wtorek, 19 stycznia 2010

http://fixedandinsiders.blogspot.com/ to OSZUST !!!

Blog http://fixedandinsiders.blogspot.com/ prowadzi oszust. Więcej w mailu od czytelnika: Kolejny oszust z fixami i insiderami.Początkowo podawał mecze za free trafił o ile pamiętam 2-3 mecze z kursami >2.00.Wszystko ładnie ale już za kolejny weekend chciał kase.Niby kupiły 4 osoby i wygrały 2/2.W kolejny weekend ja się zgłosiłem...wytargowałem cene nie 40 euro a jedynie 110zł.Jeszcze sam mu opisałem, że nie chce pseudo fixów tylko skuteczne informacje z dobrą skutecznością.Podał mi 2 fixy i 1 insider tak jak było w umowie.1 fix wszedł z IV czy V ligi angielskie,bryzlijska liga nie weszła taki fix i dobre info, że wynik 0:3 i insider też nie wszedł podał jakieś durne waterpolo i lost 5:8 łącznie bilans weekendu 1/3.Poprosiłem go o zwrot przynajmniej połowy czyli te 50zł.Oczywiście odpisał, że nie może bo on nie dostaje zwrotów pieniędzy z zródła z którego pobiera mecze.Ja go zastraszyłem, że zgłosze na tą stronke i od tego czasu się nie odezwał.Na strone już nic nie wpisał.Typowy dzieciak, któremu przesłałem kase-całe szczeście, że sam na tym dużo nie straciłem.Dostał kase i poszedł sam za to grac a i tak juz dawno to pewnie przegrał.Zero odpowiedzi od niego od 3 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.