sobota, 26 grudnia 2009

Witam po świętach (prawie już...)

Wracam na bloga po świątecznych spotkaniach. Ze zdziwieniem i śmiechem reaguję na to co widzę w komentarzach w temacie poniżej. Naprawdę nie macie (wy - fiksiarze udający anonimowych czytelników) życia prywatnego, świąt w domu tylko siedzicie przed komputerem i czytacie czy aby przypadkiem ktoś do Waszego bloga nie przykleił etykiety "oszust" ?? Śmiech mnie ogarnia na zarzuty, że pisze w komentarzach jako anonim :-) Naprawdę mam ciekawsze zajęcia oprócz prowadzenia tego bloga. Zamieszczam tu informacje, aby "nowi" nie znający realiów blogów, for z typami uświadomili sobie, że nie wszystko jest tak piękne i kolorowe jak to przedstawiacie wy - fiksiarze. Ciągle czekam na obietnice delikwenta, który wypisuje że ma nasze IP, że prowadzimy jakieś blogi, że ma jakieś rozmowy z nami... proszę umieść to, czekamy z nie skrywaną niecierpliwością. Prawda jest taka, że prawdziwi czytelnicy piszą do nas na maila, a fiksiarze udzielają się w komentarzach. Śmiesznie to wygląda, jak jeden z drugim bronią oskarżanego bloga, że niby tępimy konkurencję a za chwilę ten blog... upada. My robimy dalej swoje, czyli zamieszczmy to, co nam czytelnicy prześlą a wy-fiksiarze, pseudo-uczciwi piszcie co chcecie w tych komentarzach...

46 komentarzy:

  1. Panowie teraz juz niemam watpliwosci ktore mialem pan DIctrum kreci.Zobaczcie zarzuty ktore napisali panowie z forum ktore tu opisal widzialem tez screeny napiszcie do nich tez wam podesla liczylem na to ze Dictrum lub Alan ustosunkuja sie do tego a co napisali?ocencie sami wyzej?rozumiem ze ja jako czytelnik tez niemoge oczekiwac wyjasnien na temat np waszych grozb do panow z forum bo zostane automatycznie uznany za sprzedawce fixow?lub dlatego ze pisze z anonima?panowie apeluje o powrot do piaskownicy...naprawde sie zawiodlem

    OdpowiedzUsuń
  2. Robert pisze

    ok Dictum rob swoje tak jak robisz ale sam powinienes byc czysty , odpowiedz na zarzuty jakie zostaly postawione Tobie ze miales sam dostep do zamknietej strefy tamtego bloga, poprostu odpowiedz i dalej tęp fixiarzy to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Robia dobra robote a wy pajace co sie nie podpisujecie kupujcie dalej FIXY od naciagaczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauwazylem ze sporo tu dziwnego rodzaju osobistosci.ROzumiem ze pan wyzej jest wyzej w chierarchi poniewaz ma staly nick?gratulacje pomyslowosci.Nikt na zarzuty nieodpowiedzial ja osobiscie zagladalem tu prawie codziennie ale teraz brak slow na to co wyprawiaja panowie gospodarze wiec żegnam.

    Pan wyzej nawyrazniej znalaz sobie nowe bóstwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Robert pisze

    przeciez dla mnie oni robią zajebistą robote, niech tak robią caly czas ale jesli ktos stawia konkretne zarzuty to niech odpowiedzą ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt nieodpowie na zarzuty anonimom bo jestesmy nikim niemozemy wyrazic swojej opini bo to znaczy,ze kupujemy fixy.Poziom niektorych naprawde ponizej krytyki i jakichkolwiek norm

    OdpowiedzUsuń
  7. obawiam sie ze wasze posty dotyczące zamknięcia tego bloga nie zrobią na nikim wrażenia bo piszecie jako anonimy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt niechce zamykac tego bloga pajacu i nie siej znowu jakiejs propagandy zapewne to Alan i zaraz napisza ze fixiarze razem pod anonimami postanowili zaatakowac:)oczywiscie dalej milczenie na temat zarzutow i screenow rozmow z wami z forum czekamy..

