środa, 6 stycznia 2010

http://fixed-area.blogspot.com/ to OSZUST !!!

Uwaga blog http://fixed-area.blogspot.com/ prowadzi oszust. Poniżej informacja od czytelnika: Kupiłem dzisiaj rzekomą ustawke z bloga fixed-area.blogspot.com. Otrzymałem typ na remis z hokejowej ligi fińskiej. Po meczu zaglądam na bloga i okazuje się, że typ jest zupełnie inny. Perfidny oszust okradł mnie z pieniędzy !!!!!!! prosze go opisać. Daje też skan z wiadomosci mailowej, którą mi przysłał. Kolejny raz dałem się oszukać, ostrzeżcie innych.

mail z podanym typem poniżej


dodajmy jeszcze, że wczorajsze free insidery zostały podane już po zakończeniu spotkań. Zwróciło na to uwagę wielu czytelników. UNIKAJCIE ZŁODZIEJA I OSZUSTA

8 komentarzy:

  1. NIE MA ustawek za 50 czy 200 tu jest dowod jednemu remis drugiemu zwyciestwo gdzies tam wejdzie ktos bedzie mial rogala :) a ktos inny huje sypal :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niezle to wykombinował ciekawe na kogo trafiło co teraz mysli ze naprawde ma do czynienia z kims kto ma dostep do ustawek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jebać cieciów co oszukują

    chujek madrzył sie dzisiaj i co? oszust jebany

    OdpowiedzUsuń
  4. to po chuj placicie im za typy? Kiedy wreszcie ogarniecie ze nie ma zadnych fixow? Ile jeszcze przegranych pieniedzy zmusi was do myslenia?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale frajer powysyłał różne mecze pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. fixed-area nie udawaj swojego klienta debilu wysyłacie rozne typy

    OdpowiedzUsuń
  7. uwazajcie ten oszust fixed-matches zwariował

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kupiłem fixa podał mi inny mecz niz na stronce i jeszcze mialem dostac bon na 100 zł do BAH i też chuja zobaczyłem


    jebać frajera !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.