środa, 16 września 2009

"Fixed-match" to OSZUST!!!

Blog "Fixed-match" (http://fixed-match-fixed.blogspot.com/) prowadzi oszust. Sprzedał FIXa a potem nawet nie zamieścił jakiejkolwiek informacji na blogu o tym FIXie, który oczywiście był lewy... Poniżej screen z maila, który wysłał klientowi.
Słowo od oszukanego: pierwszy fix wszedł, drugi ten z dużym kursem nie wszedł (a był drogi 600 zł. przed i 100 zł. po tzw. super fix) i nawet nie umieścił żadnego info na stronie, dostałem gratis na ten piątek co był ale nawet nie grałem go więc nie wiem czy wszedł. Dlaczego go kupiłem? Bo jak pisałem ten pierwszy zakup u nieg był dobry, chodzi o ten mecz: NIEMCY: Liga Regionalna Zachód Preußen Münster - Verl 2 4.30 Wynik:1-2

6 komentarzy:

  1. Potwierdzam to oszust tez raz odniego kupiłem fixa i oczywiscie nie wszedł a na stronie ani słowa do piero po 2 tyg. napisał ze ma kolejnego

    OSZUST!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez to potweirdzam. kupilem u niego ten niemiecki mecz i weszlo. kupilem i nastepny, ten dokladnie dany ze screena i brak odpowiedzi, na stronie tez na ten temat nic nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  3. niezle ciekawe od ilu osób skosił po 600 zł... pewnie wiecej zarobił w dwa dni niz jego rodzicea hahaa

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK CZYTAM PATRZE I KAŻDY CHCE TYPY. PO CO PŁACIĆ W CIEMNO, OBSERWUJCIE DARMOWE BLOGI. JA ZNAM SIĘ NA PIŁCE I NA BUKMACHERCE I DLATEGO ZAŁOŻYŁEM DZIŚ TEN DZIAŁ Z TYPAMI: http://harasiuki.futbolowo.pl/harasiuki/?p=27&s=111
    Oczywiście za free...

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko ze dajesz typy za free ale ta reklama Unibetu na Twojej stronie moze oznaczac ze z nimi wspolpracujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nimi nie współpracuje. A ta reklama jest sama z siebie bo futbolowo to takie cos jak darmowe domeny i to oni daja te glupie reklamy!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.