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na te screeny z rozmów z nami :P haha

    OdpowiedzUsuń
  10. taki jesteś odważny pod ukryciem anonima? no pokaż te screeny

    OdpowiedzUsuń
  11. Robert pisze

    ja tylko bym chcial zebys odpowiedzial na ten zarzut czy ten goscio sciemnie czy nie ,

    post przeklejony z wczesniejszych rozmow

    "Jako członek tego forum wypowiem się w tej kwestii. Adminie drogi a czemu nie napisałeś na wstępie, że dostałeś za darmo dostęp od września do SZ, za to, że napisałeś o naszym forum tutaj (robiąc nam reklamę)? Dostałeś dostęp za darmo, nawet nie powiedziałeś słowa "dziękuje" Od września dla twojej świadomości, poprzez wszystkie miesiące notowaliśmy spor plus i doskonale o tym wiesz. Grudzień to prawda nie wyszedł, nikt nie jest idealny, jednak nikogo nie oszukaliśmy, każdy kto wykupił dostęp w styczniu także będzie mieć cały miesiąc za darmo. Co do obecnego stanu, doszliśmy do wniosku, że zrobimy całkowicie nowy pomysł na forum, a czy ktoś wykupi u kogkokolwiek dostęp to chyba, dobrowolna decyzja, jak doskonale widać jest kilka osób u których warto wykupić abonament, widać to po typach. Nikogo nie oszukujemy, a jesli zostałeś oszukany, to proszę napisz o tym....""""

    OdpowiedzUsuń
  12. przed chwilą piałeś jak kogucik o screenach i gdzie one są? gdzie sa screeny z rozmowami?

    odnośnie wklejonego tekstu: czy ja napisałem gdzieś że zostałem oszukany? umiesz czytać? na blogu zamieściłem maila, który otrzymałem od czytelnika i z tego co widzę potwierdza się informacja, ze skuteczność typów drastycznie spadła

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w kwesti osobistosci o ksywie chelsea2507,znam tego goscia i faktycznie ma płatny blog i moze robi tu sobie reklame(chociaz nie musi),ale gosc bierze kase za dostep do jego własnych typow osobiscie przeanalizowanych a nie zadnych fiksow i kazdy moze to sprawdzic bo raz w miesiacu przez kilka dni blog jest otwarty dla wszystkich.Więc łaskawco co nie umiesz sie podpisac idz kup fixa.

    KOMANCZ

    OdpowiedzUsuń
  14. Robert pisze

    ja podaje swoje imie i wtedy kiedy ono sie pojawia wtedy tylko pisze :)))

    ja nie pytam czy byles oszukany czy nie, mam jedno jedyne pytanie

    CZY MIALES DOSTEP DO SMIESZNEJ STREFY ZAMKNIETEJ JAK TO FIXIARZE NAZYWAJĄ

    to jest jedyne pytanie , to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  15. przecież temu anonimowi chodzi ze wszystkie blogi są złe oprócz forum typer

    OdpowiedzUsuń
  16. W dniu 23 grudnia 2009 roku w temacie „ Niepokojące informacje odnośnie typer.forumotion.com ...” ustosunkowałem się jako admin tego forum nickiem typplejer, pisząc:
    „Skoro tacy cwaniacy, to dlaczego nie podpiszecie się swoimi nickami? Ja wiem kto to wysłał. Wczoraj dałem bana użytkownikowi elpedro. Zakłada milion kont na innych forach, bo nie ma zysków i doszło, to do nas i dostał nagrodę w postaci bana i usunięcia działu z forum. Straszył mnie na GG, że forum czekają ciężkie chwile jak nie ściągnę mu bana. Elpedro występuje pod nickami: nicmksk,jahu,polishfans,hunter,hunterbet, i kilka innych. Kto się orientuje na forach, to wie co to osoba prezentuje. A takie odwdzięczenie za bana jest po prostu dziecinne. Ja w porównaniu do autora mam dowody rozmowy na GG z groźbami. Także wiem kto to wysłał i Alanie(który miałeś wgląd do naszej Strefy Zamkniętej, aby Ci udowodnić, że nie usuwamy typów w zamian za reklamę) gratuluje inteligencji w dodawaniu treści od osób, które są oburzone za swoje oszustwa i próbuje robić pod górkę, bo dostał bana. Taka osoba co to robi ma góra 17 lat, bo tak też się zachowała.
    Alan utwierdzam się, że nie podchodzisz profesjonalnie do swojej roboty i ten blog jest po prostu komercyjny.
    Elpedro (nick z naszego forum) nie dostał rangi Informatora, bo kopiował bezczelnie typy innych. W Strefie Zamkniętej sam robił - i tylko przepraszał. Alan widział, a jak nie to mogę dołączyć screeny. Kogoś łatwo ośmieszyć i pogrążyć, ale jak się nie widzi własnych błędów, to po prostu jest dziecinne i to świadczy o braku jaj i odwagi przyznać się do swoich błędów. My się przyznajemy dlatego teraz każdy może zaprezentować swoje typy, pomagać innym i dodatkowo zarobić przez swoje typy.
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt
    PS Elpedro groził mi jeszcze, że ma mój adres i że mogę się spodziewać niemiłych świąt. Mam dowody - archiwum rozmowy GG. Także po prostu Alan i Elpedro jesteście sami siebie warci. A żadnych 5 tysięcy nie uzbieraliśmy! I na koniec grudnia przeznaczona jest stawka na konkurs i wypłaty dla typerów za grudzień! Dlaczego tego nie napisałeś na co poszedł abonament? Tylko oczerniasz, że okradamy, aby nabijać swoje kieszenie.Taka jest prawda, a Ty Alan z tym blogiem dobre wrażenie zrobiłeś tylko na wstępie. Niech teraz każdy się dowie jaka jest prawda.
    Jeszcze raz Zdrowych i Wesołych.”

