środa, 27 stycznia 2010

http://perfect-pick.blogspot.com/ prowadzi OSZUST!!!

PRZYPOMINAMY: http://perfect-pick.blogspot.com/ prowadzi oszust! Poniżej informacja od czytelnika: Chciałbym zgłosić kolejny blog oszukujący graczy bukmaczerskich. Jest to blog: http://perfect-pick.blogspot.com/ Osoba ta zmieniła typ w wystawionym meczu Bolton – Burnley. Koleś wcześniej typował na gospodarzy (1), a potem zmienił na gości (2). Ja sugerowałem się typem 2 i postawiłem na gości;/ Wcześniej ten blog budził moje wątpliwości, dlatego zrobiłem mu zdjęcia. Jak widać, dzięki Bogu oszuści długo się nie utrzymują. Ponadto bloger zaliczył dwie kolejki z typami, które nie weszły po trzy razy z rzędu. Żal oszusta;/ Poniżej dodaję fotki. Proszę o umieszczenie tych dowodów na Państwa blogu.

24 komentarze:

  1. Ej ale ja niekumam w tym meczu bylo 1-0 to poco zmienialby na 2? zeby miec wtopiony mecz zamiast wygranego?pozatym po kursie widac ze typ byl na 1 bo kurs na gosci wynosil 4,5 ktos mi to wyjasni?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bronie go ale na boltonie chyba faktycznie sie walnal.kurs 2 na burnely 1,80? do tego co zagral patrz na kursy na burnley bylo ponad 5 bodajze LUDZIE MYSLCIE

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciez widać ze sugerował się typem a nie kursem myślcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że wcześniej koleś faktycznie miał typ na gości tego spotkania, a potem zmienił na gospodarzy, bo zaczeli prowadzić w tym spotkaniu. Człowiek który to wysłał najwidoczniej trochę jebnął się w treści ;D Pewnie był za mocno wkurwiony tym że pieniadze potopił ;D Opis za bardzo nie pasuje mi do tych screnów... Lecz widać że typ blog najwidoczniej zmienił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten który to zagrał najwidoczniej przyłapał, blogera na zmianie typu. Zdjęcie przedstawia typ 2. A typ dwa (czyli tzw. goście) przegrali to spotkanie. Pewnie facetowi chodziło o to, że ten typ został zmieniony na typ 1 (czyli gospodarzy), jakoś w trakcie tego spotkania. Facet jebnął się przy pisaniu ;D Pewnie był za bardzo wkurwiony, że kasę potopił ;D Tak się zdarza ale świat się na tym nie kończy. Screen przedstawia wał, ale facet pierdolnął się przy pisaniu… hehe, no bo jak to rozumieć. Pamiętaj gospodarze to zawsze typ 1, a goście to zawsze typ 2 ;D Musisz zacząć to rozróżniać ;D Bo bez tego ni chuj ;D Dalej nie pojedziesz ;D Zapamiętaj to twardzielu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. proponowany byl tym 2 a weszla jedynka :)) ten co kupil i zrobil screena lekko sie poddenerwolal i sie pierdolnął jak opisywal swoją przygodę z fixami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. tam był typ 1 wiem bo sam skorzystałem grając to za 100zł więc na 101% ktoś próbuje gościa wrobić.. nie bronię go ani nic w tym sensie ale widać np. na screenie że ten tzw. "typ: 2" jest przerobiony i "2" stoi trochę za daleko.. więc najprościej mówiąc kolesia ktoś wrabia, daje DARMOWE INSIDERY i jeszcze ludzie próbują go wrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. człowieku...
    Nie bądź taki cwany.
    Po co miałby zmieniać typ na kolesi którzy przegrali? bez sensu myśl...
    Kto wie czy Ty sam tego nie przerobiłeś... bo akurat osoby , które siedzą w grafice komputerowej od razu potwierdziłyby mój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co byście nie napisali o tym blogerze ja wiem swoje.Kupiłem typ który nie wszedł,poprosiłem o zwrot gotówki i zero odzewu.Dziś przysłał mi następny(też nie wszedł)ani jednego słowa odpowiedzi na moje emeile.To chyba coś nie jest w porządku z tym blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. ha wpadłeś dziecino.
    zauważ , która jest godzina. To po pierwsze, kto w niespełna minute dodał posta , a później zmienił go bo nagle pomyślał: hmm chyba go zmienie na PRZEGRANYCH: , tylko jakiś hardcore.
    Po drugie porównajmy TEGO screen'a z innymi.
    Jak myślisz dlaczego na TWOIM są takie ślady a na innych takich wyraźnych nie zauważam...?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://img41.imageshack.us/img41/7949/hghgo.jpg

    Zrobiłem przykładowy screen.
    Jest różnica z tym co wstawiłeś prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl
      PISAĆ: polishroot@o2.pl

      FIXY !!! FIXY!!!! PEWNE!!!!!!!!!! TANIO!!!!!

