środa, 11 stycznia 2012

monthlyprofitweb.blogspot.com - oszust !!!

Witam

Stronka jak w temacie, gość bierze 70zł za typ z super kursem i na pierwszy rzut oka wygląda to ok ale kupiłem taki typ i już jak go dostałem to wiedziałem że 10zł mogę tylko zaryzykować na taki niby typ który oczywiście nie wszedł i drugi który dostałem też oczywiście okazał się klapą.

Ogólnie odbywa się to tak że goś podaje jak w tej chwili że ma typ z kursem około 25 na 2 stycznia jeżeli typ wejdzie to wstawi screena niby od klienta z wygraną, a jak typ nie wejdzie to wogóle usunie wszystkie informacje jakoby miał taki typ wogóle podać - zaciera ślady pudeł:-)

Jak napisałem do niego:
oj nieładnie! Typ nie wszedł co zresztą było do przewidzenia, a z blogu usunął Pan wogóle info o wczorajszym typie płatnym co oznacza że oszukuje Pan ludzi jak większość osób prowadzących takie blogi
to dostałem to:
slucham ? chyba widzial pan regulamin i akceptowal go pan,wiec dlaczego teraz ma pan pretensje? ja umieszczam na blogu to co chce a ludzie ktorzy to akceptuja godza sie z tym i wiedza o tym,z rana jutro podam darmowy typ,pozdrawiam

wiec nie zarzuca mi pan tutaj ze oszukuje.bo nie oszukuje.a to ze informacji o wczorajszym typie nie umieiscilem to moja sprawa.
Jak odpisałem:
Ale czego Pan sie rzuca! ja napisałem że usunął Pan info o wczorajszym typie płatnym jak by go wogóle nie było więc to jawne oszustwo bo wystarczyło by się przyznać do nie trafionego typu i tyle! proszę czytać ze zrozumieniem.
Kupiłem typ straciłem i za to prretensji nie mam ale usuwanie takich informacji to nieładnie z Pana strony bo czytając Pana blog nasuwa się stwierdzenie - gość żadko ma typy ale przemyślane i trafia, kupie typ i spróbuje
Ale jak na drugi dzień widze że info usunięte i znowu info o następnym super typie to krew mnie zalewa!
Niech Pan przywróci wszystkie informacje o swoich nie trafionych typach zobaczymy wtedy ile tak naprawde Pan trafił.
i to już sie nie odezwał tylo podał drugi typ nietrafiony
typy które dostałem poniżej:

monthlyprofitweb P
łatny typ - 26.12.2011 - kurs ok 30

FC St. Johnstone - Kilmarnock FC ht/ft 1/2

monthlyprofitweb P
łatny typ - 26.12.2011 - kurs ok 30

Kortrijk St. Liege ht/ft 1/2

Ps. po moich emailach po raz pierwszy nie skasował informacji o swoim super typie i nawet napisał że okazał się on porażką
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.