czwartek, 29 marca 2012

niemieckietypy.blogspot.com - OSZUST!

Była już o nim mowa, ale proceder prowadzi dalej.

Chodzi o niemieckietypy.blogspot.com Dziś reklamował się na czacie (no gdziezby indziej), podawał nr gg: 37775005. Zacząłem z nim rozmowę, oczywiście na początek ostrożną. Gość zachwalał swoje informacje, kupuje jakoby mecze z jakiegos niemieckiego forum za ciężką kasę Na moje pytanie, że jest już na stop-oszustom wymijajce teksty że to rozżalony dzieciak niesłusznie go tam umieścił. Opowiadania było dużo dużo, piekne słowa, itd, itp, co jest zwykła praktyka naciągaczy. Podał wspaniałomyślnie tenis, typ na Cacica (Brown-Cacic) z zapłatą po spotkaniu 80zł. Przez cały czas trwania (prawie) meczu byliśmy w kontakcie i oszuścik twierdził że mecz jest 100% i Cacic spokojnie wygra. Byłem sceptyczny cały czas, obserwując mecz. Kiedy było pod koniec i jasna sprawą było że będzie wtopa, gość nagle zniknął. Niedostępny. Napisałem mu, żeby dał mi jeszcze ignora. Co skrzętnie uczynił :) Śmieszny, ale elokwentny oszuścik.

OSZUST!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.