze? to jest do weekendu? potem jakis abonamencik?

    i nie zmieniaj tyow w trakcie ani nie dodawaj po fakcie bo tez sie to Ci zdarzylo

    OdpowiedzUsuń
  27. co wy pierdolicie jeden zjeb chce skoczyć dobry blog mi jakoś wysłał dobry typ a jeden mecz mu nie siadł to wszyscy na niego jebiecie a jak tamte siadały to nie było jakoś pretensji

    OdpowiedzUsuń
  28. skoczyć to można se w kiblu na sedesie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  29. płać dalej 300 zł nawet nie zorientujesz się kiedy zostaniesz wyruchany na jego fixy

    OdpowiedzUsuń
  30. ŻAL!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale dał darmowe typy skuteczność 50% i nagle ma informacje o fixach :D fixy tez mają 50% skuteczność wejdzie albo nie wejdzie hahahahahhhh

    OdpowiedzUsuń
  32. widać ze jesteś dobry z matmy,wez sie lepiej za nauke ;DD

    OdpowiedzUsuń
  33. macie do tego fiksiarza jakis kontakt bo musze go dorwac

    OdpowiedzUsuń
  34. A CO DAŁEŚ SIĘ KOLEJNY RAZ OSZUKAĆ?? LUDZIE DLACZEGO WY WIERZYLIŚCIE MILEWICZOWI RAZ TRAFIŁ I CO Z TEGO??

    JUŻ NIE MA BLOGA I PO MILEWICZU

    OSZUST A BYŁO O TYM PISANE TUTAJ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe ile zarobił?.. z 10 tysiecy pewnie...
    no i bez podatku...

    OdpowiedzUsuń
  36. wpadło 6 nowych jeleni bo tym co wczesniej kupili musiałem dac za free ale 1800 wpadło

    dzieki
    szkoda ze to juz koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tylko 6 ?

    musisz sie bardziej postarac, moze zacznij pisac na blogu po angielsku albo napisz ze zaczynasz prace w jednym z buków i teraz bedziesz mial dopiero FIXY

    powodzenia, mam nadzieje ze wrocisz kiedys, bedzie nam brakowalo takich pseudo biznesmenów jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie jest łatwo, sorry, że to pisze ale chcę żeby to był spowiedź skruszonego fiksiarza

    mało bylo klientów bo konkurencja obiecuje zwroty postawionych stawk, czyli idą w tej branży po krawędzi dla kilku złoty zysku

    myslę, że możemy normalnie porozmawiać

    OdpowiedzUsuń
  39. no to okej, porozmawiajmy o Twoim sposobie,

    czy to było tak, że wybierałeś powiedzmy kilka meczy o kursach remis okolo 3 i jedna z wygranych tez kolo 3 i podawales roznym ludziom rozne typy z tych kilku meczy, ale tylko te wersje ponad 3?

    i dzieki temu niektorzy naprawde wygrywali?
    czy jak to bylo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. meczyk z kursem na remis i zwyciestwo jednej ze stron około 3,00 i ogień raz się przyfarciło bo gol w 90 minucie i kaske sami wpłacali nie pytając, od łebka 300 złoty, żyć nie umierać ale to fiksiarz jest jak saper- raz się może pomylić, bo teraz już nikt nie wierzy w te public bety, że wypłyneło na zewnątrz że była masówka, trzeba mocno kręcić, ale jak jest lipa po raz drugi to już nie ma przebacz i trza pakować interes. takie to ciężkie życie fiksiarza a Wy tylko obrażacie.

    OdpowiedzUsuń
  41. hehe.. to straszne..!! :D stary jakby mnie mieli dziennie za 1,8tysia obrazac to hmm..

    w sumie to czemu nie? :) dam Wam nawet numer telefonu do mnie, jak chcecie sobie pobluznic na mnie to prosze bardzo.. 300zl dziennie i ja Was wyslucham..

    na Rydzyka tez bluznia i zobacz jaki bogaty jest... hmm..... jednak cos w tym musi byc ;)

    a tak swoja droga, ktos Cie musial dobrze pojechac skoro tylko skruchy zlapales...

    a teraz pytanie..
    Otworzysz kolejny Blog? :> i takie prywatne... powiedz czy Ty masz wiecej czy mniej niz 20 lat ? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dla jaśności miałem 1800 co weekend bo mecze były rzadko tak dla ściemy

    nie wiem czy bedzie kolejny blog póki co wydaje kase którą teraz mam

    wczesniej byłem Jackowskim, teraz Milewiczem nie wiem co będzie dalej..

    co do wieku? pomyśl.. jakiś gimnazjalista mógłby to wymysleć w taki sposób? dużo widzę blogów z tymi fixami prowadzone przez dzieci żadnych kuponów tylko same typy -tu sie zgodze ze to dzieci nie mające na kupony.

