środa, 25 listopada 2009

Kolejny ciekawy blog oszusta

Tym razem nasza uwagę (a także naszych czytelników) zwrócił blog http://bettingadvicepicks.blogspot.com/. Bloger "zna" na tyle słabo ;) język polski, że bloga prowadzi po angielsku. Niestety nawet podszywanie się pod cudzoziemca idzie mu słabo. Dlaczego? Screen poniżej. Bloger podał nam FIXa po fakcie. mecz był o 17 a notka jest z godziny 18:54. Do tego myli Słowenię ze Słowacją a najlepsze jest to że zamiast Cup napisał "Puchar" :)
Pozostawiamy czytelnikom do oceny ten blog.




31 komentarzy:

  1. heheheheeehehe zal mi adminów którzy prowadzą tego blogaa

    przecież poniżej koleś napisał, że sprzedaje ten typ a typ jest podany po zakonczeniu meczu

    OdpowiedzUsuń
  2. ten koleś jest z polski, pisałem z nim odnośnie darmowych insiderów, co do fixów widocznie nie jest etatowym nauczycielem angielskiego i wpadki mogą przydarzyć się każdemu, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze nie zal ci kasy heheheeee

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzianych starych.. heh

    OdpowiedzUsuń
  5. do komentarz nr.1
    Mi też żal takich głupich adminów którzy nic nie myslą!!!

    Przed tym spotkaniem była informacja i jeszcze tam jest,tam gdzie jest godz.18:54 dodał ten mecz więc nie wiem o co się czepiacie

    OdpowiedzUsuń
  6. miał fixa hahahaahh skoro polak to po co ta szopka z pisaniem po angielsku? taki bloga to zaraz i ja zaloże napisze ze mam fixa i tuz po meczu podam wynik oczywiscie na zielono bo bedzie duzo kasy na nim zarobione hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. pisalem juz jaksi czas temu przeciez on po meczu podaje inny wynik tak samo bylo z newcastle gdzie podal niby darmowy fix po kursie 2,2 a jak przegrali to edytowal na 2 zenada i oszust

    OdpowiedzUsuń
  8. zmienił na slovakia cup hahahahaaa

    jednak dobrze po polskiemu umie hahhaa

    szkoda ze jeszcze po niemiecku nie zrobi tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. SZKODA ZE TACY DEBILE SIE RODZĄ :)) CIEKAWE CO TERAZ CIOTA MYSLI ??

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie się rodzą tacy debile jak Wy?

    niechcecie nie zaglądajcie, proste? Wy powinniscie sie uczyć bo jutro piatek.. do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  11. to oszust!uważajcie na niego!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja za to grałem jego płatne typy i nie miałem tyle szczęścia co ty. Jestem jakieś 700 zł do tyłu

    OdpowiedzUsuń
  13. płatne typy?

    szczerze kupiłem od niego raz ten typ 10|10 - Port Vale i weszło

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. niewiem czy to szczescie czy fuks, liczy sie ze weszło ale niewiem czy 2 raz zaryzykuje :x

    OdpowiedzUsuń
  15. te kupilem ostatni typ i nie był to Port vale niestety. Tradycyjnie dostałem inny mecz. trudno dałem sie wrobić jak małe dziecko ale nie bede robił z tego afery głupi byłem ze uwierzyłem mu, a ty juz nie musisz udawać klienta wiem ze jestes wlascicielem bloga i probujesz złapać klienta, no na mnie zarobiles

    OdpowiedzUsuń
  16. ogolnie oszust ewidentny dzisiaj nagle po fakcie wrzucił dinamo a bloga odwiedzam codzinnie z ciekawosci i jeszcze rano tego typu nie było. Oczywiscie typ zamieszczony ze wsteczną datą. szkoda czasu na tego naciągacza

    OdpowiedzUsuń
  17. spójrz na czas inteligencie

    12:03

    typ Dynamo został podany , wiec trudno abyś go zauważył . . .

