środa, 9 września 2009

Kolejne blogi z płatnymi typami...

Nowa porcja blogów, gdzie oferowane są płatne typy. Oczywiście wszystkie mamy na oku

Fixed and Match (http://fixedmatch-fixedmatch.blogspot.com/)
Info od blogera: Mam do zaoferowania mecze typu Fix. Informacje pochodzą z pewnego źródła i są w 100% pewne.Więcej informacji można uzyskać poprzez kontakt e-mail:pablosinio12@gmail.com

Pewne Typy (http://typek006.blogspot.com/)
Info od blogera: Jestem doświadczonym typerem - grałem do tej pory w bukach naziemnych. teraz założyłem konta w internecie i zacząłem grać w internecie. Polecam moje typy, bo są dobre - sami zobaczycie - daje SKANY z kuponów.

Fixed (http://fixed-fixed-fixed.blogspot.com/)
Info od blogera: Posiadam pewne informacje o meczach typu Fix. Informacje pochodzą od zagranicznego informatora i strasznie drogo za nie płacę a biorąc pod uwagę że te mecze przeważnie stawiam w bukach naziemnych gdzie za większą kasę nie mogę postawić chcę zaoferować wam możliwośc wykupienia takiej cennej informacji aby wykupienie tej informacji od informatora rozłożyło się na kilka osób.

Sprawdzajcie te blogi - zapewne na czymś je złapiemy :)

13 komentarzy:

  1. 2 fiksiarzy-sriksiarzy i jeden co daje typy z analizy - popatrze przez pare dni ..moze przylapie na oszustwie

    OdpowiedzUsuń
  2. witam pierwszy bloog i trzeci obserwuje od dłuzszego czasu pierwszy to miał FIXA teraz na niedziele oczywiscie 100% zeby nie było i mu chyba nie wszeedł bo go nie podał i teraz ma znów na czwartek ta sama taktyka jest tego trzeciego bloga ale mało tego tą samą strategie obiera ten bloog http://fixed-match-fixed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niezle najpierw mowisz ze wszystkei blogi z fixiami sa do dupy a teraz piszesz sprawdzajcie je zal

    OdpowiedzUsuń
  4. "Sprawdzajcie te blogi - zapewne na czymś je złapiemy"

    umiesz czytac ze zrozumieniem???
    sprawdzajcie czyli szukajcie jakiś nieprawidłowości, przeciez NIKOGO nie zachecam do kupowania fiksów

    ludzie... interpretujcie prawidłowo to co się pisze

    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wam mowie, ze oszusci:) dupa a nie fixy!

    OdpowiedzUsuń
  6. wogóle jest jakiś polski rzetelny serwis z fixami?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie niema niesluchaj pana wyzej kolejny ktory ci powie ze akurat on wie gdzie jest pewne zrodlo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ludzie zapamietajcie raz na zawsze fixy sa ale nie dla was!!!!! dzialacze oni je maja

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.manager-fix.blogspot.com

    Ja ich obserwuje od dluzszego czasu i chcialem sie dowiedziec od was czy to realne wszystko co tutaj podaja? wg mnie to co nie weszlo to podawali, nie wazne co to bylo czy insider czy "fix"..
    Czekam na komentarz w tej sprawie,

    OdpowiedzUsuń
  10. fixow nie kupicie w necie kretyni

    i napewno nikt wam nie sprzeda ich za 300 zl

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tego nie przemowisz tym szczylom z gimnazjum, takich ludzi w wieku 16-17 fixiarze ruchaja jak sie da, a te pajace jeszcze ich bronia hahahahha

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nie zaluje ze place za mecze... jestem do przodu... Ty skad mozesz wiedziec ze fixiarze ich ruchachaja? czyzbys korzystal z uslug takowego Pana z fixami?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.