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatem, że nie jestem gołosłowny, a admin tego bloga zmieszał moje forum z błotem porównując do oszustów z fixami zamieszczam dowody w postaci screenów z rozmów z GG z osobami: Alan i Elpedro, który wysłał ten e-mail do admina, bo dostał bana na forum. Rozumiem, że Święta , m.in. z ich powodu nie miałem czasu poprzeć swoich wypowiedzi dowodami, ale korzystam z wolnego czasu i przedstawię prawdę, bo admin nawet się do tego nie odniósł co napisałem w komentarzach.
    Zatem odniosę się pierw do najważniejszej sprawy, dostępu Alana do Strefy Zamkniętej na typer.forumotion.com w postaci screenów z rozmowy na GG. Warto zwrócić uwagę na treść ogłoszenia na blogu, tutaj: http://stop-oszustom-w-necie.blogspot.com/2009/09/warto-zajrzec-wwwtyperforumotioncom.html , i na treść w linku o którą admin bloga poprosił mnie żebym sam napisał, a on wklei.

    Link 1: http://img187.imageshack.us/i/18434363.png/
    Link 2: http://img18.imageshack.us/i/37765788.png/
    Link 3: http://img187.imageshack.us/i/66063672.png/
    Link 4: http://img18.imageshack.us/i/59590170.png/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna sprawa do której chciałbym odnieść się dowodami jest to zarzut, że nasze forum, to „pralnia” pieniędzy. Skąd autor miał wiadomość o 5 tysiącach? To tylko świadczy, że chciał odegrać się za tego bana i forum chciał oczernić. Jednak nie wyszło mu to, bo widać z matematyki musiał mieć problemy. Na screenach widać, że Abonentów mamy 12, co daje 150x10 = 1500zł + 170x 2= 340, co daje łącznie 1840 zł. Z czego na konkurs idzie 300 zł. Zostaje 1540, a na jednym konkursie nie chcemy zaprzestawać. I gdzie tutaj ktoś widzi 5 tysięcy??!!

    Link 1: http://img46.imageshack.us/i/68305266.png/
    Link 2: http://img230.imageshack.us/i/50936139.png/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zakończenie dowody screenów z groźbami, że forum czekają ciężkie chwile.
    Link 1 :http://img230.imageshack.us/i/50467688.png/
    Link 2: http://img24.imageshack.us/i/39559512.png/
    Link 3: http://img24.imageshack.us/i/10633094.png/
    Link 4: http://img24.imageshack.us/i/97039662.png/
    Link 5: http://img24.imageshack.us/i/31185229.png/
    Link 6: http://img215.imageshack.us/i/10080180.png/




