środa, 2 września 2009

Blog "Typy,Insidery.Fixy " podsumował okres bezpłatnych typów

Skończyła się "kanada" na blogu
http://insidery-typy.blogspot.com/
. Kolejne typy już płatne. Wg słów blogera będą pojawiać się też typy bezpłatne, ale nie będą one liczone do skuteczności (zatem bloger nie bierze za nie odpowiedzialności...). Kilka zdań od blogera: podsumując okres darmowych typów zysk wyniósł 190zł!! w cztery dni, czym udowodniliśmy że grając jak my możecie państwo wyjść na plus. Od jutra zaczynamy płatne typy codziennie będę zamieszczał kilka darmowych typów, które nie będą się liczyć do skuteczności. Tak jak pisaliśmy "grając nasze typy tak samo jak my będziecie państwo na plus". No i oczywiście dotrzymaliśmy słowa. Przewidujemy że zysk tygodniowy czyli do niedzieli wyniesie ponad 350zł więc warto grac naszymi typami.

Oczywiście czekamy na opinie naszych czytelników...

5 komentarzy:

  1. Ja grałem jego typy darmowe za taką stawke jaką pisał i jestem na plus moze nie jest to duzo 190zł ale w ciagu 4 dni mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. niech pajac policzy jeszcze raz, mi wyszlo ze ma 140 na czysto. Jeden mecz chyba zmienil stawke ze 100 na 50. Ciekawe, ktory pierwszy frajer go zasponsoruje :D dziecko juz jakos z tydzien ma glod bukmacherski buahaha, pewnie 10 zl go zadowoli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Anonimowy pisze...

    Ja grałem jego typy darmowe za taką stawke jaką pisał i jestem na plus moze nie jest to duzo 190zł ale w ciagu 4 dni mi pasuje"

    to juz trzeba byc zjebanym pajacem, zeby podpisywac sie za klienta, a w rzeczywistosci to ten bloger buahaha. Tobie tez wyszlo glabie 190 zysku? lol hahaha policz sobie jeszcze raz, masz 140 zysku... jutro do szkoly na 8:00 bo pierwsza matma! Tylko sie nie spoznij

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 110 na plusie, zmienil stawke ze 100 na 50
    http://i28.tinypic.com/f4r2xc.jpg
    wiec widac ze to dziecko szukajace FRAJEROW!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie mialem jeszcze dopisac, ze gdzies widzialem wieksza stawke, a po wtopieniu zmienil, ale nie bylem pewny. Wiec nie 140 jak pisalem wczesniej, tylko 90 :P, bo 140-50=90 hehe, kolega wyzej sie pomylil

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.