czwartek, 12 września 2013

football-tips-1x2.bloger.index.hr = KRĘTACZ!

Relacja czytelnika: Witam. Na bloga trafiłem niedawno. Zauważyłem, że testujecie różne blogi z Chorwacji. Upatrzyłem sobie jeden i niestety muszę przyznać, że to był błąd. Chodzi mi o football-tips-1x2.bloger.index.hr. Do tej pory miał skuteczność 100% więc wysłałem smsa wartego ponad 30 zł. W odpowiedzi dostałem typ: Oeste - Chapecoense-SC 1. Typ nietrafiony. Na blogu jest ten typ, więc nie do końca mam pretensję, ale tak myśle, że wczesniej trafił 9 typów z rzędu z kursem powyżej 2,00 a gdy ja kupiłem to wtopa. Teraz pewnie nikt nie kupi i znowu będzie miał ze 3 dni trafione wysokie kursy. Wygląda na to, że dałem złapać się w pułapkę. Do tego pisze maile czy dostane coś darmowego bo wydałem 30 zł na typ plus zagrany kupon, ale nic nie odpisuje. Tak jakby go nie było a blog jest aktualizowany. Przestrzegam przed tymi blogami. Mnie kosztowalo to 30 zl

football-tips-1x2.bloger.index.hr TO MANIPULANT. WYSOKA CENA ZA SMS ODSTRASZA ALE ZA TO WYSOKIE KURSY ZACHĘCAJĄ Z NIM DO GRY. SZKODA, ŻE NIE DAJE DRUGIEGO TYPU ,ŻEBY ZOBACZYĆ CZY FAKTYCZNIE ARCHIWUM JEST W 100% PRAWDZIWE!

archiwum na stronie, na ile wiarygodne? trudno przewidzieć...

6 komentarzy:

  1. Zrzutka na zrzutkę na typy od czeso!!!

    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl

    SZYBKO CZASU MAŁO!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. zaksięgował 30 zł wrzucił typ na stronę, za tydzień znowu ktoś kupi jak będzie zielona seria przez kilka dni
    fajna sprawa
    chyba zakladam bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrzutka na zrzutkę na typy od czeso!!!

    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl
    Pisać: kazara22@o2.pl

    SZYBKO CZASU MAŁO!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko http://macbet1x2.blogspot.com/ oraz http://typowanie-meczow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.