    Także Alan zawsze byłem z Tobą szczery, nie robiłem tajemnic co do forum, SZ się nie sprawdziła zatem wychodzimy DLA KAŻDEGO TYPERA z możliwością, że za swoje typy może jeszcze dodatkowo zarabiać i czytać takie brednie wyssane z palca po prostu nie da się czytać. Nie da się czytać, bo takie zastraszenie przeżyłem też przez forum konkurencji i teraz sfrustrowany użytkownik pluje jadem, bo dostał bana. Zawsze pisałeś i pytałeś, czy to prawda – nigdy nie kłamałem! A teraz po prostu taką wiadomość dodałeś bez żadnego zapytania, zatem nie dziw się mojej reakcji. Tym bardziej, że ja ciebie nie oczerniam bez podstaw. Tylko skoro Ty wkroczyłeś na teren i piszesz takie brednie bez słowa wytłumaczenia co do moich zarzutów – świadczy tylko o tobie. I utwierdzam się coraz bardziej, że nie wybijesz się z tym blogiem dalej niż teraz – czyli użeranie się w komentarzach z fixiarzami, dodając takie brednie, bo użytkownik wysłał na e-maila. Dodałeś to nie mając żadnych dowodów! Wyśle kolejna osoba i tak samo zrobisz? Dowód podajesz jako screen z e-maila?! Porażka... Argumentujesz, że na forum spadła skuteczność? I co z tego? Czy przez to usuwamy typy, zamykamy forum? NIE! I ty przez to chcesz zrobić z nasz oszustów?
    Jak widać uczciwi ludzie nigdy w Polsce nie będą uczciwymi, bo zawsze znajdzie się MENDA (w dosłownym słowa znaczeniu), która wydłubie oczy, bo jemu się nie układa. Cała Polska mentalność …
    Dla jasności dlatego, że piszę w komentarzach nie oznacza, że jestem fixiarzem, bo nasze forum po pierwsze tym się nie zajmuje, po drugie w to kompletnie nie wierzymy! I nie podpisywałem się nigdy jako anonim, zawsze swoim oryginalnym nickiem kojarzonym z moim forum – typplejer bądź typplejerr.
    Tyle z mojej strony. Jeżeli na głównej nie odniesiesz się do swojego błędu, po prostu najlepszym wyjściem będzie zamknięcie tego wielce komerycjnego bloga. Bo trafiłeś na osobę uczciwą, która straciła mnóstwo czasu, aby forum rozkręcić i nie pozwoli, aby byle sfrustrowany użytkownik hańbił te forum, a admin bloga będąc wielce „profesjonalnym” człowiek z „profesjonalnym” podejściem do oszustów jako dowód daje screeny z e-maila użytkowników. Tak może każdy zrobić. Założyć e-mail, wysłać Tobie swoją frustrację, a Ty bez namysłu to wrzucasz.
    Nie chciałem też Ci psuć świąt, a sam nie miałem czasu na robienie screenów i pisania tego referatu, ale wobec takich zarzutów jako admin typer.forumotion.com nie potrafię przejść obojętnie. Gdyby w tym zarzucie był chociaż zalążek prawdy, to bym się przyznał. Ale to jest po prostu bzdura. I najgorsze, że w tą bzdurę dałeś się wplątać jako osoba walcząca z oszustami. Jak widać nie każdy „oszust” jest oszustem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. typplejjr nic z tego nie rozumiem, co wynika z tego co tu wkleiłeś?

    masz 12 abonentów i typy bardzo słabe wiec to nie jest oszustwo?

    narka

    OdpowiedzUsuń
  21. typplejer nie masz co robić? miałem u ciebie abonament i jakoś milionerem nie jestem nic nie zarobiłem na tych typach z SZ. Może napisz coś jeszcze o tym

    OdpowiedzUsuń
  22. idioto zobacz co zamieściłeś przy tych rozmowach na gg widac ze tez miales blog gamefix24 niezly z ciebie oszust oprocz forum typer miales jakies blogi z fixami zanim zaczniesz jechac po kims sam zobacz co robisz

    OdpowiedzUsuń
  23. Maciek widać jak byłeś w SZ... Podaj nick i e-mail i podam, czy taki użytkownik z takim e-mailem istnieje na forum. Bo Abonenci z racji tego, że SZ nie przyniosła oczekiwanych planów, to teraz każdy ma na styczeń darmowy dostęp do każdego z działów od stycznia. Tego nie napiszesz? Pewnie ciężko było to napisać, bo nie jesteś abonentem. Wobec tego, że słabe były typy i nie było zysków anonimie, to jest darmowy styczeń. Gdybyśmy zostawili na lodzie, to jest oszustwo! Odnośnie typów nie będę dyskutować, przekonamy się na koniec stycznia. Chodzi o zarzuty, że bierzemy pieniądze dla siebie!! I to kwota padła wzięta z kosmosu dosłownie. Odpiszę tylko na sprawę, która jest na blogu, a nie będę już dyskutować o typach. Każdy Abonent ma styczeń darmowy i tak jak mówiłem o nich pogadamy na koniec stycznia.
    Milionerem na bukmacherce? Proponuję zacząć grać w totolotka skoro chcesz być prawdziwym milionerem. Czekam Maciek na Twój nick i e-mail z forum. Sprawdzę, czy jesteś abonentem. Nie ukrywam przecież, że SZ nie przyniosła zysków, czy to jest oszustwo? Czy oszustwem jest, że styczeń jest dalej darmowy dl Abonentów? Po prostu jak chcecie dyskutować ze mną, to proszę o bardziej konstruktywne komentarze.
    Pozdrawiam

