środa, 13 czerwca 2012

yamaha00@poczta.fm - OSZUST!!!

Witam Pana. Osoba stojąca za pseudo serwisem typykarola to naciągacz!!

Maile jakimi się aktualnie posługuje:
yamaha00@poczta.fm - oficjalny mail do korespondencji
typykarola@o2.pl - adres Moneybookers do wpłat

Widząc świetne wyniki na stronie i pisząc do niego otrzymujemy standardową informację (archiwum typów kończy się na początku maja), że "cały czas typuje i wysyła typy na maila, gg lub sms". Miesiąc jego typów kosztuje teraz 200-250 zł ale proponuje następnie promocję z podzieleniem wpłaty na początek i koniec miesiąca. Po zapłaceniu miałem otrzymać około 30-40 typów w skali miesiąca a do teraz przez kilkanaście dni otrzymałem 2 w przerwach kilkudniowych i "typer" totalnie nie odpisuje na maile a sporo już ich wysłałem i można się mocno podenerwować. Można prosić o typy, prosić o kontakt, pytać o cokolwiek i cisza!! Ale wystarczy, że napisze do niego nowa osoba i na zapytanie o dobre typy odpisuje, że nadal typuje itd. Wiem to ponieważ mam kontakt z 2 osobami, które również do niego napisały i do momentu kiedy były zainteresowane typami oczywiście odpisywał, kiedy jednak postawiły trudniejsze i niewygodne pytania znając moją sytuację z tym serwisem, wówczas oczywiście kontakt się urywa!! Osoba ta tworzy także fikcję wymyślonej drugiej osoby, która to rzekomo miała czy ma jego typy i je odsprzedawała, chce w ten sposób odwrócić uwagę od swojej osoby czy skuteczności swoich typów. Proszę jak najszybciej ostrzec wszystkich przed tym bardzo nieuczciwym pseudo typerem!!

98 komentarzy:

  1. Sprawa do rozwiązania jest przecież... IP komputera sprawdzimy, 2-3 dni i ustalone skąd wysyła maile... Później trochę papierkowej roboty plus sprawdzenie danych, by nie było pomyłki i za jakiś tydzień odwiedzą go pewni panowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha papierkowej roboty? a co bedziesz trzepał worki po cemencie?
    czy wywieziesz na sybir za to ze ktoś mu DOBROWOLNIE wpłacił 50 zł na konto? haha
    jak ci ktoś pdaje kasę z kolegów to też leci z tym do urzędu skarbowego żebyś zapłacił podatek? haha o czym ty piszesz? wracaj do odrabiania lekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem że chodzi o stronę www.typykarola.obstawia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co z tego, że dobrowolnie... A jak sprzedajesz na allegro to jak hm? Ktoś ci płaci za np telefon... A w jego przypadku za typy więc?

    Dobrowolnie czy nie, US to nie interesuje, ile ty masz lat 14?

    Liczy się fakt przyjęcia pieniędzy i nierozliczenie się z Urzędem Skarbowym !

    Nie ma zarejestrowanej działalności gospodarczej w tym przypadku jest to tzw. Doradztwo Sportowe - tak to jest opisane według prawa polskiego !

    Płaci Zus z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i podatki od przychodów czyli wpłat na jakieś konto - jak tak to ok... A jak nie to kara !

    OdpowiedzUsuń
  5. ale głupoty wypisujesz
    znasz takie coś jak kwota wolna od podatku ?
    raczej nie bo znasz tylko słowa typu urząd skarbowy kara działalność . .

    ale działaj działaj stróżu prawa tylko nie strać zapału he he :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwota wolna od podatku to 3091 zł ziomuś... Jeśli ją przekroczy to zaczynamy się nim interesować

    Na allegro przyjdzie pora również

    Wkleiłem Ci to również do tego tematu

    OdpowiedzUsuń
  7. a myslisz ze wyciagnał wiecej niz 3 tysie?
    człowieku ogarnij sie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. To zostanie sprawdzone... Tak jak z allegro czy w innego typu kontrolach, językiem potocznym - płotki nikogo nie interesują, malutkie kwoty itd... Jednak, gdy ktoś czerpie z tego typu działalności duże korzyści finansowe np 12000 zł w skali roku, wtedy zostanie sprawdzony