    OdpowiedzUsuń
  43. no wlasnie jak dla mnie to tylko gimnazjalista moglby wymyslec cos tak beznadziejnego :D

    bez urazy, ale kto wierzy w fixy? ja to zawsze uwazalem ze tego typu blogi to cos jak kampania 'dzieci dzieciom', tylko ze Wy zamiast sobie pomagac to nawzajem sobie robicie wode z mozgu,

    no bo sorry, ten kto traci, wkurza sie ostro, ze go ktos 'okradl' (w cudzyslowiu!! ;)

    ten kto zyskal, twierdzi ze to najlepszy sposob na pieniadze... tylko co... do czasu... bo albo Bozia ukarze, albo los sie odwróci i zycie pokaze...

    ja oczywiscie nie strasze, ja po prostu wierze ze jest na swiecie jakas sprawiedliwosc ;)

    nie zawsze sie to sprawdza, ale z czasem jak wydarzy Ci sie krzywda (czego Ci nie zycze!!) to mozesz pomyslec... ze to przez... pseudo fixy i robienie ludzi w karolka

    Pozdrawiam i naprawde zlego nie zycze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ej koles ty jestes takim idiota czy udajesz? niezauwazyles ze ktos zrobil sobie podobny login do tamtego i robi z ciebie debila??kurwa az niemoge uwierzyc ze jestes takim idiota

    OdpowiedzUsuń
  45. ej dzieciaku neo, a co mnie obchodzi z kim ja pisze ?

    idiota jestes Ty, jak nie rozumiesz glupi wiesniaku, ze ten tekst moze 'komus pomoc'

    chuj mnie interesuje czy to milewicz czy inny pseudo fixiarz, czy moze inny dzieciak?

    tekst ma dac do myslenia, zeby nauczyc innych 'o co tu chodzi'

    TAKICH DEBILI JAK Ty łajzo!

    OdpowiedzUsuń
  46. a tak w ogole, ty anonimowy idioto, zrobiles z siebie kretyna!!

    po pierwsze zanim cos napiszesz to dobrze sprawdz swoje informacje czy oby na pewno nie zrobisz z siebie blazna

    a po drugie, nawet jakbym nie pisał (chociaz pewnie to byl wlasnie on, ale niewazne) z milewiczem czy jak mu tam.. to ja na to leje z kim ja pisze, bo tu nie jest wazne kto to jest!
    tylko wyjasniam niektorym jak 'dziala' FIX'iarz,

    Ty anonimowy debilu pewnie i tak tego nie zrozumiesz...
    DOROSNIJ, bo Ci gnuj z majtek wystaje..

    OdpowiedzUsuń
  47. Po pierwsze kolege wyżej zapraszam do nauki bo po błedach ortograficznych można przypuszczac ze masz niewiecej niz 14 lat.Wiecej pisac mi sie niechce bo własnie zerżnolem twoja matke i chce mi sie spac...dziwie sie ze moze jeszcze jesc tymi ustami...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Wy tu wszyscy poziom prezentujecie...żenada...

    OdpowiedzUsuń
  49. chyba sam sie zerznoles w dupe pedale i spac nie mozesz o 5:25 kurwo jebana

    OdpowiedzUsuń
  50. a po drugie to znow sie smieciu zblazniles, pokaz mi pedale chociaz jeden blad ortograficzny ty kurwo jebana w dupe

    OdpowiedzUsuń
  51. a po trzecie nie wiecej piszemy oddzielnie kurewko

    OdpowiedzUsuń
  52. nie chce tez oddzielnie - wiec sam masz pedale 14 lat

    OdpowiedzUsuń
  53. szkoda, że jakieś dzieci przeszkadzają, być może to właśnie jedna z "ofiar" chęci szybkiego zysku. Nie ma łatwego zarobku a szybko to można pozbyć się pieniędzy w czym pomagałem tych ludziom. Nikt mi nie musi wierzyć kim jestem, wiem, że psuje interes obecnie działającym fiksiarzom, ale to ich problem a nie mój.

    Gimnazjalista jest na to wszystko za głupi i tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  54. możliwe, nie twierdze że nie, ale też nie uważam iż jest to zachowanie 'normalne' dla dorosłego człowieka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. nie jest normalne ale wczesniej sam pisałeś, że za 300 zł dziennie można Ciebie obrażać, więc to też nie jest normalne. Za kasę zrobimy wszystko tylko trzeba mieć pomysł jak naciągnąć innych żeby były zyski z tego

    OdpowiedzUsuń
  56. kolego ja sie chetnie z toba spotkam za zlodziejstwo ktore zaprezentowales,

    OdpowiedzUsuń
  57. nie bedzie milo cwaniaku

    OdpowiedzUsuń
  58. dop pana fix twoja matka to szmata tyle w temacie błaga mnie aby moc wylizac mi gringle z dupy suka dławi sie moja sperma

    OdpowiedzUsuń
  59. sam jestes szmata frajerze w dupe jebany. ssij sperme kondonie

    OdpowiedzUsuń
  60. mam nadzieje ze ktos ci chuja wpakuje w dupe tak gleboko ze ci sie odechce byc frajerem

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonim, nie pisz już nam o swojej rodzinie! naprawdę się zfrajerzyłeś!! CHUJ CI W DUPĘ STARA KURWO!!!

    spieprzaj stąd PEDALE!

