piątek, 11 września 2009

"NO RISK NO FUN" sprzedaje ustawki.

Blog "NO RISK NO FUN" (http://haazaaard.blogspot.com/), który do tej pory ceniliśmy za typy bezpłatne - całkiem niezła skuteczność, swego czasu robiłem dokładne statystki i mogę powiedzieć, że grając każdy typ solo wychodziło się na plus w jakimś tam okresie czasu... Obecnie nie wiem jak jest ze skutecznością (tzn nie prowadzę szczegółowych analiz). Jednak zauważyliśmy teraz, że bloger coraz więcej uwagi poświęca na tzw. "ustawki" (myślałem, że ustawkami parają się jedynie kibice ;). Poniżej fragment bloga. Ustawki o wysokim kursie po promocyjnej cenie... Jaka jest rzeczywistość? Czas pokaże...



29 komentarzy:

  1. ale łby. nastepny ma ustawki :D pewnie z ligi angielskiej , ustawiony mecz manchesteru :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sie postanowiłem przekonac ;) Dla dobra tego blogu. Kupiłem 'ustawkę' na dziś, oraz na jutro :) Zoabczymy. Dam znac tutaj jak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. podaj typ jak sie tylko zacznie mecz, chce sprawdzic czy moich typow nie podbiera z forum dtypy

    OdpowiedzUsuń
  4. 450yamaha
    odezwij sie na pierog997@gmail.com
    mam mała sprawke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne szukanie sensacji przez autora tego bloga :) Widać w domu nie ma co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: Podam go jak się skończy mecz, jest on gdzie niegdzie do pogrania live..

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wiem co to za mecze! ;P Mogę powiedzieć ! Hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie tylko nie mowcie, ze wy to kupujecie?!

    OdpowiedzUsuń
  9. ustaweczka oczywiscie wtopiona :)
    czyli pana norisk no fun mozna dodac do tkz uszusciakow - oczywiscie jezeli poda na stronie wtopionymecz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh, ja sie nie czuje zadnym oszustem, a jezeli juz tak stawiasz sprawe to i ja zostalem uszkany, to dziala w 2 strony... podejrzewam ze nie tylko zalozmy JA czy TY wtopilismy jakas kaske przez ten mecz..., zalozmy ze jutro meczyki beda na plus, dalej bedziesz pisal ze jestem oszustemmm>??

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rozumiem słowo ustawka jakotyp ktory musi wejsc , ale moze xle mysle

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawka to mecz, ktorego wynik jest znany juz przed meczem i nie moze byc inaczej! Ale napewno kolega 9adrianos nie ma zielonego pojecia jakie to mecze! takimi zdarzeniami nie handluje sie na necie za marne pieniazki! O ustawkach wie waskie grono osob, i tylko te kilka osob obstawia te mecze! Proste?? Kupujcie dalej jak nie macie na co kasy wydawac...

    OdpowiedzUsuń
  13. heh, ale ja tez to wiem, i tez tak mysle kupujac tą rzekomą ustawke....., ja tego typu tak z dupy nie wymyslam...., jesli rzeczywiscie jutro 2 mecze ktore mam okarza sie wtopa, to ok zgodze sie jestem oszustem 3 mecze , 3 wtopy, masakra....

    OdpowiedzUsuń
  14. adrianos a czy przypadkiem nie była to ustawka z ligi skandynawskiej???

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie powiedzialem, ze jestes oszustem!! uswiadamiam tym chlopakom, ze ustawek nie mozna kupic na necie! tyle z mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  16. z tego co slyszalem na jakims blogu manager fix czy cos takiego bylo to zdarzenie do kupna az za 300zł , ja to mam do typka ktory kupuje cos takiego na EU forum, i sprzedaje chyba z 10 stalym klientom , narazie u niego zrobie sobie przerwe...., na jutro mam z zupelnie innego źródła.... jak beda wtopy, tez sobie dam z tym spokoj :), mimo to jestem dobrej mysli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale chodzi o mecz z ligi skandynawskiej??

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, a dokladnie dla ścisłości Finlandia

    OdpowiedzUsuń
  19. tak naprawdę jedynymi osobami,które mogą byc pewne,że mają fix są tylko te osoby,które dany mecz ustawiły.Nawet jak kupujecie fixy za naprawde duże pieniądze na zagranicznych serwerach to i tak nie możecie byc pewni,że to wejdzie.Są strony z fixami do,których miesięczny dostęp kosztuje kilka tysięcy euro,ale one też nie mają 100% skuteczności.