    OdpowiedzUsuń
  18. 12:01 ale w czwartek a dzis mamy piątek - utworzył posta z wczesniejsza datą OSZUST!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Thursday, 3 December 2009
    INSIDER !
    21:05 EUROPEAN CUPS: European League
    Dinamo Bucharest - Sturm
    Tip: 1
    Odd: 1,90
    Stake: 6|10
    FT: 2-1
    Posted by bettingadvice at 12:01


    jeśli dobrze znam angielski to

    Thursday - znaczy czwartek
    3 December 2009 - 3 grudzien 2009

    NA dole "Posted..." czyli post dodany o 12:01



    widać poziom, dzieci zaglądających tutaj jesli nei znają podstawowych słów z j. angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. p.s a tego typu na Airbus równiez dziś nie widziecie, czy zobaczycie dopiero wtedy gdy typ nie wejdzie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki dureń ty udajesz kretyna czy nim jestes?

    nie wiesz ze na blogach ze strony blogspot.com mozna edytowac datei godzine posta, mozesz dzisiaj stworzyc notke i datowac ją na np. 1 styczeń 2006 i co? mam wierzyc ze powstała 3 lata temu?

    chłopcze ogarnij sie tutaj nikogo nie oszukasz kazdy wie ze to twój blog i probujesz zlapac jakiegos jelenia, typ na airbus widzimy ale sam sie zastanów ze darmowe typy jakos nie wchodzą a te których nikt nie widzi wchodza jak w masło.. szukaj dalej łosi moze jakiegos znajdziesz i nie wysilaj sie ze jestes taki niekumaty ze nie wiesz jak sie edytuje daty, kazdy kto odwiedza tego pseudo-angielskiego boga dokonale wie ze dzisiaj rano jeszcze nie było tego typa a nagle pojawił sie ze niby podany byl przed meczem zal i tyle. Prosba do admina, zeby kasował te wszystkie brednie typu: "grałem u niego i jestem na niezlym plusie, sami sie przekonajcie, bo jest to zwykla reklama" jak grales to po co piszesz z konta anonima jeleniu? sam sobie odpowiedz na to pytanie

    OdpowiedzUsuń
  22. niewiem nigdy bloga nie miałem więc niewiem czy można edytować :)

    wczoraj zagrałem tego singla za 100zł i nie żałuję, choć było ciężko.

    Dziś gram również za 100zł na Airbus.

    Dobra starczy pogaduszek z dziećmi bo widze, że już gimnazjum skończyło lekcje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak grałeś za 100 zł na airbus??? haha wiadomo ze nie grałeś naciągaczu i oszuscie bo to twoj blog sam widzisz pajacu jak dajesz darmowego typa to zawsze jest wtopa a te tajemnicze insidery po fakcie zawsze wchodzą myslisz ze nikt tu nie wie co jest grane i ty chcesz 50 euro? zbierasz na prezenty pod choinke dla starych? powiedz starym zeby nauczyli synalka uczciwosci i zapisali na angielski ..zrobisz First Certificat znajdziesz fajną pracę i zapomnisz o tym poniżającym sposobie na łatwe pieniadze przestaniesz oszukiwac innych ze niby masz dojscia do typów... ucz sie, zdibywaj wiedze i daj se spokoj z udawaniem typera narta

    OdpowiedzUsuń
  24. ale idiota darmowy typ nie wchodzi a teraz chce 70 euro


    ty moze popros o tysiączka to bedziesz miał typłate w weejend jeden ::):)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda ze wczoraj podał zupełnie inny mecz mi na maila i poszła kasa...kochać sie. oszust i frajer

    OdpowiedzUsuń
  26. haha na potwierdzenie typu dał skan z maila.. haha ale model i zauważcie że w mailu nagle umie napisać słowa "typ" "kurs" "stawka" a na blogu zgrywa anglika hahaha baran nawet nie jest konsekwentny w swoim oszustwie haha idz popracuj lepiej nad angielskim

    OdpowiedzUsuń
  27. kto chce typa?


    kto chce typa?


    jedyne 70 Euro


    okazja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. CO ZA PIERDOLONY CHUJ JEST WŁAŚCICIELEM TEGO BLOGA!!! MIAŁ BYĆ PEWNIAK, A TU KURWA ZOOONK!!! WJEBAŁEM 70 EURO!!! ODDAWAJ PIENIĄDZE ZŁODZIEJU!!! WEŚ TY LEPIEJ SKASUJ TEGO BLOGA, BO TYLKO INTERNET NIM ZAŚMIECASZ!!! SKORO SIĘ KURWA NIE ZNASZ, TO PO CO W OGÓLE SIĘ OGŁASZASZ???!!! WEŚ PIERDOLNIJ SIĘ W łEB!!!!!!!!!!!!!!! OSZUT NA 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. mecz dopiero bedzie wiec sie uspokoj kosztuje 70 Euro b osam za niego płacę 200 Euro jest na 100% pewny

    OdpowiedzUsuń
  30. uważajcie na tego oszusta, zobaczcie na screen jaki zamieścił, przy wygranej jedna cyfra jest szara a reszta zielonych oszust!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.