niedziela, 10 stycznia 2010

DOPING SPORTU już nie istnieje :)

Krótka była przygoda z fixami blogera DOPING SPORTU. Przyznam szczerze, że dawno nie miałem do czynienia z takim idiotą. Gdy poprosiłem go o kolejne screeny prze pomyłkę wysłał mi screen na którym jasno było widać, że zagrał swój ustawiony mecz za 4 złote... Jak szybko powstał tak szybko skończył z fixami. STOP IDIOTOM I OSZUSTOM Z USTAWIONYMI MECZAMI. Na pamiątkę mam screen z jego bloga... Doping Sportu... też trzeba mieć nieźle w głowie, żeby taką nazwę wymyślić dla bloga :


10 komentarzy:

  1. frajer jakich mało
    uzywa godła i barw Polski do oszukiwania rodaków
    obciąc mu ptaka

    OdpowiedzUsuń
  2. opbciąc to można tobie broche pacanie jebany

    OdpowiedzUsuń
  3. JELENI SIĘ CENI!!
    POZDRAWIAM LESZCZY Z TEGO BLOGU!!!!!
    (ALAN i CZYTELNICY nieudacznicy)

    TAK NAPRAWDĘ TEN BLOG TO MÓJ CZYLI ALANA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doping SPORTU chetnie wytrzaskał bym ci twój ryj moim kutasem

    OdpowiedzUsuń
  5. DOPING JAK TAM TWOJE 1000 NA KAVALE HAHAHA GLUPI JESTES JAK TWOJA MATKA I TAK TEGO NIKT NIE GRAŁ A Z SIEBIE ZROBILES CIOTE TYLKO BO NAWET NIE UMIESZ PODROBIC KUPONOW Z KONTA GOSCIA

    OdpowiedzUsuń
  6. doping sportu ty kurwo choc nie jestem gejem to ciebie wyruchałbym z przyjemnoscią

    OdpowiedzUsuń
  7. MORDA PSIIÓÓÓRYYYY JEBANE NIEUDACZNIKI !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.