    OdpowiedzUsuń
  62. I właśnie dzięki takim tematom widać kto głównie wchodzi na takie strony www -> dzieci NEo i tyle ;)
    PS.: jesteście siebie warci, naprawde;)

    OdpowiedzUsuń
  63. milewicz kurwo moje 300 zł i 600 zł które postawiłem oddawaj kurwo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Panie Romanie, sam Pan wchodzisz na 'te strony', a z dzieckiem neo, mam tyle wspolnego co i z Panem, Panie Romku.

    a tak swoja droga, ciekawi mnie czy jakby ktos wylecial z wyzwiskami w Twoja strone to czy siedzialbys cichutko jak mysz pod miotla, czy atakowal gnoja...

    nie zycze Ci takich sytuacji, ale pomysl.. obraza Ciebie.. Twoja rodzine.. a Ty co? milczysz? bo ja niestety nie potrafie..

    sa jakies granice.. wiem, ze z wiatrakami nie wygrasz, ale... obojetnie nie przechodze obok 'takich' wyzwisk..

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Milewicz teraz jestes Romek? Romek Kozłowski? bedzie kolejny blog? dalej bedziesz sprzedawał ciemnotę?
    kurwa

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie nie broń Boże...ja z fixami nie mam nic wspólnego;)
    Ja osobiście wychodzę z założenia, że mądrzejszy powinien ustąpić.Niech obie ktoś pisze wylgarne wyzwiska itp, z reguły jest tak że tacy ludzie są mocni tylko w gębie, przed monitorem.
    Chodzi mi o to, że jak czytam te wulgarne posty to mimo ze mam 24 lata to czuję niesmak...
    No ale widzę, że co poniektórzy za bardzo wzięli sobie do serca powiedzenie -> wolność słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  67. a co robisz na tej stronie nie mając nic wspólnego z fixami ?

    OdpowiedzUsuń
  68. To była odpowiedź na 1 post wyżej.
    Chodziło o to że nie mam nic współnego ze sprzedażą fixów.
    Mam nadzieję, że odpowiedź Cię usatysfakcjonowała;)

    OdpowiedzUsuń
  69. a znacie jakiegos w miare uczciwego z typami płatnymi?

    OdpowiedzUsuń
  70. no żartujesz?

    to bez sensu kupować typy...

    już lepiej wejdź na jakieś forum, trzymaj się jednego kolesia który trzyma porządne statystyki, ma jakieś zyski i.. graj jego typy...

    OdpowiedzUsuń
  71. a jakies blogi z insiderami?

    OdpowiedzUsuń
  72. fix twoja matka nawet rano chetnie łyka dobry pies!

    OdpowiedzUsuń
  73. masz wiele blogów, ale może zacznij od forum:
    typer.forumotion.com

    różne wyniki, ale zdarzają się dni 'na zielono'

    OdpowiedzUsuń
  74. typer.forumotion. com to oszusci grałem 2 tygodnie hajs wpłaciłem i wyszedłem na ich typach n aokrągłe zero, sciema nic wiecej, nie polecam tego oszustwa

    OdpowiedzUsuń
  75. hmm.. ale ja nie mówiłem żeby im płacić tylko korzystać z forum bezpłatnie z działu insider

    typer.forumotion.com/insidery-dobre-info-insiders-f12/

    tam zwykły szary użytkownik może wejść i podać typ, ale niektórzy naprawdę mają dobre informacje..

    nie mówię, że wchodzi wszystko, ale nie ma takiej strony żeby wchodziło wszystko..

    trzeba czytać analizy i trochę samemu pomyśleć, czy warto czy nie...

    na pewno nie warto jest komuś płacić za typy!

    OdpowiedzUsuń
  76. jak są dobre typy to i można parę złotych zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  77. Chyba was pojebalo ja chce placic fixiarzom i wtapic a nie bawic sie w jakies typy....fix twoja mamusia niedaje mi spokoju

    OdpowiedzUsuń
  78. są jeszcze chorwackie blogi, które też wyniki mają niezłe, ale tam już co raz częściej pojawiają się płatne fixy i... niestety pewnie wiele osób znów się łapie na to i... płaci ;/

    OdpowiedzUsuń
  79. kolejny p. milewicz... ;/

    OdpowiedzUsuń
  80. sam grasz u siebie ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.