wtorek, 8 września 2009

"Bet-Fix" usuwa z bloga trefny skan... OSZUST!!!

Bloger "Bet-Fix" (http://bet-fixmatch.blogspot.com/) usunął ze swojego bloga nie najlepiej "zrobiony" skan kuponu z ustawionego (wg blogera oczywiście) meczu Club Brugge - Kortrijk (2:2). Jako, że był to pierwszy w sprzedaży FIX tego blogera, zapewne nie miał jeszcze opanowanych umiejętności w "robieniu" kuponów. Pozostałe ustawione FIXy już posiadają screeny...

Niestety to OSZUST!!! Dla przypomnienia poniżej skan tego kuponu z zaznaczonym niedopracowanym miejscem.


8 komentarzy:

  1. Mam pytanko co jest nietak z tym kuponem bo niemoge sie niczego dopatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa chyba juz wiem chodzi o przecinek musze przyznac ze masz oko do oszustow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm... ja nadal nic nie widze, co nie zmienia faktu, ze na 100% jest cos nie tak, bo fixy po prostu to wymysl dzieciecej wyobrazni:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o nieobrażanie innych na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  6. odstep przy przecinku jest za duzy, dziwne ze nie widzicie

    OdpowiedzUsuń
  7. no teraz juz widze:D kombinuja jak moga! Ja pierdziele, nie do pomyslenia. Za robote sie wezcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. popieram to zwykły gnojek i oszust, napisałem do niego na gg ze jak poda mi typ i jak wejdzie to przesle mu 100 euro , a jak wejdzie jeden to nastepne mu moge przedplacać. To napisał mi zeby twoja stara zdechła hahaha... to jakis dzieciak.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.