      Usuń
  12. TAK POWAZNIE COS TU JEST NIE TAK :))

    SAM KILKA SCREENOW JAKIE POJAWILY SIE OSTATNIO NA STOP OSZUSTOM WYSLALEM DO NICH SAM OSOBISCIE , MIEDZY INNYMI FIX-PLEY :)

    DO MOJEGO PRZEDMOWCY TEN SCREEN CO ZROBILES TERAZ JEST PRAWDZIWY BEZ TAKICH ZABRUDZEN,WYSTARCZY SOBIE POWIEKSZYC 2 SCREENY I WIDAC GOLYM OKIEM ZE COS NIE GRA :) POZDRO DLA WSZYSTKICH

    OdpowiedzUsuń
  13. cos jest jednak krecone skoro pisze u siebie, tłumaczy sie z całej sytuacji, poza tym ma tak słaba skutecznosc ze ja bym nie kuoil u niego nic

    OdpowiedzUsuń
  14. przynajmnie nie oszukuje jak to ma w zwyczaju więkoszość fix playów i fixów "kebabów"

    OdpowiedzUsuń
  15. panowie wtrące i ja swoje trzy grosze odnośnie tego bloga i gościa ,który to prowadzi.Nie wiem jak było z tym boltonem bo tego nie grałem i nie obserwowałem,ale chce sie odnieśc do kwesti jego FIXÓW.PANOWIE NIE DAJCIE SIE NA TO NABIERAĆ,jest to OSZUST.Jak raz kupiłem jakiegoś fixa ,po meczu patrze oczywiście nietrafiony a na blogu umieszcziny inny mecz i oczywiście trafiony.ZENADA.Gość jest oszustem i naciągaczem a tymi darmowymi typami chce wzbudzić zaufanie .cwaniaczek

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam bardzo, ale ja gram jego fixy od jakiegos czasu i jeszcze sie nie zdarzylo aby byl zamieszczony inny na stronie niz wyslany.
    To prawda ze obecnie jest maly kryzys, ale z pewnoscia nie dlugo ponownie bedzie zielono na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak można w ogóle wierzyć ze mecz w Premiership jest ustawiony , panowie no trochę rozumu to jest Anglia a nie jakies bałkany, tam piłkarze zarabiają takie kwoty tygodniowo, że ryzyko odkrycia takiego czegos jest nieadekwatne do tego co mogą stracić, jak juz wierzycie że ktos ma tajemną wiedze o jakichs fixach to wierzcie z rozumem, bo zaraz niketórzy będa mieli ustawiki na finał ligi mistrzów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyraznie jest napisane ze to "Free Insider" a nie fix

    OdpowiedzUsuń
  19. ty powyzej: zaplaciles za typy 400 zł? dobry jestes beka jak nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
  20. DO TYCH CO PRZESŁALI SCREENY:
    SILENCJUM!!!
    WYRAŹNIE WIDAĆ ŻE TEN PIERWOTNY SCREEN DOTYCZĄCY TYPU 2 (GOŚCI) NA MECZU JEST ZAPISANY W INNYM FORMACIE :)) NIŻ TEN PODESŁANY PÓŹNIEJ, KTÓRY NIBY SŁUŻY JAKO ALIBI DLA PROWADZĄCEGO BLOG :)) TEN PIERWSZY JEST NA 100% W jpg A TEN DRUGI W JAKIMŚ FORMACIE... TO NIE USPRAWIEDLIWIA I NIE RATUJE PROWADZĄCEGO BLOG :)) TO, KTO W JAKIM FORMACIE ZAPISUJE SCREENY, NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podaj mi 4 razy z rzedu typ z kursem 3, ktory wejdzie, to nie martw sie tez Ci zaplace 200 zl za kazdy. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. ...jesli jest oszustem to w krotce pewnie zakonczy swoja przygode , jesli jest uczciwy sumienie ma czyste to dalej bedzie prowadzil swoj blog i podawal screeny za free i zadne opinie mu nie zaszkodza. zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  23. to oszust i naciagacz ja tez kiedys kupilem od niego fixa i byl oczywiscie nietrafiony a w sobote dostalem fixa ktory tez byl nie trafiony a u niego na blogu juz byl inny mecz oczywiscie trafiony poprostu zenada nie wierzcie temu palantowi

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.