    PS. Kiedy się oduczycie pisać jako Anonimi? To jest dziecinne. Pod nickiem się chować i kogoś oczerniać. Takie rzeczy tylko... w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimie - idioty poszukaj w swoim otoczeniu. Straciłem kolejne 5 minut, aby udowodnić dzieciakowi, który dawno powinien spać, że myślenie nie boli. Zobacz na screeny i spójrz w lustro kto jest idiotą- tak jak napisałeś.
    Rozumiem, że zbliża się koniec wolnego, a Ty rozpaczliwie czepiasz się szczegółów i ponownie będzie trzeba korzystać z ściąg. Zatem wychodząc tobie naprzeciw dodam, że tekst gamefix24 pojawił się w kierunku admina stop-oszustom, aby się przyjrzał na ten blog. Dowody? Proszę:
    Link 1: http://img691.imageshack.us/i/gf1i.png/
    Link 2: http://img39.imageshack.us/i/gf2.png/

    Skoro dalej uważasz, że to mój blog i zajmuję się fixami, to na prawdę może spróbuj oderwać się do komputera i zaczerpnij świeżego powietrza, bo wdychanie powietrza z wentylatora komputera szkodzi. Wybacz za uszczypliwość, ale czepiasz się szczegółów, które notabene nawet nie potrafisz z nich wywnioskować co może oznaczać. Brawo za YntelYgencje Anonimie!

    OdpowiedzUsuń
  25. typplejer co tak nerwowo reagujesz? w interesach nie idzie? tracisz klientów? nie rób z siebie świętego

    OdpowiedzUsuń
  26. Tplayer niewiem czemu marnujesz czas polowa komentow ktore cie atakuja to Alan i Dictrum a 2 polowa to osoby ktore uwazaja obu panow za bostwo bo razem z nimi smieja sie z fixiarzy tylko ze tak naprawde sami zostali tyle razy naciagnieci ze niewiem kto tu z kogo powinien sie smiac:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie nerwowo, tylko wiem, że są ludzie i "ludzie". Dlatego Maciek ja dalej czekam na Twój nick i e-mail. Sprawdzimy, czy jesteś abonentem. Zabierasz głos, to napisz to o co prosiłem, bo tak w ogóle nie będę brać pod uwagę Twoich wypowiedzi? W interesach idzie, bo bukmacherka, to dla mnie nie jest całe życie. Klienci raz są, raz nie ma - życie. Klientów nawet traci spożywczy, zatem ja mogę pisać dla 2 użytkowników na forum, którzy doceniają pracę. Nie robię z siebie świętego! Ogarnij się dzieciaku, tylko staram się pokazać, że po prostu na blogu są zakłamani ludzie, którzy zrobią wszystko, aby komuś kto się rozwija stawiać kłody pod nogi, dzieciaki, które tylko żywią się komentarzami, aby pod nickiem Anonimowy kogoś obrzucić błotem. Robiąc z siebie świętego nie pisał był, że pomysł SZ nie upadł, nie pisałbym, że nie było skuteczności. Ogarnij się i trochę pomyśl zanim coś napiszesz. Bo ktoś kto ma więcej niż 15 lat z czytelników tego bloga i nie żywi się tylko komentarzami, to po prostu oceniając sytuację obiektywnie wnioski wysunie sam. Czekam Maćku na nick i e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  28. Robert pisze .

    wlasnie na to czekalem typplejerr masz jaja :))

    wszystko juz udowodniles i jesli ktokolwiek sledzi bloga stop oszustom i troche mysli wie o co chodzi :)))

    Alen zńow swieta Ci sie zaczely ze zamilkles :))

    zostales dojechany konkretnie, jak dzis sie pojawiles zadalem Ci pytanie czy miales dostep do SZ oczywiscie brak odpowiedzi, typplejerr mi teraz odpowiedzial i co najwazniejsze UDOWODNIL