    OdpowiedzUsuń
  20. heh, ok to po komentarzu "supertypy", od dzisiaj takie mecze bede nazywal insajderami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wierzy ktoś z Was, że może być ustawione spotkanie 1 ligi fińskiej? jako tzw ustawka?? buehehe

    adrianos wierzysz w coś takiego jak ustawiony mecz na tym poziomie? przeciez jak kazdy internauta o tym wie to policja tez by sie dowiedziała... przecież to są JAJA jakieś, chore wymysły ludzi, ktos pewnie na podstawie analizy typował tutaj remis a Polacy zrobili z tego meczu FIXa heheh ,,,Polak potrafi...

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra je...c to :), tak jak mowie , jesli rzeczywiscie jutro bede mial 2/2 wtopa, to dam sobie spokoj..., heh, ale tez jest ciezko cos takiego wytlumaczyc ze cos od kogos kupujesz z duzym kursem i to COS wchodzi oO ?

    OdpowiedzUsuń
  23. adrianos, a mozesz powiedziec ile zarobiles na swoich klientach? pytam z czystej ciekawosci, i od razu odpowiem, ze ja nie planuje takiej dzialalnosci:) po prostu mnie to ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
  24. heh, w porownaniu za ile to kupilem, i ze załóżmy dane zdarzenie okazalo sie syfem a nie fixem.. to jestem na minus, tak czy tak, nie patrze na to tak , ile na tym zarobilem, bo sprzedaje to po smiesznych cenach.. w stosunku do cen , ktore za to place..., wiec..., przykladowo to zarabia np. koles z tego blogu manager fix z tego co widzialem.... i to KONKRETNIE...

    OdpowiedzUsuń
  25. jezeli manager fix kupuje naprawde typy i je sprzedaje jako fix, to tez jest ruchany :] dostaje zwykle insidery lub dobrze zanalizowane typy. Najlepszym przykladem jest taka grupa, ktora mialem przyjemnosc poznac, sprzedawali typy, ale jako insidery a nie jakies fixy. Ich zrodlem byl jakis serwis bukmacherski, gdzie typowalo kilku dobrych typerow i oczywiscie brali typy raz od tego raz od drugiego, jak typer mial 2-3 wtopy pod rzad to grali wlasnie jego typ na przelamanie i takim sposobem osiagali calkiem niezly zysk. Mozna w necie trafic dobre strony gdzie typerzy podaja dobre typy, ale u nas w Polsce na tych typuj, bukosferach czy innych to typerzy sa pozal sie boze, wiekszosc typow po kursie, nawet pewnie nie analizuja, tylko sucha analiza z tabeli

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba nie wierzycie ze manager-fix ma ustawione spotkania z ligi finskiej?
    czekam na ustawki z ligi hiszpanskiej, niemieckiej i angielskiej albo nie. czekam na ustawke z ligi mistrzów. pewniak kurs około 5, tylko pewnie cena bedzie wysoka - jakies 400 zł ale jak pewniak to pewniak 100% gwaracji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 ustawki na dzisaij haha umarlem

    rozumiem ustawic mecz ale 2 w ciagu jednego dnia :O jutro pewnie napisze ze ma 4 albo 5 haha

    jacy naiwni

    OdpowiedzUsuń
  28. yyyy pan 2 psoty wyzej uwazaq ze fix w lidze finskiej jest nierealny hahahaha no moze w necie nie ale przypomne ci ze juventus zostal zdegradowany za ustawianie meczy czlowieku gdzie sport gdzie korupcja i jeszcze jedno gdzie internet tam oszustwa nawet sie rymuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. a czytales o aferze w lidze finskiej jakies pare lat temu? czlowieku tam teraz niema szans na ustawke, za bardzo pilnowani sa. We wloskiej to jest sprawa mafii, ktorej zalezalo akcjach juve, jak wiadomo akcje jest to przeogromny rynek i bukmacherka przy tym pikus, tu latwo jest zostac namierzonym i w przypadku podejrzenia meczu stratny sporo pieniedzy.
    Sprawa ustawiania meczy, to pieniadz dla samego buka po czesci inwestorami staja sie ludzie z mafii i dlatego robia ustawki, zeby nie oskubac buka na hajs. Ustawki na mecz i granie ich u buka to nie jest juz taka codziennosc jak pare lat temu.
    Tu sie liczy wartosc akcji i przemyslany nielegalny biznes. Jesli myslisz, ze dostaniesz w necie "fixa" to zapomnij, ty jestes dla nich tylko szansa na wpadke. Nie mozesz tego zrozumiec to skoncz szkole, pojdz do pracy, zacznij rozumowac taktyke szefa co robi gdy ma kiepska sytuacje a zrozumiesz to wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.