niedziela, 15 września 2013

Wywiad z właścicielem darmowepewniaki.pl

Tym razem prezentujemy wywiad z osobą prowadzącą bloga darmowepewniaki.pl. Zapraszam do lektury!

Stop Oszustom w Necie: Witam. Prowadzisz bloga darmowepewniaki.pl. Możesz opowiedzieć więcej o działalności swojej witryny?
dp: Witam serdecznie. Bloga darmowepewniaki.blogspot.com założyłem w Lutym 2011 roku. Przez blisko dwa lata dodawałem własne typy bukmacherskie. Cel był jeden: systematyczny zysk każdego miesiąca. Dodawane przeze mnie typy były typami o niskich kursach, wynosiły średnio ~1,25. Polecałem wszystkim ten system gry. Główną zasadą było to, że nie gramy nic na siłę ! Tylko typy, których byliśmy pewni zwycięstwa. Najlepiej sprawdzały się typy w spotkaniach na żywo. Polecałem śledzić wybrany mecz i dopiero po kilkudziesięciu minutowej analizie dokonywać wyboru czy warto stawiać dany typ czy nie. Typowałem głównie najciekawsze Ligi Europejskie (Liga Angielska, Niemiecka oraz Hiszpańska), a w nich w większości typy na powyżej 1.5 bramki w meczu. Jak to bywa w zwykłym typowaniu, zawsze zdarza się okres w którym zamiast zamierzonych zysków pojawiają się spore straty. Dlatego po jednym z takich słabszych miesięcy postanowiłem zacząć testować system surebets (był to Grudzień 2012). Już po krótkim czasie udało mi się znaleźć pewną zależność w spotkaniach koszykówki NBA. Otóż w każdym wyrównanym spotkaniu, można było zarobić bez ryzyka na różnicach kursowych u dwóch bukmacherów. Więcej szczegółów znajdziecie na moim blogu. Obecnie zrezygnowałem całkowicie z tradycyjnych metod typowania. Na moim blogu dzielę się własnym zebranym doświadczeniem i staram się pomagać wszystkim początkującym "surebetowcom" :)
SOWN: Rozumiem, że nie pobierasz żadnych opłat za swoje porady na stronie?
dp: Oczywiście nie. Jak sama nazwa w domenie wskazuje, jest to strona w 100% darmowa. Oprócz mnie na Fan Page'u mojej strony, zawsze znajdzie się osoba chętna do pomocy. Przyznam, że sam nie zawsze mam czas na odpowiedź. Mogę tutaj również wspomnieć o tym, że co miesiąc płacę 33$ za dostęp do programu, który szuka sure bety. (serwis surebet.com) Na moim blogu możecie korzystać z tego dostępu całkowicie za darmo (zakładka darmowe surebety).
SOWN: Bardzo ludzkie podejście. Dzielisz się wiedzą, którą udało Ci się zdobyć przez lata siedzenia w temacie bukmacherki. Co sądzisz o płatnych typach? Dla Ciebie to wyciąganie pieniędzy od naiwnych czy może zapłata za czas poświęcony analizom wszystkich typów? Jesteś na 'tak' czy 'nie' w tej kwestii?
dp: Wszystko zależy od danego serwisu z typami bukmacherskimi. Prawdą jest, że niektóre strony są tworzone tylko po to, żeby wyłudzać Nasze pieniądze. Przed dokonaniem zakupu zawsze sprawdzajcie wiarygodność strony. Działają też serwisy, które osiągają zyski, a ich rezultaty oparte są o rzetelne archiwa. Jednak, żeby systematycznie zarabiać razem z tego typu stronami po pierwsze potrzebny jest odpowiedni kapitał, a po drugie wykupiony dostęp na spory okres czasu. Sam korzystałem jedynie z serwisu betadvisor, który oferuje 7 dniowy darmowy dostęp do typów wybranych graczy. Kto zarabia najwięcej na tego typu stronach? Oczywiście ich właściciele. Nie chciałbym robić anty reklamy płatnym serwisom, jednak początkującym graczom wolę polecić darmowe strony typu: typerbook.com czy typersi.pl niż rzucanie się na płatne serwisy.
SOWN: Czy widzisz w sieci miejsce dla naszego bloga, tj. "Stop Oszustom w Necie"?
dp: To miejsce już się chyba znalazło. Nie pierwszy raz słyszę o Waszym blogu, które dla wielu jest stroną, gdzie można po prostu sprawdzić czy dany serwis nie znajduje się na Waszej czarnej liście :) Życzę powodzenia w rozwijaniu strony, bo dzięki Wam wiele osób uniknęło/uniknie straty swoich pieniędzy.
SOWN: Dziękuję za wywiad. Życzę powodzenia!
dp: Ja również dziękuję i życzę powodzenia w walce z oszustami. Pozdrawiam wszystkich graczy!

6 komentarzy:

  1. ostrzegam przed manager-fix.blogspot.com
    tam grasuje lesniowski!

    OdpowiedzUsuń
  2. darmowepewniaki spoko stronka
    koles daje coś za darmo a nie tylko wyciąganie kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie naganiaj!!!!!!!!

      Usuń
    2. człowieku skończ z tym swoim durnym tekstem

      Usuń
  3. Potrafisz coś inteligentniejszego napisac , niż swoje " nie naganiaj" ? ? ? Czy Ty na prawdę jesteś idiotą ? ? ? Zastanów się przez chwilę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wymagaj od czeso, żeby był mądry

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.