środa, 11 stycznia 2012

oszukany prosi o pomoc...

Witam

Zostałem oszukany przez jedną strone oferującą fixy. Zapłaciłem za fixa 600zł przez Moneybookers i dostałem noby fixa. Postawiłem na mecz 100zł po kursie 9.50 . Kupon przegrany. Gdy chciałem się skontaktować z osobą sprzedająca fixy ona mi odpisała ze zostałem oszukany i nie odda pieniędzy.

Mam jedynie zapis z rozmowy email oraz dane konta MB - imie i nazwisko (chyba fałszywe bo niewierze że ktoś sie nazywa Eustachy Policjant)

Co mogę zrobić? Prosze o pomoc

Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Przykro to mówić ale niestety nie da się nic zrobić. Nie chcę nic z góry tutaj pisać ale ja miałem podobną sytuacje. Zostałem oszukany na 400zł. Miałem także dane mb i rozmowy na e-mail. Poszedłem z tym na komendę a nuż się uda co miałem do stracenia.400+600zł przegrałem ogólnie na tym meczu. Oczywiście na Policji przyjęli zgłoszenie lecz miałem nie małe problemy. Zostało mi to tak wytłumaczone.

    Osoba jak i ja w tej chwili dopuszczamy się oszustwa osoba sprzedająca wykracza tym iż pobiera korzyści majątkowe z czegoś co przynosi straty. Zaś ja kupujący takie coś i stawiający i nie poinformowanie zaraz na początku takiej sytuacji odpowiada za skorzystanie z tej usługi.Bo gdyby się udało by nic ni zostało zgłoszone. Ale to mało Po kilku dniach zapukała do mnie Policja zabrali mi twardy dysk z komputera + laptopa. A jak wiadomo nie mam w zwykłym komputerze oryginalnego oprogramowania kolejny problem. Choć mineło już prawie pół roku. To jak sobie pomyślę o tamtej sprawie to mnie ciarpki przechodzą. Oczywiscie goscia nie złapali okazało się że działał On po za Polską do tego jego dane na MB były błędne. I tak własnie z tego to wynikło. Ja tutaj nikogo nie strasze zniechęcam Ale piszę jak ja miałem.

    I powtarzam po raz kolejny nie płacicie nikomu za typy czy to 1zł czy 500zł. Ludzie nie ma ustawek w necie czy wreszcie to zrozumiecie nie ma opcji nie ma i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoś naruszenie zasad korzystania z serwisu

    Zniesławienie/oszczerstwo/pomówienie

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli na policji nic nie zdziałają ? i jeszcze moge wpaść że stawiam na zakłady, gram w hazard tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również odradzam... Straciłem w sumie mniej,bo 259zł, ale to jedno wielkie piekło...
    Miałem numer konta telefon kontaktowy, jednak nie miałem maili... Tak naprwdę bardziej zaszkodziłem sobie niż oszustowi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zaszkodziłes sobie? I dlaczego nie miałes maili?

      Usuń
  5. nie dajcie sie nabrac

    OdpowiedzUsuń
  6. Policja tu nie pomorze ,a oszusci zmienia gg email i od nowa ,a wsyscy sie ogłaszaja na livesport

    OdpowiedzUsuń
  7. tego dziadostwa jest pełno trzeba popieram akcje stop oszustom

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.