poniedziałek, 25 czerwca 2012

http://nk.pl/#profile/41374226 to OSZUST !!!

Bardzo prosze o opublikowanie tej wiadomosci. Jakis czas temu dostałem(kupilem) typ ALL BOYS-Boca Juniors X oczywiscie niesiadł ten typ było 3:1. A osoba od ktorej to kupilem czyli gosc z NK http://nk.pl/#profile/41374226 ktory widnieje na http://fix-monitor.xorg.pl/ ze swoja zileona lista archiwum opublikowała ze mecz byl wygrany tzn ze mial typ niby na gospodarza..., a wszystkim podal ze ma byc remis, ze tak jest ustawiony mecz. Niestety poraz kolejny widzimy ze monitoring org tez jest ustawiony... Pozdrawiam i nie dajcie sie zwiesc zielonemu archiwum. Pozatym chcialbym znalesc nr IP tego goscia z NK mam jego gg

76 komentarzy:

  1. fix monitor ujebał bym ci łapy piepszony oszuście ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za zjeby tu pisza zszedl na psy ten blog

      Usuń
    2. bronisz fixmonitora? ale kurew z ciebie

      Usuń
    3. od 2 mcy biore fixy od tego goscia i zastanawiam sie co on tu robi w kazdym razie jak kiedyś oszukiwał to nie wiem ale teraz ma wszystko tak jak na tej stronie monitorującej
      więc powinien zostać usunięty z tej strony, bo mogę potwierdzić że oszustem napewno nie jest ,dał mi duzo zarobić. pozdrawiam. Andrzej

      Usuń
  2. betinfo89@o2.pl26.06.2012, 13:35

    Witam,

    Zespół betinfo89 powraca po 5 miesięcznej przerwie.

    Już tydzień temu dostaliśmy informację na temat dzisiejszego spotkania, które odbędzie się o godzinie 17:00.
    Dzisiejszy typ wysyłamy zupełnie za darmo dla wszystkich zainteresowanych dalszą współpracą.


    Kontakt :
    betinfo89@o2.pl

    Napisz, jeśli chcesz otrzymać dzisiejszy typ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. betinfo89@o2.pl to oszust zmienia adresy emailowe a jego email widnieje na stronie http://fix-monitor.xorg.pl/oszust.html

      Usuń
    2. Spadaj oszuście !!!!!!!!!! Do piaskownicy idź się bawić albo pograj sobie w jakąś grę.

      Usuń
  3. betinfo89@o2.pl26.06.2012, 13:41

    26.06.2012 | 17:30
    Finlandia: Ykkonen
    HIFK - SJK
    Typ : 1 Kurs : 5,00

    UWAGA :
    - jedyny kontakt z nami poprzez email (betinfo89@o2.pl)
    - nie posiadamy strony www, gadu-gadu ani innych komunikatorów

    Pozdrawiamy, zespół betinfo89.

    OdpowiedzUsuń
  4. stop-oszustom-w-necie.blogspot.com

    nie trzeba ciebie dodawać sam sie dodałes na liste oszustów buehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. kibic2220 (15:19):

    Witam zaprasza po dlugiej nieobecnosci na moją strone

    http://typerok.ubf.pl

    Dla kazdego dzis mecz płatny po kurs powyzej 6.5 Zapraszam Email/PW vdsv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jebany oszust, wypierdalaj STĄD !

      Usuń
    2. oszust widnieje juz od dawna na liście oszustów na stronie
      http://fix-monitor.xorg.pl/oszust.html

      Usuń
  6. poza_pln (15:21):

    grasz przez internet lub w kolekturach naziemnych ?
    masz problemy z wygrywaniem ?
    poszukujesz duzych kursow ?
    chcialbys regularnie zarabiac ?
    nic prostszego wystarczy ze napiszesz do mnie 43147762 !
    z typerskim pozdrowieniem david !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejna darmowa reklama :P to jakies targowisko fixów ;]
      admini tego bloga sa prze :)) dodali monitoring typerów jako oszusta xD , przeciez to strona monitorujaca , widać idiotow coraz więcej

      Usuń
    2. jaki monitoring typów?
      przecież to gówno jakiegoś małolata!
      fixmonitoring po co piszesz jako anonimowy ?
      \interes ci nie idzie?