    OdpowiedzUsuń
  9. Gośc ma racje który napisał 1 post. przechodziłem podobną sprawe tylko ze troche wiecej niż tydzien takie coś trwa do 3 miesiecy ... Nie rozumiem czemu Policja nie zajmuje sie takimi sprawami

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo jest zbyt mała szkodliwość czynu społecznego... Dużo roboty dla nich a do odzyskania np 1300 zł , gdyby mogli, to by ci wprost powiedzieli " Większy będzie koszt naszych działań niż kwota, którą Pan stracił "

    OdpowiedzUsuń
  11. nie macie co robić w domu
    no-life ???

    a moze zamiast szukać chuja do dupy to lepiej zająć się sobą i uczciwą pracą? i SAMEMU typować ?

    OdpowiedzUsuń
  12. obok jest długa lista
    zgłaszaj wszystkich jak leci a w pierwszej kolejności oslubeta złodzieja

    OdpowiedzUsuń
  13. Odrzucając z tej listy chorwackich blogerów, sądzę, że i tak z około 20-30 stron i właścicieli, jeśli patrzyć po IP komputera okaże się, że 1 IP pasuje do 3-5 blogerów, co jak wiadomo nie dziwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to Chorwatów nie zamierzasz tropić ? oni mogą okradać ludzi?
      musisz nawiązać kontakt z Interpolem i wtedy wszystkie blogi świata zweryfikujesz i wielu oszustów zostanie ukaranych!
      nagroda nobla dla ciebie !!!!

      Usuń
  14. euro-typy.pl ten oszust napewno mial wczesniej strone typujwygrywaj.pl te same screeny nawet nie zmienil a po drugie na dole pisze kto strone wykonal i tez to samo jest..do tego zobaczcie kontakt..jaki ma ,niemcem jest ?wtf? no i oczywiscie ta osoba przeglada tego bloga i sie nie zdziwie jak zaraz jakis anonimowy(czyli nasz oszust) napisze ze te strony sa wiarygodne czy cos w tym stylu..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. do anonima co chce naprawiać świat
    mam pytanie: chwalisz się czy żalisz? jak chcesz łapać to łap ludzi, pisz donosy ale nie musisz się z nami dzielić tym bo tylko zaśmiecasz komentarze. Jak już wsadzisz kilku do więzienia to daj znać !!

    OdpowiedzUsuń
  16. a może zrzutka na próbę :

    http://opakos.blogspot.com/

    obserwowałem, archiwum nieprzekręcane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja proponuje na niego urząd skarbowy - na tego złodzieja niepłacącego podatków w Polsce

      Usuń
  17. http://www.codziennadawkaemocji.blogspot.com/

    warto i tanio mozna coś kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OSZUST!!!

      Usuń
    2. OSZUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  18. http://www.codziennadawkaemocji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. DARMOWY TYP DODANY !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Polska lipa jak zawsze! Poracha! Do domu macie blisko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dajcie im premie!! Więcej reklam!

    Do kamieniołomów!

    Janek !

    OdpowiedzUsuń
  22. jak to możliwe idioto że www.codziennadawkaemocji.blogspot.com jest oszustem skoro podawał darmowe typy i kurwa mam wykupiony abo !

    OdpowiedzUsuń
  23. Polska odpadła !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. www.codziennadawkaemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Marny Błaszczykowski dał popis też...

    Tyle kasy zarabiasz i sępisz na bilety dla rodziny? ...

    Idź do biedronki

    OdpowiedzUsuń
  26. racja płaczek!
    niech powie dlaczego grali kiepsko a nie tłumaczą się że nie spali do 24 bo żydzili o bilety
    łysa pała lato dobrze powiedział!
    zarabiają w chooooj kasy i co? nie stać ich, żeby kupić sobie loże?

    najlepiej niech jeszcze biedaków z siebie zrobić.... a taki kasperczak - wybitny reprezentant Polski, medalista mistrzostw siedział jak zwykły kibic za bramką pewnie chooooj tam widział i jakoś nie płacze do tvn24, że nie dostał loży prezydenckiej razem z tuskiem

    przegrywać też trzeba umić ale tego jednak nie potrafią nasze grajki!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. mecz z Grecją zdecydował przeciez o awansie.Przez taki okres czasu nia pamietam zeby byla druga taka druzyna co majac 1-0 i grajac 11 na 10 prawie nie przegrala,a wrecz zostala zdeklasowana w 2 polowie.Jakby wygrali z Grekami ,przeciez bylby awans kosztem wlasnie Greków

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnie dwa darmowe typy na

    www.codziennadawkaemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W dupach się poprzewracało ! Na ławkę z nimi albo sprzedać !