    Alan nie masz jaj :) co najwyzej ma je ten ktory w ciebie wchodzi , pozdro

    OdpowiedzUsuń
  29. wow

    ale pucujesz sie tutaj przed wszystkimi - pierwszy uczciwy w internecie typplejerr :D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie bede się tobie tłumaczył korzystałem z tych "bardzo dobrych" typów wykupując abonament i nie uświadczyłem zapowiadanych zysków, więc może lepiej zajmij się wybielaniem swojego najlepszego forum w internecie, bo nie po to płaciłem, żebym teraz miał się tutaj tłumaczyć. ja straciłem ty skosiłeś kasę za abonamenty

    OdpowiedzUsuń
  31. Robert pisze

    Maciek ale to ze zaplaciles to znaczy ze jestes cipa:))) nie potrafisz grac swoich typow???? plac dalej

    ja kiedys raz w zyciu zaplacilem , przejechalem sie i wiecej nie zaplace proste,

    a to czy tam jest abonament i wszystko inne nie ma w tej rozmowie znaczenia,

    PRZEDMIOTEM ROZMOWY JEST CO INNEGO

    OdpowiedzUsuń
  32. Robert a ty nie jesteś abonentem typplejera?

    i przy okazji cipe znajdź w swoim kroku albo w swoim domu

    OdpowiedzUsuń
  33. Robert pisze...


    sorry za obraze znizylem sie do poziomu 15-latka bo mnie ponioslo jeszcze raz sorry

    nie nie jestem abonentem od poczatku pisze ze jestem postronną osobą ale sledze bloga stop oszustom bo intencje BLOGA sa bardzo dobre ale czy nie konczy sie na intencjach ???

    pomysl sobie jakim cudem ALAN ktory chce byc pierwszym sprawiedliwym wczesniej zachwala jakas strone ma dostep do jakiejs tam SZ, mnie tylko to interesowalo nic wiecej , wszystko juz zostalo tu udowodnione

    OdpowiedzUsuń
  34. sorry ze sie wtrącam ale Robert ile masz lat?

    naprawde tak trudno skojarzyć fakt chwalenia tutaj tego forum typlejera z dostepem dla admina do SZ ?

    ja pierdolę dziecko nie umiesz łączyć faktów - przeciez to byla normalna wymiana: jeden go pochwalił a ten drugi dał mu dostep do tej pojebanej i chujowej SZ, ale ty Robercie musisz przykozaczyć tutaj jakiegoś szerloka holmsa i robić rozkminy na temat, który każdy zna odpowiedź
    niezłe towarzystwo jest na tym blogu płacz.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Robert pisze

    przeciez kazdy to wie ze tak bylo tylko dlaczego Alan sie do tego nie przyznaje ???

    czy Alan jest wporzadku ??

    OdpowiedzUsuń
  36. ja pierdole
    czlowieku idź do telewizji do "sprawy dla reportera" i bedziemy sie zastanawiac wtedy czy Alan jest ok, czy moze jest gejem a może wszystkich wali w dupala.
    temat był o tym, ze forum typplejera nie jest takie fajne jak to przedstawia typplejer ale Robert cały czas próbujesz zmieniac temat na" czy alan jest wporzo?" i co ci to da ze nie jest lub jest wporzo? pojdziesz do typplejera i kupisz u niego za 100 zł dostep i zostaniesz wyruchany na kilkaset zotych z tymi ich marnymi typami? weż badz powazny ten blog zamknał juz pewnie ze 30 blogów takich dzieci co mają fixy ale nie... ty dalej swoje czy alan jest w porzadku? audiotele
    Tak - alan jest wporzadku wyslij smsa na nr 997
    Nie - nie jest w porzadku - wyslij smsa na nr 999

    OdpowiedzUsuń
  37. dawajcie następne blogi z oszustami bo teraz tylko zamulacie ten uczciwy ten jest nie w porządku

    prosta rada: nie kupować od nikogo typow

    pzdr
    Tomek78

    OdpowiedzUsuń
  38. racja

    typplejer jesli jestes uczciwy to nie stracisz klientów ale za przeproszeniem srasz sie tutaj w tych komentarzach jakby coś było jednak było na rzeczy nie mi to oceniać bo nie kupowałem ani u ciebie ani u innych a ten blog powinien istniec zeby mlodzi myslacy ze w necie dostaną wszystko troche mogli przejrzec na oczy bo nawet u ciebie typplejer jak sam przyznałeś mimo płatnego abonamentu ostatni okres miałes kiepski wiec nie jest to do konca uczciwe ktos placi a i tak wychodzi na minusie

