środa, 18 stycznia 2012

kolejny oszust - Arek Kalimiń

Witam, dostałem niedawno takie ogłoszenie na maila:
Witam
Zapewne każdy słyszał o zamkniętych forach bukmacherskich ale nigdzie nie mogł ich znaleźć.Na forum mogli być tylko wybrańcy z najlepszymi statystykami typowania. Jestem polskim administratorem na jedynym w Polsce zamkniętym forum. Współpracuje od lat z ludźmi m.in. z Hiszpanii , Belgii , Rumunii i Meksyku którzy są informatorami w tej dziedzinie. Na forum są tylko umieszczane najwazniejsze informacje zza granicy TAKŻE O MECZACH TYCH ''PEWNIEJSZYCH'' , ponad to jest tam czterech typerów którzy za wspólną racją wystawiają dziennie 1,2 typy gdzie skuteczność wynosi 80-90 % z kursami około 3. Adresu forum nigdzie nie mozna znaleźć nie ma go w zadnym katalogu i ponad to jest chronione hasłem. Dostęp do forum kosztuje jednorazowo 300 zł. -( suma dla opłacenia informatorów i typerów oraz serwera.) Jest to jedyne takie zamknięte polskie forum.. Podsumowując: Statystyki informatorów:Na 48 mecze 40 trafionych ze średnim kursem 5 Statystyki typerów :Na 257 typów 196 trafionych kursy około 3. (Statystyki na dzień dzisiejszy) jezeli jesteś zainteresowany współpracą daj znać.
Niczego nie świadom rozłożyłem kwotę na raty (co wzbudziło moje zaufanie) i wpłaciłem 1 ratę. Dostałem w zamian adres: polishxforum.co.uk haslo:34644ghg656. Taka strona nie istnieje!! Odpisałem na maila: closedpolishforum@o2.pl ale ten Pan przestał się odzywać!! Po prostu wziął kasę i zniknął. Przedstawia się jako Arek Kalimiń. Nie dajcie się nabrać. To jeden wielki oszust!!!!!

1 komentarz:

  1. wplaciles kase chociaz nawet nie znales adresu strony?
    heee sam sobie jestes winien, przeciez oni na takich zeruja co nic nie wiedza a pozniej placza

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.