      Usuń
  7. betinfo89@o2.pl26.06.2012, 15:24

    26.06.2012 | 17:30
    Finlandia: Ykkonen
    HIFK - SJK
    Typ : 1 Kurs : 5,00

    UWAGA :
    - jedyny kontakt z nami poprzez email (betinfo89@o2.pl)
    - nie posiadamy strony www, gadu-gadu ani innych komunikatorów

    Pozdrawiamy, zespół betinfo89.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zespół ? haha 1 koleś a jak zawsze , team albo zespół ...

    Jak widzę tekst w stylu " Our team " to mnie śmiech ogarnia :D

    1 czopek próbujący dorobić sobie na boku a nie team jakiś

    Do tarcia chrzanu się nadajecie, 99 % z was, w sensie pseudo blogerów i śmiesznych WWW


    Paide - Tallina kalev 1

    OdpowiedzUsuń
  9. ten blog to darmowy blog i gowno wart bo stal sie targowiskiem typerow

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, Znam tę stronę która tu jest podana jak oszusta, otórz brałem tam insidery kiedyś czasem fixy lecz nie weszło 2 fixy i przestałem kupować, ale wiem ze te mecze co dostałem sa na tej stronie monitorującej fix-monitor.xorg.pl więc napewno nie jest to oszust, bo podał mecze jak nie wszedł dał za darmo, więc z tego względu nie wiem dlaczego został dodany do tej strony, chyba ze jest jak w poscie powyzej ze tu jest już smietnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fixmonitor nie pisz jako anonim kazdy wie ze to ty rumuński psie

      Usuń
  11. stała publika tutaj pisze jest ktoś nowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nk.pl/#profile/41374226 z ostatnim typem to mnie wkurw..
      ale wczesniej kasa szła :) jako jedyny sprawdzony moj typer a po co tu juz go wbili hah na tym niby oszuscie to chociaz zysk idzie bo meczyki wchodzą :)

      Usuń
  12. halo, biorę mecze od tego typera i jako jedyny na którym się nie zawiodłem ponieważ jest uczciwy i szczery, ostatni mecz faktycznie podał inny ale jak widac sprawa juz jasna i przynajmnie to potwierdziło ze jest godny zaufania poniewaz pisałem do monitoringu i wiele osób pisało, że dostało ten sam typ, więc logicznie myśląc sam fakt swiadczy ze to nie oszust, a to ze ten ich serwis popularny i na dodatek chyba jako jako jedyny jaki poznałem w sieci sie tu znalazł świadczy tylko o tym że tu idą wszystkie śmieci, itd, przecież proszę przeczytać tego posta przecież tam nic nie pisze o oszukaniu kogokolwiek tylko o tym typie co ostatnio otrzymałem jak i reszta omyłkowo jak widac, smiech na sali ten blog stop oszustom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podany typer co został to dodany nie jest oszustem gram z nim 2 m-ce
    dzis kolejna kasa wpadła dzięki temu typerowi.
    czemu jest na tej stronie??
    Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janie jesteś głupkiem i dobrze o tym wiesz

      Usuń
    2. bujaj się ofiaro pękniętego kondoma!!

      Usuń
    3. liz mi jaja

      Usuń
  14. betinfo89@o2.pl26.06.2012 15:24

    26.06.2012 | 17:30
    Finlandia: Ykkonen
    HIFK - SJK
    Typ : 1 Kurs : 5,00

    UWAGA :
    - jedyny kontakt z nami poprzez email (betinfo89@o2.pl)
    - nie posiadamy strony www, gadu-gadu ani innych komunikatorów

    Pozdrawiamy, zespół betinfo89.


