poniedziałek, 7 września 2009

SPRAWY ORGANIZACYJNE

W związku z niemiłymi komentarzami odnośnie tego, że próbuję "udawać gwiazdę" oraz niby "wyzywać fiksiarzy" postanowiłem, iż będę takie komentarze usuwał. Rozumiem, że komuś może się nie podobać to, co tutaj się dzieje... W sumie nie dziwie się... Bilans jest taki, że pare blogów już zamknięto, kilka na pewno straciło sporo klientów, także liczba "potencjalnych" wrogów tego bloga rośnie. Można dyskutować na każdy temat, ale obrażanie mnie, że niby wtopiłem duże sumy u jakiegoś oszusta, ze jestem dzieckiem, że szukam poklasku są nieporozumieniem. Nie po to tracę czas na to wszystko, żeby jeden z drugim (zapewne fiksiarzem) wyładowywali złość, że ktoś im zepsuł biznes.
DOBRA RADA: Straciłeś wszystkich klientów? Załóż kolejny blog i sprzedawaj swoje FIXy, ale i tak będziesz sprawdzony przez nas. Skoro byłeś taki mądry jeden z drugim i twierdzisz, ze rok temu trzeba było założyć taki blog to czemu tego nie zrobiłeś? Bo co? Sam wtedy oszukiwałeś ludzi?

To na tyle. Pozdrawiam wszystkich czytelników. Dziękuję za słowa poparcia na maila oraz linki do podejrzanych blogów.

Wszystkie komentarze obrażające lub z wyzwiskami będą USUWANE. Możemy polemizować jak ludzie, ale na poziomie...

1 komentarz:

  1. I bardzo dobrze ! 100% poparcia z mojej strony a i moze sam zdemaskuje niebawem jakiegos oszusta to dam znac :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.