czwartek, 12 września 2013

www.professionalbetting1x2.bloger.index.hr = manipulator

Kolejny blog został sprawdzony. Tym razem chodzi o www.professionalbetting1x2.bloger.index.hr. Relacja czytelnika: kupiłem typy za pomocą sms z bloga professionalbetting1x2.bloger.index.hr. nawet napisałem wczorja u was co to za typy. Chodziło o Eupen-Aalst 1 i Cordoba-Deportivo 1X. Kursy wręcz smieszne. Pierwszy mecz odwołali, drugi wszedł ale co mi z tego jak to kurs 1,35. napisałem do właściciela bloga czy dostanę coś w zamian bo trochę przesada brać pieniądze za takie kursy. niestety nie doczekałem się odpowiedzi a widzę blog aktualizowany dzisiaj normalnie. Szkoda gadać. Ten blog należy dopisać do waszej listy. Przesyłam screeny. Pozdrawiam.
UWAŻAJCIE NA TEGO BLOGA I JEGO WŁAŚCICIELA. BLOG www.professionalbetting1x2.bloger.index.hr PROWADZI MANIPULANT! OSTROŻNIE!

oferta z płatnym typem - nie ma nigdzie napisane że to 2 typy z niskimi kursami

otrzymany sms

nowa oferta już jest - archiwum dalej nie zaktualizowane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.