    0:2 HT więc raczej nadajesz się do tarcia chrzanu , zespół haha

    OdpowiedzUsuń
  15. I 0:3 w 54 minucie :D

    Także 1 jak byk będzie haha

    OdpowiedzUsuń
  16. ha ha ha ha nabierajcie się dalej na typy oszusta ha ha

    OdpowiedzUsuń
  17. :) http://nk.pl/#profile/41374226
    znam tego typera
    kupiłem pare meczy jak nie wszedł kolejny za darmo miałem i na dodatek ma dosc dobra skutecznosc, a tu jako oszust, weżcie sie ogarnijcie ludzie wszyscy na tym blogu
    bo pełno oszustow jest
    typerm ma monitoring jak pisze autor posta, nawet sam nie wiedziałem , wiec o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  18. również korzystam z typów tego typera http://nk.pl/#profile/41374226
    mecze wchodza różnie ale nie mogę powiedzieć ze to oszust, ponieważ zawsze można było się dogadać nawet jak mecz nie wszedł, otrzymałem takze 2 infa za darmo, miły kontakt z typerem, ja nie mam zastrzeżeń. David Maciejski.

    OdpowiedzUsuń
  19. podzielam zdanie, mimo ostaniej machloi z typem to i tak otrzymałem za darmo wczorajszy typ G G. Lopeya wszedł. Trochę bez sensu dodawac jako oszusta osoby która daja uczciwie typy przez dłuzszy okres,a poleci na jednzm typie ten typer ma stronę na http://chomikuj.pl/Daniel2109/zaklady+sportowe/typy+sportowe przyglądając kiedyś wszedłem w to i nie mam zastrzeżeń co do uczciwości. Najlepiej dodac do listy oszustow, a tym blogu pewnie jest wielu dobrych typerow zawistnie lub dodanych z byle powodu do listy bez zadnych dowodów.

    OdpowiedzUsuń
  20. ten z chomikuj to stary oszust bodajze z 2010 roku o czym ty piszesz?
    małolatów chcesz nabrac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie http://chomikuj.pl/Daniel2109/zaklady+sportowe/typy+sportowe
      sa jego screeny typy itd, od dawna sledziłęm tego typer i nawiązałem współpracę nie mam zadnych zastrzeżeń, bo ten typer nie oszukał mnie ani razu i bardzo miły i przyjemny i szybki kontakt, czemu piszesz ze to oszust z 2010 r?

      Usuń
    2. JA ostrzegam innych
      jesli dla ciebie uczciwy to se z nim graj ja pisze i ostrzegam innych

      Usuń
    3. ale przed czym ostrzegasz?
      zostałeś oszukany przez tego typera?

      Usuń
    4. a bo to raz...
      stara historia jeszcze z 2010
      unikam chuja

      Usuń
    5. ja z nim gram i nie narzekam zysk jest
      mimo ze nie zawsze chodzi, widać coś krecisz bo nic konkretnego nie piszesz.
      ja otrzymałem od niego typy i jestem zadowolony co tu duzo pisać

      Usuń
    6. widac ze to twój chomik bo nic konkretnego nie piszesz tylko tyle ze jestes zadowolony ale z czego jestes baranie zadowolony? ze oszukujesz ludzi?

      Usuń
    7. tępaku naucz sie czytac ze zrozumieniem
      napisze prościej: ㋡
      kupuje pewne mecze od tego typera,
      nie odsprzedaje zadnych meczy!
      G lopeza ostatnio miał zarobiłem i kolejne dobre info
      i po hu... tu dodali tego typera

      Usuń
    8. nie pisz już prościej. tylko kupuj i nie chwal się tym bo i tak nikt nie uwierzy świniopasie!

      Usuń
    9. wspolczuje twoim rodzicom;/
      pewnie mowia do ciebie jak do sciany:)
      ja podzielam tylko swoje zdanie nie wazne czy mi ktos uwierzy czy nie
      po prostu biore typy od tego typera juz jakis czas i sie dowiedziałem ze został tu dodany , więc napisałem, a ty to srake masz zamiast mózgu

      Usuń
  21. hahahaha monitoring typerów z innej strony dodany jako oszusci, banda kretynow na tym blogu
    niedlugo to goal24 tez sie tu znajdzie lub inna firma monitorujaca
    ten blog schodzi na pier..ne psy
    a posty pewnie tworzą oni sami!
    cyganskie psy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaki monitoring chodzi? mozesz opisać w jaki sposob tam monitorują typy?