    OdpowiedzUsuń
  30. jak dzisiaj dajecie Portugalie?

    OdpowiedzUsuń
  31. wygra 1-0 i jeszcze ze ronaldo strzeli gola,bo jest w formie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gwarantowany Miesięczny Zysk

    www.codziennadawkaemocji.blogspot.com

    Zajrzyj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba raczej codziennadawkaoszustw.blogspot.com....spadaj oszuście!!!!!!!!!!!!!! WON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  33. nic ciekawego u was

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeżeli ludzie są naiwni i płacą grubą kasę, bo ktoś stworzył jakieś archiwum na swoim blogu albo i nie to ich strata...Może się w końcu nauczą, że świat nie jest taki różowy. Przecież wystarczy zapłać 10zł i mieć monitoring typów, to zawsze jest bardziej przekonujące, niż nic... Nie tylko oszustów trzeba ścigać, ale też ludzi uświadamiać.
    Taka jest moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  35. Niemiecka machina to siła! Uczcie się żałośni Polacy, szajski naród i śmieszne piłkarzyki! Jakby Niemcy mieli taką grupę jak Polska to po 3 meczach mieliby z 15 bramek wbitych!!!

    Niemcy power! Polska dno!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na bloga !!! Mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń
  37. http://olik1001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    Szukam osoby która współpracuje z Panem o adresie -email lesniowski_krystian@o2.pl ??? Za nawiązanie współpracy woła sobie od 1-3tyś zł za pierwszą informację przy dalszej współpracy już o połowę mniej.Prosiłbym o kontakt z taką osobę gdyż mam pewną propozycję
    (najlepiej by było już dziś gdyż prawdopodobnie posiada na dziś taką informacje) kontakt luytr@02.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. mail zapisany, zrobimy małą prowokację :D

    Idziemy po WAS - US

    OdpowiedzUsuń
  40. ja współpracuje z lesniowski_krystian@o2.pl ale nie mam zamiaru się odzywać i z kimś o tym gadać i chyba jakiś frajer co chce wyłudzić kase tylko może się odezwać w tej sprawie gośc podaję czysty zysk a ty chcesz by ktoś ci pomógł czy dał tą informację dla ciebie?????

    To tak jakbym wygrał kasę i ci ją oddał.

    OdpowiedzUsuń
  41. CENNE INFORMACJE

    Wysoka Skuteczność
    Wysokie Kursy
    100 % Gwarancja

    JUŻ DZIŚ KURS 5.50 !

    http://goo.gl/l6ZIs

    jg8a1

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy, który współpracujesz z lesniowski_krystian@o2.pl , wydaje mi się, ze ta osoba , która poszukuje , to chce zapewne złozyc się na opłate . Ja sam jestem chętny , aby z kimś sie złozyc ,na typ od tego goscia . Zawsze to mniejsza opłata ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty aby się dobrze czujesz??? Po co ja mam się z kimś składać jak i tak zapłacę ten 1tyś a zagram kupon za 4tyś i tak mam kupe kasy zysku więc po co się pakować w takie gówno?? a jak ta osoba to jakiś młody szczawik co chce tylko na handel i potem jak cos w razie wo skąd masz te informacje i gosc poda ze o de mnie i ja mam przypał także nie ma mowy zapomnijcie.

      Usuń
    2. Ja brałem od tego lesniowskiego 1 typ który wszedl był to kurs 3,5 zapłaciłem całą kwotę 900zł Ale na razie nie próbuję gdyż jest to jak dla mnie za duży koszt a tak naprawdę ciężko po 1 typie komuś zaufać bo gdybym miał ta 100% pewnosc bym nawet się zapożyczył ale nie mam takiej pewnosci.

      Usuń
  43. Radzę z tym gosciem nic nie kombinować z tego co wiem to jakiś Informatyk jest jego kilka osób wyciulało bo dawał mozliwosc wpłaty po spotkaniach i prawdopodobnie kilka osob złapał i teraz szukają w sklepach nowych kompów. Więc nie radze.

