środa, 16 września 2009

"exclusive tips" to OSZUST!!!

Bloger "exclusive tips" (http://exclusive-matches.blogspot.com/) to zwykły OSZUST. Działanie standardowe w takich przypadkach. Mail z FiXem wysłany... a potem zupełnie inne spotkanie jest na blogu (oczywiście wysłany typ jest trefny). Po takim mailu kontakt urywa się. Poniżej mail wysłany do klienta od oszusta.
Słowo od oszukanego: W załączeniu email (wygumowałem mój email) od niego co mi przysłał niby fixy na 5-6 września, na stronie można zobaczyć co umieścił (całkiem inne mecze). Te co dostałem oczywiście nie weszły i utopiłem sporo pieniędzy :( Dlaczego je kupiłem? Bo pierwszy fix, który kupiłem wszedł Brno-Teplice. Więc albo to był fuks albo nie wiem co. Aha kasy oczywiście tej co przed meczami zapłaciłem nie dostałem z powrotem ani następnych fixów gratis (i tak bym ich nie zagrał). Widzę jednak że kolejne dziś wygrane fixy się pojawiły na jego stronie więc koleś nadal działa.

1 komentarz:

  1. TAK CZYTAM PATRZE I KAŻDY CHCE TYPY. PO CO PŁACIĆ W CIEMNO, OBSERWUJCIE DARMOWE BLOGI. JA ZNAM SIĘ NA PIŁCE I NA BUKMACHERCE I DLATEGO ZAŁOŻYŁEM DZIŚ TEN DZIAŁ Z TYPAMI: http://harasiuki.futbolowo.pl/harasiuki/?p=27&s=111
    Oczywiście za free...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.