      Usuń
  22. typer z tej strony http://nk.pl/#profile/41374226
    nie jest oszustem biore mecze od niego juz około roku. po sprawdzeniu wilu stron zostałem własnie z tym typerem

    OdpowiedzUsuń
  23. http://high-type-odds.blogspot.com/ Jedyne sprawdzone źródło

    OdpowiedzUsuń
  24. typera z tej strony http://nk.pl/#profile/41374226 tez znam powiem ze insidery chodzą jako tako bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  25. odniosę sie do oskarżenia tego typera, faktycznie wszytkim podał X na mecz ALL BOYS-Boca Juniors jesli ktoś bierze od niego typy i obserwuje jego strony to niech zwróci uwagę to zobaczy ze sam typer dodaje sc po kazdym meczu jednak po tym meczu nie dodał dlaczego?? bo sam obstawił remis
    po tym zajściu podał dwa typy i dwa weszły uznajmy to za wypadek przy pracy

    OdpowiedzUsuń
  26. tez dostałem ten mecz co kolega wyzej pisze, ale, to swiadczy tylko o ucziwosci typera bo kazda osoba otrzymała ten sam mecz na ten sam typ.
    obecnie jestem b zadowolony z typów tego typera gram wysokie stawki i naprawde mecze wchodza i wysokie sumy dzieki niemu miesiecznie wychodzą
    dzieki i pozdrawiam typera , który tu rzekomo zosta dodany jako oszust
    Kamil Ciucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj ty gadzie!!! Oszuście jeden!!!!! won!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  27. witam. kupiłem system bukmacherski DA-N od tego typera i ostatnie 2 mecze weszły, zobaczymy jak bedzie dalej, widze ze błędnie został dodany typer jako oszust na tę stronę, sądząc po wpisach,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został dodany słusznie!! To oszust, który bierze kasę.....i nic nie wysyła a jak go ponaglasz to cię wyzywa od najgorszych!!! Z daleka od niego!!!!!!

      Usuń
    2. nie rozumiem?
      sam kupiłem system da-n od tego typera http://nk.pl/#profile/41374226
      i wysłał mi natychmiast dobry system jesli chodzi o bukmacherke własnie
      w połaczeniu z tymi fixami to rewelacja po prostu..
      typy też otrzymuje zawsze po zapłacie, mozna sie dogadac,
      ogólnie jako jedyny typer którego sprawdziłem i zarabiam z nim.
      a tu został dodany jako niby oszust, więc co tu duż o mowić ten blog to już smietnik i targowisko typerów :)
      blogspot darmowy blog i wszystko jasne.

      Usuń
  28. JA NIE JESTEM OSZUSTEM ANI NACIĄGACZEM,

    CZASEM WYGRAM CZASEM PRZEGRAM,

    PROWADZĘ BLOGA O TEMATYCE TENISOWEJ Z TYPAMI ZA DARMO.

    ZAPRASZAM

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. typer podany tutaj ze strony http://chomikuj.pl/Daniel2109/zaklady+sportowe/typy+sportowe
    nie jest oszustem biorę mecze od niego ponad rok, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisz sam do siebie prymitywny oszuście!! Spadaj do piaskownicy się bawić a nie ludzi naciągać!!!!!!

      Usuń
  30. uwaga ten typer co tu widnieje to nie jest oszustem, wrecz odwrotnie
    sprawdziłem ma dobre mecze skutecznosc niesamowita przy tych kursach dał mi zarobić znalazłem stronę własnie przez tego bloga bo mnie zainteresowało wiele pozytywnych opini dostałem mecz za darmo za nast. zapłaciłem i nie żałuje 4/5 weszły i widziałem na stronie http://fix-monitor.xorg.pl/nkprofile.html ze wczesniejsze mecze równiez
    nie rozumiem tylko czemu ktos tu pisze ze to oszust, w razie czego piszcie pod gg25900394 moze sie złozymy na typ:)pozdrawiam. Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spadaj oszuście won!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  31. ta osoba nie jest oszustem brałąem od niej mecze ponad rok temu insidery,
    a teraz biorę fixy i po prostu mecze wchodzą a oto własnie chodzi
    więc również nie zgadzam się ze to oszust ponieważ nie zostałem nigdy przez niego oszukany, poza tym widziałem że też typy ma monitorowane przez popularny w Polsce serwis monitorujący typerów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz sam do siebie wredny oszuście!!

