poniedziałek, 21 września 2009

"Fixed and Match " to OSZUST!!!

Blog "Fixed and Match"
(http://fixedmatch-fixedmatch.blogspot.com/) prowadzi zwykły oszust. Komentarz oszukanego: gościu nie dość że oszust to jeszcze złodziej. Przedstawię sytuacje: Kupiłem typ ten z kursem 8,75 i umówiliśmy się z blogerem że jeśli nie wejdzie odda mi kasę lub następny fix za darmo. Fix oczywiście nie wszedł a bloger nie odpowiadał na moje maile związane ze zwrotem kasy zapłaciłem 300 Zł, za całość życzył sobie 600 zł, więc napisałem żeby podał następny fix który też nie wszedł, upominałem się o kasę ale żadnej reakcji.
Poniżej screeny z korespondencji mailowej. Przypominamy oszust posługuje się mailem: pablosinio12@gmail.com


Bloger widząc co się dzieje zamieścił oświadczenie: Do czasu wyjaśnienia spraw informacjnych z moim informatorem zawieszam chwilowo prowadzenie bloga do odwołania.Wiem narazie tylko tyle że ostatni fix nie wszedł gdyż paru moich klientów sprzedawało fixy a wiadomo że jeżeli taka informacja się szerzej rozejdzie to może byc wałek więc niech nie dziwi fakt że narazie fixy nie będą udostępniane.

Dobre wytłumaczenie oszustwa to podstawa :)

4 komentarze:

  1. niezly kutas wrobil ludzi a teeraz zawiesza browadzenie bloga

    spierdalaj oszuscie

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebac tego oszusta !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oszust juz skasował bloga i nawet maila

    dobra robota

    niszczyc gnidy

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie dalem wyrolowac a teraz pewnie smieje sie z jeleni!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.