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja tego Pana lesniowski_krystian@o2.pl wychujałem i nic mi nie zrobił ,wpłaciłem mu przed meczem mała wpłatę 200zł po meczu miałem dopłacić 800zł.Mecz bez zarzutów wszedł ale szkoda mi było kasy zresztą skąd mam wiedzieć czy to nie na farcie co prawda kurs był 5.0 ale nie wiadomo.próbowałem znów jakoś uzyskać informację ale zbytnio się gosc nie dał. Fajnie by było znów mieć informację ale nie zapłacę mu 1 tyś bo to dla mnie jest za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. A może się wypowidziec, ta osoba, która ma kontakt z lesniowski_krystian@o2.pl , jak czesto sa podawane takie typy, czy zdarza sie, ze nie wejdzie jakies spotkanie ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja także wypowiem się na temat tego Pana Lesniowski-krystian
    ja także brałem 1 mecz od niego wszedł i chciałem po meczu zapłacić lecz on pisał że tylko wpłata po przez jakieś Moneybokers ja nie mam tego konta więc nie zapłaciłem miałem potem problemy z tym Panem jakieś próby włam na skrzynkę itp. Więc nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja tam polecam http://www.magicinsiders.blogspot.com/ ... przynajmniej jakis blog bez sciem ... trzeci rok widnieje w sieci i jest coraz ambitniejszy pod wzgledem skutecznosci, cen no i ostatnio nawet oprawy graficznej ... ktora ku memu zaskoczeniu wyglada profesjonalniej ... dzis podal 3 typy ... w tym trafiony kurs ok 5,00 z ligi norweskiej w zakladzie bez remisu i do tego dwa mecze ktore zakonczyly sie zwrotami gotowki ;) ciekawie prowadzona stronka ... mozna przejrzec statystyki i poogladac bramki z postawionych spotkan ... wyglada to calkiem niezle

    OdpowiedzUsuń
  49. A co myślicie o http://stopln.pl? Wczoraj sprzedawał typy, nie kupiłem ale się zastanawiałem i na koniec wyszło że uczciwie? Co zrobić następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
  50. Niewiem jak sie zakłada tu nowy temat wiec pisze tu. Uwaga na oszusta z naszej klasy ktory jest monitorowan na org. Gosc podal typ All Boys- Boca Juniors X oczywiscie bylo 3:0 albo 3:1 a na fix monitoring podali ze typ wszedl jako wygrana gospodarzy.... Cala ta jego zielona lista archiwum to sciema... albo nedzne typy ktore od czasu do czasu wejda. Bardzo prosze uwazac na oszuta a wlascicielowi tego bloga o przyjrzeniu sie temu bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze nie wiesz ze fix-monitoring oprócz tej dziecinnej strony ma z 3 strony z fixami i insiderami na których naciąga?
      :D no weź.... rozbawiłeś mnie

      Usuń
  51. same oszusty czym wy się podniecacie
    stopln pograj z nim dłużej tgo zobaczysz jaki jest uczciwy, jak nabierasz się na te kupony po 1000 PLn to niezły z ciebie dzieciak
    magicinsiders haha - jak można oceniac serwis po jego wyglądzie?
    poproś go o screeny a wtedy dowiesz jaki jest uczciwy - ja usłyszałem odp ze "to moja prywatna sprawa za ile gram i nie musze pokazywać swoich kuponów"... :D wy wtapiacie po 100-200 zł ON ZA 2 ZŁ gra haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahahahah nie pierdol;d to że kogoś stać grać tysiącami to takie dziwne? Właśnie tylko tacy zarabiają tak naprawdę. Magic insiders jak dobrze z nim pogadasz pokazuje kupony i to jest prawda wszystko więc po co mówisz jak nie wiesz? a co do stopln to nie mam pojecia wyglada ok ale w tak krotkim czasie ciezko cokolwiek powiedziec

      Usuń
  52. to pokaz te kupony bo ja też ich nie widziałem, a to ze istnieje od dawna to nic nie znaczy. Tylko ci co grają tysiącami dają zarobek bukom pamiętaj o tym. Buki nie zarabiają na 2 złotowcach tylko na tych co myślą, że w miesiąc zarobią kasy za caly rok. Takich buki szybko sprowadzają na ziemie a potem te miernoty spotykają się na spotkaniach uzależnionych od hazardu i z ogromnymi długami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna mądra wypowiedź. Wiesz ze buki zarabiają niezaleznie od wyniku spotkania?

