środa, 2 września 2009

Ustawione Mecze - nowy blog z "pewniakami"

W sieci pojawił się kolejny blog pod adresem: http://www.pitchmatch.pl.tl/.
Blog pod bardzo odważną nazwą "ustawione mecze". Sam autor bloga pisze: Witam w ostatnim czasie w internecie pojawiło się wiele serwisów oferujących "fixy" w większości jednak są to dzieci które chcą zarobić łatwo i przyjemnie pieniądze. Niestety naiwnych osób jest wiele . Fix jest to ustawiony mecz który nabywa się za kilka tysięcy złotych. Nie tak dawno poznałem typera który ma dostęp do takich meczy. Teraz ja chciałbym podzielić się z wami moimi informacjami. Zapytacie dlaczego przecież mogę sam kupować i sam grac. Prawda ale trzeba oskubać buków jak najbardziej. Teraz trochę o zasadach współpracy ze mną. Sam kupuje fixy których cena waha się od 500-2000 zl jest to zależne od kursu. Ja wykładam pieniążki później proszę zainteresowanych o kontakt . Najpóźniej 3 godziny przed meczem dzielimy się kosztami po równo.

Bardzo mądry wstęp. Natomiast inna sprawa czy intencje samego blogera są szczere? W archiwum jest "próbka" możliwości blogera - sprawdzone zdarzenia o kursie 5.oo...

Trzeba mieć oko na ten blog. A tak przy okazji... Wie ktoś jak skontaktować się z tym blogerem, skoro nie dał na siebie żadnych namiarów?
edit: jest nr gg: 5642664

9 komentarzy:

  1. naciagacz, nie ma screenow tylko sobie napisal zero wiarygodnosci, ciekawe jest to ze typy od czerwca a dopiero w sierpniu reklamuje strone

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie oszust spytałem go się dzisiaj czy posiada scany a on odpowiedział że nie.Powiedziałem ze nie kupie za 100 a on "to za 80" tez się nie zgodziłem wkrótce odpisał "za 50zł?" oczywiscie powiedziałem nie a on "no to za 20zł"

    Debil chce sprzedac ustawione spotkanie za 20zł HAHA HHHAAAAAA widac ze nie ma kasy i che chociaz 20 zł ze by miec za co grac

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mozna prosic z nim o wywiad bo bardzo mnie to ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  4. heh pisalem z nim i powiedzial ze szuka 5 osob do kupienia, czyli potrzebowal 500 za fixa rzekomo zaplacil 1500.


    Ja 12:12:43
    ciekawe czemu chcesz to sprzedac
    pitchmatch 12:13:14
    chec zarobienia pieniedzy na kolejne fixy
    pitchmatch 12:13:24
    powiem szczerze ja utrzymuje sie z bukmacherki
    pitchmatch 12:13:37
    nie pracuje bo nie potrzebuje
    Ja 12:13:55
    skoro masz fixa z kursem 5 to grasz za 1000 i masz 4000 zysku na czysto w jeden dzien
    Ja 12:14:08
    wiec po ch*j sprzedawac
    pitchmatch 12:14:24
    sprzedma pieciu osobom i mam fixa za free
    Ja 12:14:31
    skoro dziennie zarabiasz 4000 to po miesiacu masz nowego mercedesa
    Ja 12:14:52
    sprzedasz 5 osobom za 100 i ch*ja zarobisz
    pitchmatch 12:14:54
    ja mam 3-4 informacje w ciagu miesiaca
    pitchmatch 12:15:01
    na temat takich meczy
    Ja 12:15:10
    to masz 16000 na czysto w miesicu
    Ja1 12:15:21
    wiec po co sprzedawac za marne 500?
    pitchmatch 12:15:45
    trzeba odliczyc od tego cene za jakie kupilem te informacje wiec nie jest tak kolorow
    pitchmatch 12:16:16
    a jest tez mozliwosc ze zagrac kots duza kase wtedy buki robia kontre i jest po fixie
    pitchmatch 12:16:18
    :/
    Ja 12:16:20
    to wystarczy ze postawisz za 1000 i masz na kolejnego,twoj ile kosztuje?
    pitchmatch 12:17:31
    ja za jedna informacje zaleznie od kursu musze zaplacic od 500-2000zl
    pitchmatch 12:17:38
    dzis zaplacilem 1500
    Ja 12:17:43
    ;d
    pitchmatch 12:17:43
    kurs 5-7
    Ja 12:18:02
    postaw 1000 i sie zwroci z nawiazka
    Ja 12:18:16
    chyba ze nie masz tyle hajsu
    pitchmatch 12:18:35
    noo nie mam i chcialbym od ciebie pozyczyc
    pitchmatch 12:18:37
    dobra koncze

    OdpowiedzUsuń
  5. z wywiadem może być ciężko, bo nawet już przestał na gg odpowiadać, ale chyba powyższa rozmowa, którą wkleił jeden z czytelników wyjaśnia wszystko

    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. HAAAA HHHHHHAAAAAAAA
    a mi pisał ze sprzeda nawet za 20zł

    HHHHHHHHAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwazajcie na kolesia,ktory nazywa sie dariusz kuc (napisalem celowo malymi literami). Widze,ze juz jego mail jest podany ale pisze jeszcze raz,zeby nikt nie przeoczyl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwazajcie na kolesia,ktory nazywa sie dariusz kuc (napisalem celowo malymi literami). Widze,ze juz jego mail jest podany ale pisze jeszcze raz,zeby nikt nie przeoczyl.

    OdpowiedzUsuń
  9. chcesz zarabiać zapraszam do grania meczy naszych typerów więcej na stronie
    http://www.fix-monitor.xorg.pl/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.