    PS skonczcie te klotnie juz bo nic nie mozna przeczytac w tych komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  39. JA PIER***... wasze bezsensowne kłótnie przyprawiają o ból głowy..., jak się to czyta to się ulewa ... Waszą GŁUPOTĄ ? wiecie czemu głupotą? ... Bo gdyby nie opłacanie tych wszystkich abonamencików za **** warte, wylane w błoto pieniądze, gdyby nie szukanie nagminne płatnych "fixiarzy", którzy piorą Wam mózgi nie byłoby tego wszystkiego... Przerośliście głupotą, bo zamiast iść pograć sobie samemu to szukacie cudu z nieba... Sam gram, sam typuje i moze nie zbijam kokosów ale jakoś sie kręci i mam z tego zabawę, przede wszystko... A wy ? - banda nieokrzesanych dzieciaczków... POWINNIŚCIE ZAJĄĆ SIĘ GRĄ W SCRABBBBBBLE A NIE BUKMACHERKĄ>.... co do pracy bloga - dobra, przynajmniej chroni takich " ludzi " przed typerami z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że to internet i mój post zostanie prawdopodobnie wzięty pod uwagę jako wpis któregoś z administratorów forum.
    Obserwuję tą stronę od dwóch miesięcy. Zaczęło się otwartymi (darmowymi!!!) insiderami, które z raz lepszym raz gorszym skutkiem, ale mogły wspomóc grających (ja na tym nie straciłem). Później zmiana struktury i strefa zamknięta. Pomysł ciekawy, ale świeży i zanim zaczęło się wkładać w niego większe pieniądze to lepiej było jednak sprawdzić czy zda egzamin. O tym, że egzaminu nie zdał świadczy decyzja o darmowym abonamencie na styczeń dla korzystających z grudniowych typów. Pieniądze, które wysłałem kilka dni temu wybranym przez siebie typerom by podtrzymać z nimi współpracę na poczet stycznia zostały mi odesłane. Czy tak robią oszuści? Wiem, że jestem tylko stroną w tej wymianie argumentów, ale nie czuję się oszukany. Zasady są przedstawione jasno. Nikt nie gwarantował 100% skuteczności bo tylko idiota zdobyłby się na taki krok. A to, że narodowi polskiemu błyskawicznie zapala się lampka na miliony zdobyte w przeciągu sekundy to potem płacz i rzucanie mięsem po komentarzach. Sam zostawiłem już sporo kasy na naciągaczach i wiem co to za ból, ale do porównania z takimi ludźmi strony typer.forumotion.com jeszcze daleka droga. Mój nick z forów to marluk17, nie korzystam ze zbyt wielu, ale przynajmniej się przedstawię bo kultura wymaga by podpisać się pod własnymi słowami tym bardziej, że inni nie mają odwagi... Pozdrawiam grających i życzę zarobionego roku 2010 :)

    OdpowiedzUsuń
  41. morał z tego taki: miej rozum i korzystaj z niego a jak nie szkoda ci pieniedzy to powierz je dbajacym o wszystko fiksiarzom i wlascicielom stref zamknietych

    OdpowiedzUsuń
  42. moj nick z forum to Leszak

    zaglądam na to forum nie miałem dostępu do SZ bo uważam ze to głupota kupując typy od kogos kto sam ich nie gra, bo taka jest prawda ich zysk to głównie abonamenty a nie wygrane kupony, wiec korzystam tylko z tej części gdzie mam dostęp a że są jeszcze naiwniacy, którzy korzystają z tych płatnych typów to ich sprawa i ich pieniądze

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. nie zdziwie sie jak forum typlejera skonczy swoja działalnosć, to jest normalne jak robi sie glóśno to pakujemy interes i narciarz

    OdpowiedzUsuń
  44. forum nie forum jak maz dobre ttypy podziel sie niech kazdy wygra a nie jeszcze kase wyciągać

    OdpowiedzUsuń
  45. kipak to ty?

    OdpowiedzUsuń
  46. od kipaka 3 kroki w tyl cieniarzu, to jedyny admin ktory ma darmowe forum

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.