      Usuń
    2. taaa szczegolnie na tych co puszczaja kupony po 2 zł no na tych zarabiają miliony... widzę, że troche pojęcia nie masz o tym. Znam 2 osoby co robią na codzień w STS i wiem od nich jakie niektórzy puszczają zakłady i to niestety nie są wygrane zakłady. Dzieciaki, emeryci i dziadki grające za 2 zł to tzw plankton, który przychodzi i myśli, że wygra nie wiadomo co. To tak jak w toto-lotku. Grają dziesiątki tysięcy a wygrywa jeden albo i często nikt...

      Usuń
    3. hahahah znawca. Poprzednik ma racje. istnieje cos takiego jak marża. zakładamy że sa 2 typy: 1 i 2. Jest po 50% szans. kursy po 1.85, pan zenek stawia na 1 stówe, pan jan na drugi stowe. wygrywa tylko jeden. Zakłady wniesione to 200 zł wygrana jednego 185. 15 zł buk jest do przodu niezaleznie od wyniku. i teraz wyzsza matematyka, podstawienie do skali i puff mamy równania bukmacherskie. wiec skoncz pierdolic swoje madrosci. wiekszosc ludzi ktora sie zna gra na necie. wejdz na pierwsze lepsze forum i zobacz za ile ludzie graja

      Usuń
    4. uuu znafffca haha
      mamy mecz tenisa - 1 to kurs 1,30 2 to kurs 3,50
      pan zenek stawia 100 na 2 i wygrywa 350 zł a a pan jan stawia 100 na jedynke wkład 200 zł ale buk traci 150 zł i dalej jesteś taki mądry panie matematyk ??? :D :D
      bueehehe tu nie chodzi o to, co napisałeś tu chodzi o przykład że pan jan gra na 1 po kursie 1,30 i wtapia przykładowo 5 tysięcy zł. marża 15 zł o czym ty piszesz. To są płotki.. widziałeś jakie ludzie potrafią włożyć pieniądze w taki buk naziemny? widziałeś kiedyś jak panienka obsługująca kompa dzowni do centrali i pyta się czy moze coś tam puscic za 20 tysięcy? po czym pan nie wyglądający na jakiegoś nadzianego wyciąga z małej torebeczki z reklamą empik-a 20 tysięcy w gotówce.. to jest gra. zawsze sobie zapamietuje typy takich kozaków. I nigdy nikt z tych osób nie wygrał. zreszta przytoczę historie aktualną. Stałem w kolejce w sts przed meczem Polska-Rosja. 2 gości i jedna babeczka nie mająca pojęcia o piłce ale podpuszczona ogólną nagonką w mediach że wjebiemy z ruskimi 0-3, zagrali łącznie za 1200 zł oczywiście na Rosję... wynik każdy dobrze zna... więc nie pisz mi o marżach , bo nie w tym rzecz. Wiadomo, że jak sa równe kursy jak np w tenisie i jest mniej więcej po tyle samo kuponów puszczonych na oba typy to jeszcze to w grę wchodzi. Ogólnie buki manipulują typami, najpierw kursy rosną potem maleją, ludzie głupieją a wynik każdy dobrze zna ale po fakcie. Nie sil się tu na mądrości i jakieś równania bukmacherskie bo się ośmieszasz. pokaż to forum gdzie są te kupony za wielkie stawki - rozumiem że to forum graficzne, bo dorobić sobie jedno albo dwa zera to umie każdy dzieciak w paincie. Pokaż mi te same kupony z ziemniaka na taką samą stawkę i raczej będziesz miał trudność, bo ludzie nie chwalą sie takimi rzeczami a w necie masz śmietnik wystarczy wpisać w google odpowiedni wyraz i wypluwa ci setki różnych kuponów do wyboru do koloru i każdy moze być twój panie wirtualny milionerze !!! :D

      Usuń
    5. Dobra po przeczytaniu dwóch pierwszych zdan nie czytam tych głupot dalej. Najpierw się doszkol potem pogadamy:)

      Usuń
    6. ha ha a jednak zabolało
      nie czytaj dalej bo takie pieniądze to widziałeś tylko w w familiadzie hehe

      równania bukmacherskie hahahha gdzie żeś to wyczytał?

