niedziela, 6 września 2009

Blog Tomasza Jackowskiego

Bloger Tomasz Jackowski znajduje się pod adresem:
http://tomasz-jackowski.blogspot.com/. Pan Tomasz we wstępie nadmienia, że ma "do zaoferowania insidery oraz fixy z moich najlepszych źródeł" oraz "proszę mnie nie mylić z innymi blogami na których oszuści wyłudzają pieniądze na swoich klientach"... Zatem takie tam "pierdółki", które znacie na pamięć. Jednym słowem: każdy oszukuje a ja jako jedyny mam dojścia i zamiast grać za wszystko, co mam to wolę podzielić się wiedzą z innymi i zarobić... na Was drodzy klienci. Oczywiście FIXy pięknie wchodzą, darmowe insidery jakoś dziwnym trafem nie wchodzą, a powinny, bo pewnie zachęciłyby więcej osób do kupienia abonamentu. Może pan Tomasz nie wie, że dobra reklama to dźwignia handlu? Bloger posiada screeny z granych FIXów, ale wiecie jak to jest z tymi screenami... Za jakiś czas poświęcimy trochę czasu i przedstawimy jak wygląda naprawdę sytuacja ze screenami na tego typu blogach.

3 komentarze:

  1. zasłoniete numery na screenach kuponow mowia wszstko:) Nie ma czegos takiego jak FIX'y sprzedawane na necie! Szukaja naiwniakow!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdole wlasciciel tego bloga jest niedorozwiniety bez kitu

    OdpowiedzUsuń
  3. a ty biedny naiwniaczku, dajesz sie ruchac na fixy? hahahaha czlowieku za te glupie 50 zl moge ci podac typ z kursem nawet i 5,00 i ci wejdzie i to nie zaden fix...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.