poniedziałek, 12 marca 2012

dojavamatch@interia.pl - OSZUST!

Witam Po weekendzie mam kolejnego oszusta którego mam nadzieje że umieścisz na stronie jest to dojavamatch@interia.pl jego dane na MB kupet22@o2.pl Robert Wysocki koleś ten bierze 150zl za mecz który jest 100% a po meczu jak już nie wejdzie nie odp na wiadomości a gdy napisałem do niego z innego meila to kontakt był rewelacyjny i proponował mi kolejny typ na dzisiaj. Mam nadzieje ze umieścisz tego kolesia na stronie w załączniku przesyłam meile od tego kolesia z typem.
Pozdrawiam


23 komentarze:

  1. Prosił bym autora strony stop oszustom o dodanie
    do listy oszustów blog http://markotipsbopl.blogspot.com/
    zostałem oszukany przez MARKO TIPS na 200zł po czym zlikwidował czat na blogu.

    Dzisiaj zamieścił taki wpis na Facebook
    Marko TIPS
    ‎12.03.2012
    Maybe FIX/Prawdopodobnie mecz ustawiony
    @ 3
    XXX-XXX
    Stake:70%
    Zwykły oszust

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też zrobił w balona.Druga liga portugalska Portimonense-Covilha miało być 100% 1/1 kurs 4 a było 2/1 .Potem brak kontaktu.Cena ta sama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to nie ten sam gość co razoreks75@interia.pl.Działa podobnie ,mecz 100% ponte preta -paulista 2.Wynik 4:1 i brak kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie ten sam gosc i nie dziala podobnie,nie wprowadzaj ludzi w blad.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeciez cena byla 5 eurp czyli jakies 20zl

    a wy piszecie o 200zl hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wy pojeby zeby to kupowac hahah pompe mam z was

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrowienia z moskwy dla wszystkich idiotow kupujacych fuxy:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrowienia z honolulu dla wszystkich cepow kupujacych fuxy;))

    OdpowiedzUsuń
  9. http://typy-ruslan.blogspot.com/
    chyba jeden z lepszych blogow, zadnych fixow, ciekawe insidery i zadnego naciagania na kase

    OdpowiedzUsuń
  10. markotips to oszust kiedys bralem i na 4 kupione mecze 1 dobry a na stronie wszystkie trafione oczywiscie inne.ale pewnie post sie nie ukarze bo to strona kolegi tego co prowadzi ta strone

    OdpowiedzUsuń
  11. www.obvious-pick.blogspot.com

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. "http://typy-ruslan.blogspot.com/
    chyba jeden z lepszych blogow, zadnych fixow, ciekawe insidery i zadnego naciagania na kase"


    brawo!
    ta strona powinna być właśnie reklamą takich inicjatyw!
    Konkretne darmowe info a nie kłótnie i pseudo fixy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam

    widze ze i ja zostałem wzięty za oszusta. no bywa i tak. co do pierwszego komentarza to zwracam tobie uwage, że nie wziałem od ciebie żadnych poeniędzy. za spotkania FIX/Najprawdopodobniej ustawione opłata jest tylko i wyłacznie po meczu. jak widac szansa to tylko 70%. jesli jest inaczej to Prosze podaj screen gdzie wysłales mi te 200 PLN. pieniadze sa pobierane tylko na mb wiec pokarz screena że wysłales mi 200zł jak mówisz. Co do kolejnego komentarza czat jest na stronie w dalszym ciagu. nie było go przez kilka dni dlatego, ze nie byłem dostepny i rozmowy jakie tam były prowadzone nikt nie były cenzurowane i nikt ich nie pilnoiwał. Po trzecie typy płatne są monitorowane przez serwis fixy.com. W tej chwili oczekuje na range FIXED APPROVED(trzeba wysyłac im typy minimum dwa miesiace) wiec pozostał jeszcze nie cały miesiac. I po czwarte przestańcie komentowac jako anonimy. Zalogujcie sie i komentujcie normalnie ponieważ takie komentowanie jest niewiarygodne. Kończą powiem, że swoje typy prze okres dwóch tygodni wysyłalem równiez adminowi tej strony w zamian za mozliwośc umieszczenia na blogu banera z logiem tej stronki. Niestety nie dostałem żadnej odpowiedzi. wiec teraz czekam na baner i pozwolenie strony Fixy.com, która monitoruje moje typy. Poza tym był okres ze moje typy mozna było dostac za darmo. w sumie dalej jest taka mozliwośc.Pozdrawiam normalnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jeśli już to typy są monitorowane na fixy.com.pl i to rzeczywiście najpewniejsza droga do wyjaśnienia tej sytuacji. Czemu mam wierzyć komuś zgłaszającemu (może to być konkurencja) lub Tobie, skoro potwierdzi lub zaprzeczy wszystkiemu monitoring?