      Usuń
    7. Ale z ciebie jest dobry frajer, gimanzjum czy technikum?

      Usuń
    8. www.forum.bukmacherskie.com nikt normalny jak z nim rozmawiasz w tym stylu nie pokaze ci kuponu przeciez;d

      Usuń
    9. uuu siedzisz na www.forum.bukmacherskie.com to gratuluje !!
      serioo !! jesteś prawdziwy znawca !! :D
      zapewne elita typerska :D
      nie wyszło kilka razy i teraz bawisz się w blogi z fiksami rozumiem O_0

      Usuń
    10. Nie bawie sie w blogi nigdy nie kupilem i nie kupie, to co oni sprzedaja to kazdy srednio rozgarniety czlowiek wymysli. i nie sil sie na zarty bo sa głupie znawco;d chcesz to mozemy sie zmierzyc na typy

      Usuń
    11. podałem ci przykłady z życia więc może zamiast siedzieć na np bet365 i patrzeć jak kolejne 2 zł na kuponie leci do buka to wyjdź na ulice przejdź się do fortuny, stsa, totomiksa posiedź chwilę np w weekend jak są ligi europejskie i zobaczysz jakie perełki przychodzą i ile kasy przynoszą do buka.. nie pisz mi o tych wirtualnych wygranych, wiesz co to są limity? ludzie potrafią być limitowani nawet do kilkudziesięciu złotych a ty dalej wierz w te bajki że walą kupony po 3 tysiące u buka a buk nie reaguje tylko daje sie ogrywać... z bukiem internetowym nie masz szans.. za dużo wygrywasz? dostajesz limity, próbujesz go wychujać - to masz blokadę konta i wszystko co na nim miałeś leci do buka.. a im możesz narobić tylko cie postraszą, ze jestes z PL i to jest nielegalne... znam troche takich przypadków, znam kilka osób siedzacych w bukmacherce i nam je osobiscie a nie przez neta czy maila bo takie znajomości to gówno a nie znajomości. ktoś ci bajeruje co on nie gra ile kasy juz nie wygrał a tak naprawde to chuja ma. Ludzie co wygrywają dużą kase i ogólnie za dużą kasę grający nie chwalą się takimi rzeczami w internecie, nie bawią się w fora , pisanie analiza itd. Czy to tak trudno pojąć ??

      Usuń
    12. Twoje wyssane z chuja teorie mnie bawią;d

      Usuń
    13. oj boli boli hehee
      ale nie przejmuj się 99% żyje podobnie jak ty w wirtualnym świecie i każdy z was ogrywa buki netowe i twierdzi, że naziemne sa złe bo mają podatek

      tak tak :D
      tak właśnie jest, więc możesz opuścić już tą stronę i sprawdzić jak tam idzie wygrywanie piniędzy a na koncie juz pewnie milion pincet sto dziewincet zł :D

      Usuń
    14. http://mojplik.pl/img_upl/7090563.jpeg

      Masz pajacu;d

      Usuń
    15. Żyj teorią o dopisywaniu z paint ja ide pic za wygrane pieniadze mysl co chcesz;d

      Usuń
    16. chwalisz się czy żalisz tym kuponem ?? :D:D
      wygrana życia ??? czy paint ??? :D

      tak idż pić tylko, że co ty pijesz jak jutro do gimnazjum na 8mą zapierdalasz gimbusem :D

      Usuń
    17. ?????;D?????:D??????:D?????:D

      Usuń
    18. "Ludzie co wygrywają dużą kase i ogólnie za dużą kasę grający nie chwalą się takimi rzeczami w internecie, nie bawią się w fora , pisanie analiza itd. Czy to tak trudno pojąć ??"
      DOBRZE PISZESZ NA TYCH FORACH TO PISZĄ TYLKO TEORETYCY LUB ICH STAWKI TRZEBA DZIELIĆ PRZEZ 100. JAK PISZE ZE MA PEWNIAKA I GRA ZA 200 TO ZNACZY ZE PUŚCIŁ KUPON ZA 2 ZŁ.

