środa, 9 września 2009

Tomasz Jackowski to OSZUST!!!

Mamy pewne i sprawdzone info na temat pana Tomasza Jackowskiego - OSZUSTA i ZŁODZIEJA. Jego blog
http://tomasz-jackowski.blogspot.com/ wyciągał pieniądze od ludzi - podawał inne typy na maila a inne zamieszczał na stronie - oczywiście typy na blogu ładnie wchodziły. Poniżej relacja oszukanego:

Sprawa wyglądała następująco...

Kupiłem u niego pierwszy typ... nie siadł... później patrzę na jego stronę a jest całkiem inny typ podany niż dal mi i oczywiście jemu siadł...umieścił screen z bet at home.. ale pewnie jakiś fałszywy.. dołączam screeny z jego maili do mnie i jego strony z meczem...

Obiecał drugi mecz.. tylko ze powiedział ze jest w innym kursie i ze za niego będę musiał zapłacić... a następny po kursie wyższym dostane gratis..(za taki niby wyższy kurs zapłaciłem za pierwszym razem..). no i wysłał mi typ... sytuacja podobna... mi nie siada a jemu na stronie idealnie wytypowany ht/ft. pytam wiec co tym razem ... od tej pory już bez odzewu...

oszust!!!



Ze swojej strony dodam, iż jestem w kontakcie z MB. Jesteśmy na etapie zapoznawania ich z moim blogiem - jego przesłaniem i jest szansa na wyłapanie takich delikwentów jak pan Jackowski-złodziej...

3 komentarze:

  1. fixy z ligi szkockiej i to z najwyzszej klasy rozgrywek hahah zamarlem niedlugo wam wcisna fixa rangers celtic typ x haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem mówiac szanowny gimnazjalista ma wtyki na całym świecie, drugi "Fryzjer" rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ostatnio siadł mu fix z MLB, czekam z niecierpliwoscia na jego fiksy z ligi NBA i NHL :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.