      Usuń
  14. www.tgtmsport.blogspot.com

    DARMOWE TYPY + EKSTRA

    OdpowiedzUsuń
  15. www.tgtmsport.blogspot.com

    Jego darmowe typy są zgodne z archiwum bo odwiedzam stronę, a Blackburn podawał na livesports.pl więc jego extra typy też są pewne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ci co sprzedają te typy są praktycznie bez karni wkur.... mnie to po prostu jestem głupim cepem to jedno a drugie jestem starym cepem.
    W bukmacherkę bawię się od dawna lecz nigdy nie buszowałem tak w internecie gdyż mam pracę i nie mam zbytnio na to czasu.Ostatnio na jednym z czatów na livesports bo zawsze tam wyniki sprawdzam wszedłem na ten jakis czat.Wczesniej nigdy tam nie wchodziłem wszedłem i to był błąd przeczytałem pewne ogłoszenie o ustawionym meczu niby to dobra napisałem niby wpłata po spotkaniu ok.Podał mecz zagrałem go skromnie tylko tyle bym mógł mu wpłacić i zobaczyć mecz wszedł kurs chyba był 3,5 przelałem 500zł. Kolejny mecz podał kurs tez 3,0 wszedł wysłałem kolejne 500zł wtedy juz postawiłem ten mecz za 500zł to miałem zysk choć pieniądze przelałem 3 spotkanie także weszło kurs był niski troche bo 2,4 postawiłem za 1000zł przelałem 500zł temu co podał mecz.4 mecz otrzymałem niestety zgłupiałem postawiłem za 2500zł nie wszedł nie odzywał sie ten gosciu z 1 tydzien potem napisał tłumacząc się że zródło było jakies inne czy coś ok.Napisał ze kolejny mecz poda za darmo.Podał znow nie wszedł ja przegrałem wtedy 1000zł.Ale był taki przekonujący że zaufałem kolejny raz podał mecz już nie zagrałem wszedł kolejny mecz znów podał ja zagrałem za 1000zł kolejny mecz nie wszedł teraz blokuje itp. Razem przegrałem na tym około 5000zł.I tak się pobawiłem .Fakt pieniążki mam ale z ciężkiej pracy.Mam znajomego w policji to zapytałem się czy jakos moge tego gówniarza złapać gdyż odzywał się do mnie także chamsko gdy mecz nie wszedł. Niestety prawo jest po jego stronie.gdyż On pieniędzy o de mnie za ten mecz nie wziął gdybym mu wpłacił przed podaniem meczu i wtedy mecz nie wszedł wtedy wyłudzenie ale nie.
    Jeszcze mi powiedział gdybym to zgłosił na policję normalnie jeszcze ja bym miał srajdę że w takim czymś uczestniczę gdyż ja wyrażam zgodę biorąc mecz.Do tego dowód typu rozmow2a na e-mail gg czy inne FB są to gowno nie dowody wszystko można podrobić i oni na takie dowody nie patrzą jedynie gdyby mi to prosto w twarz mówił i bym to nagrał wtedy tak a tak to oni mają takie sprawy w dupie. Także już więcej nie zgłupieje raz się pobawiłem teraz już koniec. Aha i Uważajcie na Konta Moneybookers te gdyż policja w Polsce do tych kont nie ma uprawinień by sprawdzić jedynie musieliby dawać jakieś pisma czy coś do służb na Malcie gdyz to kraj w którym wszystko wolno.Także nie karmcie tych dałnów co sprzedają bo jak wpłącicie nic nie zrobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  17. DARMOWY TYP DODANY !!!

    zapraszam na www.tgtmsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem dlaczego przepuszczasz spam ten tgtmsport

    mial juz ze 3 strony wszedze byly darmowe przez miesiac typy

    a potem platne 30 badz 50

    po kolejny miesiacu znikal bo nagle skutecvzniosc minnus 100%

    OdpowiedzUsuń
  19. Nierozumiem niektórych ludzi. Totalna glupota kupować typy z jakiego kolwiek blogu. Przecież każdy normalny wie że można edytować datę i godzinę swojego postu. Blog jest najmniej wiarygodnym miejscem jezeli chodzi o te sprawy. Fixy może i są ale do nich napewno jakiś pseudo typer z Polski w wieku poniżej 20 lat nie ma żadnego dostępu. Dostęp do tego typu informacji jest ograniczony dla bardzo wąskiej grupy ludzi. Te pseudo fixy są na zasadzie "albo wejdzie albo nie wejdzie". Jeżeli wejdzie kroimy kasę od danego gościa, który zapłacił za mecz aż do momentu kiedy typ nie wejdzie. Natomiast jeżeli nie wejdzie pierwszy typ następuje zero kontaktu i robimy następnego bloga. Może się uda kogoś znowu oszukać. Żałosne. Tyle ode mnie w tej sprawie. Jeżeli chodzi o mnie nie posiadam i nigdy nie będę posiadał zadnych fixów. Co prawda jestem w kontakcie z kilkuosobową grupą ludzi z poza Polski. Jedynie są to insidery żadne fixy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl

      FIXY !!! FIXY!!!! PEWNE!!!!!!!!!! TANIO!!!!!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.