      Usuń
  32. zgadza się to nie oszust!! Jako jedyny daje typy 100% pewne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie ma typów 100% pewnych ten gość ale daje sporo zarobić gram za duża kase i szukałem kogoś takiego i widac warto, także spokojnie mogę polecic gram z nim około miesiąc i powiem że juz ponad 30 000 zł do przodu jestem, gram stawkami 5 tys , a ten pan u góry bzdury pisze, nawet widac na archiwum dostępnym na stronie http://fix-monitor.xorg.pl/nkprofile.html że nie ma 100 % skuteczności. Karol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak oszuście ty zarabiasz a naiwni tylko tracą !!! Wczoraj polecałeś swoje pseudo typy pól dnia na livesports. Spadaj stąd won!!!!!!!!!!!!!! idź se szczekać gdzie indziej!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. od ponad roku biorę typy od tego gościa i daje zarobić poprostu, a oszustem napewno nie jest, widze ze na tej stronie też dobrzy typerzy są umieszczani, pozdrawiam

      Usuń
  34. ten typer ma dobre typy biorę od niego i ani razu mnie nie oszukał,
    szukam kogoś do składki na fixy jak coś to piszczcie Marcins934@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. nie pisz sam do siebie oszuscie!!!!! bierzesz naprawde duza kase a nic nie wysylasz albo dajesz jakies glupoty!!!! Jestem przez ciebie na minusie spadaj won!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. gram z tym typerem ma monitoring typów proszę spojrzeć tutaj http://fix-monitor.xorg.pl/nkprofile.html
    jego typy są opłacalne bo gram wysokimi stawkami. Kamil Majden

    OdpowiedzUsuń
  37. wypieprzac dziady z http://stop-oszustom-w-necie.blogspot.com
    bralem typy od 3 typerów z http://www.fix-monitor.xorg.pl
    i troche słabo tylko ten nkprofile dał zarobić
    ale po jakiego h.. tu piszecie cos na temat tej strony monitorującej skoro jest ok!!
    darmowy blog i wszystko jasne ktoś moze 10 takich blogów zrobić.
    pozdro dla ziomków z fix-monitor. ps. nie się wkońcu odczepią od fix-monitoringu, pozdro dla osób z fix-monitor// Fredo

    OdpowiedzUsuń
  38. gowno a nie oplacalne spadaj stad oszuscie!!!! nie zachwalaj swojego smierdzacego pseudo bloga!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli chcecie tak na serio pewną współpracę i typy to wbijać na GG Panowie!! GG 42937346. Będziecie płacic za typy jakims debilom ?? Wbijać po pewniaki na GG razem ogramy buka a nie jakies pierdolenie czy oszust czy nie ;/


    Zapraszam wszytskich chętnych którzy chcą zarobić na : NEW BUTY na NEW komputer, rower, remont czy inne duperele przydatne do zycia :)


    Jestescie DURNI BO;

    PŁACICIE KASE JAKIMS LESZCZOM PRZED MECZEM ZA HUJ WIE CO!!

    I

    PŁACICIE BUKOM ZA POSYLANIE TEGO GOWNIANEGO TYPU A ONI ZA WASZE PIENIADZE KUPUJA SOBIE NOWE BUTY LUB BUDUJA DOMY JAK WPIERDALACIE PO TYISKACH CZY NAWET GŁUPICH 20zł. ZNajdzie się takich 10tys osob i sobie policzcie!


    NIE ZAPEWNIAM WAM 100% TYPOW BO TAKICH NIE MA ALE ZAPEWNIC 100% DOBRA WSPOLPRACE MOGĘ !




    JESZZCE RAZ ZAPRASZAM!

    GG 42937346

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacyjny typer! miałem jego mecze z 26-08-2012 strona http://perfect-tips.xorg.pl/ mecze HT/FT
    gg38959931

    OdpowiedzUsuń
  41. ja dzis chce kupic pewniaczka dobrze zaplace Barclays

    OdpowiedzUsuń
  42. Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like
    to send you an e-mail. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.

    Here is my website Book Of ra app kostenlos

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.