      Usuń
  53. taka prawda. nikt normalny nie gra takimi stawkami. Chyba ze zarabia się po 5-8 tysi. bo kto zarabiający po 2-3 tysie gra 1000 na kupon? tylko idiota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś kto zarobił na zakładach te 5 tysi?

      Usuń
  54. stopln.pl ściemnił w komentarzach

    osobiście polecam

    www.codziennadawkaemocji.blogspot.com

    w chuj tani i opłacalny abonament i podaje super typy po kursach 4.00 - 5.00 po tańszej cenie.

    bartek.stasiuk@10g.pl
    (pisać tylko osoby zainteresowane kursami 4.00 - 5.00)

    OdpowiedzUsuń
  55. autoreklama?
    ładnie tak bartuś samego siebie reklamować?
    chcesz mieć klopoty niebawem?

    OdpowiedzUsuń
  56. nie strasz nie strasz bo sie zesrasz

    OdpowiedzUsuń
  57. Zainteresowanych proszę o kontakt

    bartek.stasiuk@10g.pl


    kurs 6,00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A laske mi zrobisz jak kupie ten kurs?

      Usuń
  58. betinfo89@o2.pl26.06.2012, 13:43

    Witam,

    Zespół betinfo89 powraca po 5 miesięcznej przerwie.

    Już tydzień temu dostaliśmy informację na temat dzisiejszego spotkania, które odbędzie się o godzinie 17:00.
    Dzisiejszy typ wysyłamy zupełnie za darmo dla wszystkich zainteresowanych dalszą współpracą.

    26.06.2012 | 17:30
    Finlandia: Ykkonen
    HIFK - SJK
    Typ : 1 Kurs : 5,00

    Jeśli jesteś zainteresowany dalszą współpracą, skontaktuj się z nami po meczu.

    Kontakt :
    betinfo89@o2.pl

    UWAGA :
    - jedyny kontakt z nami poprzez email (betinfo89@o2.pl)
    - nie posiadamy strony www, gadu-gadu ani innych komunikatorów

    Pozdrawiamy, zespół betinfo89.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stop-oszustom-w-necie.blogspot.com

      nie trzeba ciebie dodawać sam sie dodałes na liste oszustów buehehe

      Usuń
    2. (betinfo89@o2.pl) - oszust nie brać nic od niego ?!!!!

      Usuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26.06.2012 | 17:30
      Finlandia: Ykkonen
      HIFK - SJK
      Typ : 1 Kurs : 5,00

      0-4...

      Usuń
  60. http://high-type-odds.blogspot.com/ Jedyne sprawdzone źródło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl

      FIXY !!! FIXY!!!! PEWNE!!!!!!!!!! TANIO!!!!!

      Usuń
  61. JA NIE JESTEM OSZUSTEM ANI NACIĄGACZEM,

    CZASEM WYGRAM CZASEM PRZEGRAM,

    PROWADZĘ BLOGA O TEMATYCE TENISOWEJ Z TYPAMI ZA DARMO.

    ZAPRASZAM

    http://betting-sports-winner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli chcecie tak na serio pewną współpracę i typy to wbijać na GG Panowie!! GG 42937346. Będziecie płacic za typy jakims debilom ?? Wbijać po pewniaki na GG razem ogramy buka a nie jakies pierdolenie czy oszust czy nie ;/


    Zapraszam wszytskich chętnych którzy chcą zarobić na : NEW BUTY na NEW komputer, rower, remont czy inne duperele przydatne do zycia :)


    Jestescie DURNI BO;

    PŁACICIE KASE JAKIMS LESZCZOM PRZED MECZEM ZA HUJ WIE CO!!

    I

    PŁACICIE BUKOM ZA POSYLANIE TEGO GOWNIANEGO TYPU A ONI ZA WASZE PIENIADZE KUPUJA SOBIE NOWE BUTY LUB BUDUJA DOMY JAK WPIERDALACIE PO TYISKACH CZY NAWET GŁUPICH 20zł. ZNajdzie się takich 10tys osob i sobie policzcie!


    NIE ZAPEWNIAM WAM 100% TYPOW BO TAKICH NIE MA ALE ZAPEWNIC 100% DOBRA WSPOLPRACE MOGĘ !




    JESZZCE RAZ ZAPRASZAM!

    GG 42937346

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.