poniedziałek, 7 września 2009

Blog "Fixed-match" to OSZUST!!!

Mamy kolejny blog, który prowadzi OSZUST! Jego adres to: http://fixed-match-fixed.blogspot.com/. Schemat działania oszusta był prosty. Sprzedawał swojego FIXa a gdy ten nie wchodził na blogu zamieszczał na blogu... zupełnie inne spotkanie. Skany kuponów z bukmachera internetowego pozostawię bez komentarza... (wszystko można "zrobić" jak się chce).
Poniżej skan maila wysłanego do klienta oraz mecz zamieszczony na blogu.


Proszę unikać tego OSZUSTA!!!

7 komentarzy:

  1. moze mi ktos wytlumaczyc te biale pola w "0" :D http://1.bp.blogspot.com/_u1uJz4a-QSU/SpkcXow7V_I/AAAAAAAAABs/q6xQ7o0Y4Wg/s1600-h/scan.bmp

    OdpowiedzUsuń
  2. te białe pola?
    wyjaśnienie w poście powyżej :)

    radosna twórczość OSZUSTA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że kupon robiony na programie graficznym, co nie budzi dużego zaufania. Jak do tej pory grałem jeden raz u tego bloogera, chodzi o spotkanie z 5 sierpnia Lombard Papa - Kaposvar i potwierdzam, że ten mecz jest podany zgodnie z tym co napisał. No ale faktycznie tak jak piszecie, każdemu może trafić się jedno spotkanie dobrze wytypowane. Reszty nie znam. Dodam, że teraz byłem zainteresowany spotkaniem z kursem około 10, ale gość chciał 500zł i 100 zł po. Dziś już poniedziałek i info dalej jest na stronie, także nie wiadomo czy weszło, coś mi wydaję się że nie, ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbys podal komus mecz z kursem 10 i by wszedl co bys zrobil ? Ja bym wielkimi literami sekunde po meczu sie tym pochwalil na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. no to widać, że sprawa się rozwiązała, typ z kursem około 10 nie wszedł, gość zlikwidował info :) a chciał za to 500 zł fiu fiu fiu ceni się

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam nic do niego nie mam grałem z nim 5 ostatnich fixów 4 weszły 1 nie ale i tak w huj do przodu jestem jebie mnie to czy to oszust czy nie dobrze na tym wychodze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://jakovgames.blogspot.com/
    Sprawdzcie go bo warto naprawde dobry typer.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.