niedziela, 6 grudnia 2009

http://fixedgamefix.blogspot.com/ to OSZUST!!!

Blog http://fixedgamefix.blogspot.com/ prowadzi oszust. Poniżej relacja oszukanego: Wczoraj wieczorem była taka sama informacja co obecnie czyli że jest fix na 5 grudnia i że połowa kasy teraz a połowa później. Więc na gg dostałem adres na MB i wysłałem kasę. Mecz był dziś o 00:00 (Cruz Azul-Atletico Monarcas Morelia 2) Meksykańskie Play off. Straty były większe w kasie postawionej na kupony. Cóż mam nauczkę. prosze ostrzec innych. Dodaje screeny rozmowy gg.




28 komentarzy:

  1. raz kupilem u niego i niestety mi nie siadł stracilem łącznie ok 250 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaz screeny

    OdpowiedzUsuń
  3. To dziwne ze tyle straciles bo mecz kosztowal 250zl czyli kupiles i niezagrales tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie dał 50 przed i 50 po, dałem mu 50 zł i zagrałem za 200 i niestety porażka.

    Co tak go bronisz? jestes Marcelem? :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie intersuje sie za ile grał bo kociej mordy dostaniesz

    piszesz ksiażke Marcel?

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe ciekawe kto pisze te posty Dictum czy Alan:) mi niechial dac za 200 przed dziwne ze tobie dal po 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a dal ci tez dupy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie od tego jest twoja matka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fixedfixblog ma kupony z konta gościa wiec nie udawaj greka tutaj ze kupujesz od niego buehehehe

    OdpowiedzUsuń
  10. to sobie sprawdz :) szukalem i nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co szukałes?

    jeleni szukales do oszukania?

    OdpowiedzUsuń
  12. z konta gracza to sobie moze grac swoje fixy ! ŻAL!

    OdpowiedzUsuń
  13. następna progresja, ciekawe na jak długo starczy kapitału ?

    i od kiedy kolejne typy beda płatne za symboliczne 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
  14. ten marcel to oszust, widac jak podrobil kupony i to w nieporadny sposob...

    OdpowiedzUsuń
  15. fixedgamfix - pomijam fakt ze ma kupony z konta goscia ale niech mi ktos wytlumaczy wygrywa co 2 tygodnie 18 tysiecy złoty i prosi sie o 100 zł za informacje o meczu. ach ci gimnazjalisci zieraja na colę z automatu

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja bylem ciekaw jak to jest z tym oszustem i kupilem typka na wczoraj siadl po kursie 6.5 :D z zarobionej kasy pewnie kupie kolejny bo w przeciwienstwie do niektorych lubie sie uczyc na wlasnych bledach jesli nastepny nie siadzie sprobuje jeszcze raz jak 3 nie siadzie to podziekuje a jak bedzie ok to pewnie bede kontynuowal ... poki co wielki plus za pierwszego typka niezaleznie czy to byl slepy strzal czy tez prawdziwa informacja

    OdpowiedzUsuń
  17. haha a świstaki siedzą i zawijają w te sreberka hahah a jaki to był mecz z takim pieknym kursem ? to graj dalej po co się chwalisz? szukasz jeleni ?

    OdpowiedzUsuń
  18. w przeciwienstwie do innych uczysz sie na wlasnych bledach ? to oznacza, ze jestes idiota skoro chcesz tyle kasy tracic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gram z nim 2 tygodnie i jestem na duuuuuzym minusie, wysyła inne mecze ale to szczegół

    OdpowiedzUsuń
  20. ten jeden mu nie wszedl po złapał klienta, wczesniej wchodziły bo nie miał klientów :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Darmowy fix na dziś!
    Coventry-Newcastle
    Typ: 1
    Kurs ponad 4
    Kontakt GG: 1511586

    OdpowiedzUsuń
  22. Darmowy fix na dziś!
    Coventry-Newcastle
    Typ: X
    Kurs ponad 3
    Kontakt: bolons@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. no no bolons, a nóż ci się uda... LOL

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem co wymyslilo to dziecko ze bedzie 1 bo w tym meczu pewny remis

    pozdrawiam
    bolons

    OdpowiedzUsuń
  25. HAhahaha, tak tak, a to dziwne, że napisałeś odrazu po mnie :D I tak wiem swoje

    OdpowiedzUsuń
  26. luuuzik

    po meczu remisowym pierwszy bedziesz do mnie na maila podbijał :D pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  27. no i jednak widać co warte sa nasze fixy hahahaha ani remis ani jedynka a pewne zwycięstwo "Srok"

    pozdrawiam kolegę co widzial w tym meczu zwycięstwo Coventry :D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety to oszust, uważajcie na niego

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.